![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Penis slap houden kan ik persoonlijk door me te concentreren op slap blijven, zelfde voor het tegenovergestelde (werkt niet altijd). Ik weet niet of dit voor jou kan werken, maar is het echt nodig voor jou om dat bij je vriendin te onderdrukken? |
![]() |
|
![]() |
@ Volk ja ik hoop het!
@ ShySora nee bij mn vriendin zelf is dit niet perse nodig, maar je als ik in de stad op een bankje zit ofzo en dan gebeurt het (heb het echt heel snel ![]() Is er geen zalfje / tablet voor? Had wel iets gelezen op een andere site over een eikelverdovend zalfje maar dat ging meer over het vroegtijdig klaarkomen tijdens de seks dus.. |
![]() |
|
Je moet je niet zo druk maken.
Dat je opgewonden raakt is maar goed ook anders zou er een probleem kunnen ontstaan als je seks wilt hebben. Vroegtijdig klaarkomen is ook helemaal niet zo een drama. De eerste keer is bij velen niet schitterend en gewoon wat proberen. Sommigen komen te vroeg, sommigen krijgen hem niet recht, anderen komen niet. Allemaal niet erg. Gewoon plezier hebben. Je gevoeligheid zal zelf wel weggaan als je ouder wordt en er aan gewend raakt. Tegen te snel stijf worden. Wel misschien wat meer masturberen?
|
![]() |
Ik heb. Precies hetzelfde probleem... Uiteindelijk toen zei oppeens tijdens et zoenen vroeg of ik verder wou gaan En ik raakte een beetje in paniek toen legde ik haar uit over men probleem. Ze pakte men kruis en zei dat het schattig was en toen...
||
![]() |
Citaat:
Ik was juist even gestopt daarmee, gewoon om te kijken of dat helpt.. maar dus juist meer of? groetjes! |
![]() |
||
Citaat:
Over dat "voortijdig" komen, dat is waarschijnlijk gewoon voorvocht zoals iedereen dat al zei, sommigen hebben er meer last van dan anderen. Een orgasme gaat echt niet zomaar langs je heen. Als het de eerste keer fout gaat doordat je toch voortijdig komt, geen probleem, dan probeer je het een andere keer totdat het wel lukt. Als je een goede relatie hebt kan je er met haar gewoon over praten en je hoeft je nergens voor te schamen.
|
Minder masturberen zal idd niet helpen. En de een is wat sneller opgewonden dan de ander. Sommige komen al klaar als hun vriendin naar hun piemel wijst (bij wijze van spreken dan, het is wat extreem). Gewoon een kwestie van ervaring, na een tijdje zal dat minder worden. Wat je zou kunnen proberen is je af te trekken voor je naar haar toe gaat en kijken of dat helpt. En denk er ook aan dat het gedeeltelijk tussen je oren zit. Dus maak je er niet al te druk om en geniet gewoon van jullie verkering!
||
![]() |
Citaat:
"Niet eraan denken of aan een baksteen denken." Is de meest voorkomende tip dus. Er aan denken zorgt dus er voor dat het wel gebeurt. Er was ook een tip om een afknappende foto mee te doen en die te bekijken alvorens het douchen. Hopelijk heb jij iets aan deze tips. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meiden vinden het alleen maar leuk dat hun vriend een stijve van hun krijgt hoor. Maar je kan wel uitleggen, dat het soms ook vanzelf gebeurd en dat je dus niet altijd per se zin in sex hebt als ie stijf is.
![]() Ik denk ook dat het voorvocht is geweest. Ik heb dat altijd heel snel en vrij veel.. Soms wel irritant, maar je kan er niks aan doen. ![]() Geniet er van. |
![]() |
|
En zelfs al kom je vroeg klaar, dat hoeft niet te betekenen dat de seks meteen voorbij is hoor. Je kunt verder gaan met andere seksuele dingen en als je jongeheer er weer aan toe is doet hij gewoon weer mee.
Snel klaarkomen is alleen een probleem als je daarna meteen stopt met alles. |
![]() |
|
En als je de eerste keer seks hebt en je komt voor jouw gevoel te vroeg.. Wacht dan even 5 minuten en ga er dan weer rustig verder dan weet ik zeker dat de 2de keer langer duurt.
Geniet ervan, das het belangrijkste! Niet focussen op het klaarkomen.. Btw, klaarkomen en voorvcht verliezen voelt inderdaad wel anders ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 18.. ik ben ook nog maagd. Ik heb hier ook last van.. als ik bijvoorbeeld met een meisje een filmpje kijk en ze ligt tegen me aan.. we beginnen een beetje met zoenen strelen en gaan dan verder.. ik krijg geen erectie.. maar me boxer is dan wel nat.. misschien voorvocht, maar daarna wordt hij ook niet meer stijf en ze heeft echt een geweldig lichaam dat meisje waar ik het over heb
![]() Ik masturbeer zelf redelijk vaak.. heb het ook geprobeerd niet te doen maar werd alleen maar erger ![]() Iemand ideeën ? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Oeps... orgasme-ongelukje sofie3 | 58 | 02-10-2006 17:57 | |
De Kantine |
Fascinaties Teun | 82 | 07-12-2004 18:45 | |
Seksualiteit |
te rap klaarkomen brambeer | 39 | 13-04-2004 19:51 | |
Seksualiteit |
Seksualiteit wordt interessanter. Vraag: Is er een link tussen intelligentie en seks? Scatterheart | 44 | 17-12-2003 23:25 | |
Seksualiteit |
sex zonder elkaar aan te raken? vstokell | 8 | 23-06-2003 16:52 | |
Seksualiteit |
sexfilms, foto's,...... liesemies | 51 | 10-03-2003 14:32 |