Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2012, 14:41
mark96
mark96 is offline
Hoi allemaal

Ik heb nogal een probleempje :

Ik heb nu bijna 4 maanden met mijn vriendin en ik ben bijna jarig.. Ze heeft al verklapt dat het mn mooiste verjaardag ooit zou worden (17) , en daarmee bedoelde ze dus ''Birthday Sex".. (dat zal dus ook mijn 1e x worden)

Als jongen lijkt dit natuurlijk geweldig maar ik voel mij nogal onzeker, niet omdat ik onzeker ben over myn penis of van mezelf maar puur om dit verschijnsel:

Als ik met haar bijvoorbeeld een film kijk, niets intiems of iets dergelijks, en zij pakt bijvoorbeeld mijn hand vast dan maakt het mij niets uit, maar jammer genoeg denkt mijn penis daar dan anders over Hij wordt gelijk stijf en als we zo bijvoorbeeld een halfuurtje hebben gelegen/gezeten en ik dan na de wc ga, blijkt ook dat ik een zaadlozing heb gehad, waar ik overigens niets van voel.

Dit heb ik dus ook als we door de stad lopen , even 5 seconden zoenen enzovoorts..
Op mijn verjaardag wordt dit denk helemaal een probleem en natuurlijk durf ik haar niks te vertellen..

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb zelf heel het internet al afgezocht maar ik vind nooit iets duidelijks

Alvast bedankt mensen! <#
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 14:57
Highhumping
Highhumping is offline
Heee, Ik weet niet of dit echt werkt want ik ben een meisje, maar mijn jongens vrienden hebben het wel eens over aftrekken voor de seks, zodat je het langer vol kan houden... Haha dat is de jongenstip. Voor de rest zou ik zeggen, maak je niet teveel zorgen! Dit meisje vind je leuk, en je kan haar best vertellen waar je mee zit, dat vind ze denk ik helemaal niet erg!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 15:04
Volk
Volk is offline
Weet je zeker dat het een zaadlozing is en niet gewoon voorvocht? Ik neem in ieder geval aan dat een orgasme niet zomaar ongemerkt voorbij gaat en dat je er pas later achter komt dat je die hebt gehad. Voorvocht is heel normaal en helemaal geen indicatie voor voortijdig klaakomen. Ik denk dus dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor, dat je voorvocht tegen komt betekent juist dat alles goed werkt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 15:26
mark96
mark96 is offline
allebei zeker bedankt!
En Volk, met voorvocht moet ik toch wel uitkijken? want daar kunnen toch ook spermacellen in zitten? En we zitten nou niet echt te wachten op een kindje ( zij gaat vanaf nu ook aan de pil, maar je bent nooit helemaal zeker )

Weet iemand nu nog een antwoord op de vraag die mij eigenlijk het meeste zorgen maakte:

Hoe kan ik het stijf worden van mijn penis (het best) tegengaan?
Ik denk namelijk al aan de zomer, ik hoop dat het dan nog zeker aan is tussen ons, maar als we dan op het zwembad zouden liggen en zij mij zoent/streelt/masseert of iets dergelijks kan ik dit natuurlijk niet gebruiken

bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 16:09
Volk
Volk is offline
Citaat:
allebei zeker bedankt!
En Volk, met voorvocht moet ik toch wel uitkijken? want daar kunnen toch ook spermacellen in zitten? En we zitten nou niet echt te wachten op een kindje ( zij gaat vanaf nu ook aan de pil, maar je bent nooit helemaal zeker )

Weet iemand nu nog een antwoord op de vraag die mij eigenlijk het meeste zorgen maakte:

Hoe kan ik het stijf worden van mijn penis (het best) tegengaan?
Ik denk namelijk al aan de zomer, ik hoop dat het dan nog zeker aan is tussen ons, maar als we dan op het zwembad zouden liggen en zij mij zoent/streelt/masseert of iets dergelijks kan ik dit natuurlijk niet gebruiken

bedankt!
Inderdaad oppassen met voorvocht, daar kan nog sperma in zitten.

