Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zoiets moet je natuurlijk altijd zelf beslisse..
maar ik persoonlijk vin da ze dan te jong voor je is, as je 12 bent ben je toch met andere dinge bezig dan dat je 15 bent? en je zult idd reacties krijge van buitenaf die vinde da ze te jong is.. maar je kunt ut uiteraard altijd probere! |
![]() |
|
misschien wel...
maar aan de andere kant: ook 20jarige jongen zijn heel anders als 16 jarige meisjes. maar als je een goede relatie hebt kom je daar uity als dat problemen op mocht leveren
||
Citaat:
|
Bij meisjes van 12 denk ik eerlijk gezegd aan van die basisschool/brugklas-verkeringen.. (binnen de kortste keren weer uit)
Ik weet niet of een meisje van die leeftijd al een langdurige relatie aan kan gaan.. En een meisje van 12 verwacht hele andere dingen van een verkering dan dat jij verwacht... Waarschijnlijk dat zij nog anders denkt over bijvoorbeeld zoenen dan dat jij doet.. Maar goed, als het is wat jullie willen, tja, je kan het proberen natuurlijk.. Het is niet dat jullie je nu al voor je leven binden aan elkaar ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Waarom komen er in dit soort topics toch altijd allerlei mensen weer zeuren 'ik ben X en mijn vriend is Y en dat gaat ook goed' terwijl dat helemaal niet aan de orde is? Het gaat hier om de vraag: een meisje van 12 met een jongen van 15, kan dat?, antwoord: NEE, dat kan niet, meisjes van 12 zijn net het My Little Pony-stadium ontgroeid. En van 'volwassen' meisjes van 12 moet je ver blijven, daar is in hun jeugd vast iets engs mee gebeurd.
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Krummeltje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar goed je hebt twijfels.. als je twijfels hebt moet je erzo niet aan beginnen..
|
maar ik wil ff kwijt dat leeftijdverschillen niet uitmaakt.. maar 17 en 20 klinkt nog normaal enzo en 15 en 12 vind ik niet echt normaal stel je nou voor als een jongen van 16 met iemand van 10 neemt..
![]() ![]()
|
Kijk mijn vriendin is 13, 16-13 vind ik ei'k niet zo maar ze is echt veel volwassener en lijkt 14/15. Maar 15-12 vind ik toch echt te.. 12 is gewoon veel te jong.
Zelf had ik toen ik 15 was ook met iemand van 12 (puur toeval dat beide zo jong zijn hoor!) maar dat ging uiteindelijk dus totaal NIET! Ze leek me volwassener maar dat was ze toch op liefdesgebied niet.
|
12 - 15 is misschien toch een beetje veel.... maar als je jezelf er goed bij voelt moet je t gwoon doen. t blijft altijd een kutidee als 1 van de 2 veel ouder is... maar uiteindelijk ben jij degene die een relatie aangaat.. je omgeving nie!
|
Ik vind leeftijd niet zoveel zeggen, maar het gaat denk ik meer om de 'fases' en het denkniveau. Ja wie ben ik, ik ben ook nog maar 15 met een vriend van 19 maar ok. 12 en 15 zijn 2 heel verschillende leeftijdsfases. Op je 12e ben je vaak echt nog speels (niet dat sommige van 15 dat niet zijn) en nog een echt kindje en begin je net te puberen. Op je 15e wordt je vaak toch al ietsje 'volwassener' en ben je al een beetje uitgepuberd. Het kan natuurlijk goed gaan. Maar 19 - 16(ja ik ben 15, maar mijn vriend is gewoon nog een beetje kindje
![]()
||
Citaat:
Zij verandert dan wel nog op deze leeftijd, maar in feite wordt ze alleen wat ouder en groeit ze jou meer tegemoet.. (qua leeftijd en gedrag.. ze wordt volwassener) Tja tenzij jij op het lieve kleine meisje bent gevallen, wat nu ineens groter wordt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |
Liefde & Relatie |