Ik weet niet of je het stijf worden van je penis echt tegen kunt gaan. Ik denk dat een man daar beter antwoord op kan geven. Wel ga ik er van uit dat het tegen de zomer al minder is omdat jullie dan al langer samen zijn en je haar aanrakingen meer gewend bent en er dus minder heftig op reageert.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 16:48
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Weet je zeker dat het een zaadlozing is en niet gewoon voorvocht? Ik neem in ieder geval aan dat een orgasme niet zomaar ongemerkt voorbij gaat en dat je er pas later achter komt dat je die hebt gehad. Voorvocht is heel normaal en helemaal geen indicatie voor voortijdig klaakomen. Ik denk dus dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor, dat je voorvocht tegen komt betekent juist dat alles goed werkt.
Dat dus, en voor je eerste keer kan ik alleen maar zeggen: Verwacht geen mirakels, geniet gewoon. Voorvocht is geen zaadlozing, dat verschil voel je wel

Penis slap houden kan ik persoonlijk door me te concentreren op slap blijven, zelfde voor het tegenovergestelde (werkt niet altijd). Ik weet niet of dit voor jou kan werken, maar is het echt nodig voor jou om dat bij je vriendin te onderdrukken?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 18:20
mark96
mark96 is offline
@ Volk ja ik hoop het!
@ ShySora nee bij mn vriendin zelf is dit niet perse nodig, maar je als ik in de stad op een bankje zit ofzo en dan gebeurt het (heb het echt heel snel ) , of op het zwembad iets dergelijks dan wordt ik daar onzeker van. En je kunt ook weinig doen in zulke publieke situaties..

Is er geen zalfje / tablet voor? Had wel iets gelezen op een andere site over een eikelverdovend zalfje maar dat ging meer over het vroegtijdig klaarkomen tijdens de seks dus..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 18:38
Macrador
Macrador is offline
Je moet je niet zo druk maken.
Dat je opgewonden raakt is maar goed ook anders zou er een probleem kunnen ontstaan als je seks wilt hebben.
Vroegtijdig klaarkomen is ook helemaal niet zo een drama. De eerste keer is bij velen niet schitterend en gewoon wat proberen. Sommigen komen te vroeg, sommigen krijgen hem niet recht, anderen komen niet. Allemaal niet erg.
Gewoon plezier hebben.
Je gevoeligheid zal zelf wel weggaan als je ouder wordt en er aan gewend raakt.
Tegen te snel stijf worden. Wel misschien wat meer masturberen?
Oud 07-12-2012, 22:20
boss?
boss? is offline
Ik heb. Precies hetzelfde probleem... Uiteindelijk toen zei oppeens tijdens et zoenen vroeg of ik verder wou gaan En ik raakte een beetje in paniek toen legde ik haar uit over men probleem. Ze pakte men kruis en zei dat het schattig was en toen...
Oud 08-12-2012, 10:20
mark96
mark96 is offline
Citaat:
Je moet je niet zo druk maken.
Dat je opgewonden raakt is maar goed ook anders zou er een probleem kunnen ontstaan als je seks wilt hebben.
Vroegtijdig klaarkomen is ook helemaal niet zo een drama. De eerste keer is bij velen niet schitterend en gewoon wat proberen. Sommigen komen te vroeg, sommigen krijgen hem niet recht, anderen komen niet. Allemaal niet erg.
Gewoon plezier hebben.
Je gevoeligheid zal zelf wel weggaan als je ouder wordt en er aan gewend raakt.
Tegen te snel stijf worden. Wel misschien wat meer masturberen?
Meer masturberen?
Ik was juist even gestopt daarmee, gewoon om te kijken of dat helpt.. maar dus juist meer of?

groetjes!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 10:35
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Meer masturberen?
Ik was juist even gestopt daarmee, gewoon om te kijken of dat helpt.. maar dus juist meer of?

groetjes!
Hoe meer je masturbeert, hoe langer je het kan uithouden.
Over dat "voortijdig" komen, dat is waarschijnlijk gewoon voorvocht zoals iedereen dat al zei, sommigen hebben er meer last van dan anderen. Een orgasme gaat echt niet zomaar langs je heen. Als het de eerste keer fout gaat doordat je toch voortijdig komt, geen probleem, dan probeer je het een andere keer totdat het wel lukt. Als je een goede relatie hebt kan je er met haar gewoon over praten en je hoeft je nergens voor te schamen.
Oud 08-12-2012, 13:17
bloodyb
bloodyb is offline
Minder masturberen zal idd niet helpen. En de een is wat sneller opgewonden dan de ander. Sommige komen al klaar als hun vriendin naar hun piemel wijst (bij wijze van spreken dan, het is wat extreem). Gewoon een kwestie van ervaring, na een tijdje zal dat minder worden. Wat je zou kunnen proberen is je af te trekken voor je naar haar toe gaat en kijken of dat helpt. En denk er ook aan dat het gedeeltelijk tussen je oren zit. Dus maak je er niet al te druk om en geniet gewoon van jullie verkering!
Oud 08-12-2012, 19:35
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Meer masturberen?

groetjes!
Heb eens wat opzoekingswerk gedaan en kwam dit tegen:

"Niet eraan denken of aan een baksteen denken."
Is de meest voorkomende tip dus.

Er aan denken zorgt dus er voor dat het wel gebeurt. Er was ook een tip om een afknappende foto mee te doen en die te bekijken alvorens het douchen.

Hopelijk heb jij iets aan deze tips.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 23:10
Verwijderd
Meiden vinden het alleen maar leuk dat hun vriend een stijve van hun krijgt hoor. Maar je kan wel uitleggen, dat het soms ook vanzelf gebeurd en dat je dus niet altijd per se zin in sex hebt als ie stijf is.

Ik denk ook dat het voorvocht is geweest. Ik heb dat altijd heel snel en vrij veel.. Soms wel irritant, maar je kan er niks aan doen.

Geniet er van.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 08:21
Volk
Volk is offline
En zelfs al kom je vroeg klaar, dat hoeft niet te betekenen dat de seks meteen voorbij is hoor. Je kunt verder gaan met andere seksuele dingen en als je jongeheer er weer aan toe is doet hij gewoon weer mee.

Snel klaarkomen is alleen een probleem als je daarna meteen stopt met alles.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 21:23
Chawson
Chawson is offline
Is gewoon voorvocht, knul.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 08:10
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
En als je de eerste keer seks hebt en je komt voor jouw gevoel te vroeg.. Wacht dan even 5 minuten en ga er dan weer rustig verder dan weet ik zeker dat de 2de keer langer duurt.
Geniet ervan, das het belangrijkste! Niet focussen op het klaarkomen.. Btw, klaarkomen en voorvcht verliezen voelt inderdaad wel anders
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 14:45
mark96
mark96 is offline
hey iedereen!

Bedankt voor de tips allemaal en ik ga er vanavond met goede moed heen
Haha ik heb er zin in en het komt nu zeker goed!

Fijn weekend allemaal en nogmaals bedankt!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2012, 23:58
antony23
antony23 is offline
Maak je geen zorgen
Dat is normaal dat je je onzeker voelde en als je te vlug klaarkom, trek je jezelf op voorhand eens af, dan kan je langer seks hebben zonder direct klaar te komen, nog vragen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 17:25
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
ben nu wel benieuwd hoe het is gegaan
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 01:01
simon x2
simon x2 is offline
Ik ben 18.. ik ben ook nog maagd. Ik heb hier ook last van.. als ik bijvoorbeeld met een meisje een filmpje kijk en ze ligt tegen me aan.. we beginnen een beetje met zoenen strelen en gaan dan verder.. ik krijg geen erectie.. maar me boxer is dan wel nat.. misschien voorvocht, maar daarna wordt hij ook niet meer stijf en ze heeft echt een geweldig lichaam dat meisje waar ik het over heb maar bij het masturberen houd het meestal al op.. hij wordt slapjes en ik krijg em ook niet meer stijf, en denken helpt vaak ook niet

Ik masturbeer zelf redelijk vaak.. heb het ook geprobeerd niet te doen maar werd alleen maar erger

Iemand ideeën ?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 01:44
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Dit kan je niet tegenhouden eeh, gaat gewoon vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 22:18
Wouter567
Wouter567 is offline
Flink aan de pagga gaan
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 11:42
660117.5
660117.5 is offline
Citaat:
Heee, Ik weet niet of dit echt werkt want ik ben een meisje, maar mijn jongens vrienden hebben het wel eens over aftrekken voor de seks, zodat je het langer vol kan houden... Haha dat is de jongenstip. Voor de rest zou ik zeggen, maak je niet teveel zorgen! Dit meisje vind je leuk, en je kan haar best vertellen waar je mee zit, dat vind ze denk ik helemaal niet erg!
dat is waar maar natuurlijk niet vlak voor het gaat gebeuren natuurlijk want dan is je goesting over neem ongeveer een uur voor je de 'daad' gaat doen en dan zou je niet vroegtijdig komen normaal
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten