Citaat:
Als je uren met iemand ligt te zoenen maar niet zeker weet of je verliefd bent, dan ben je niet verliefd.
|
Dat ja. Aandacht is leuk en knuffelen is fijn en ze zal je heus wel leuk vinden en graag bij je zijn, maar als je echt verliefd bent, weet je dat wel.
En ik denk dat nu ze zo zeker is dat jij haar leuk vindt, dat de kans niet zo groot meer is dat ze nog verliefd(er) op je wordt. Tenminste, de momenten waarop ik iemand interessanter ga vinden, zijn altijd die waarop ik nog niet heel veel aandacht van diegene krijg/nog niet vrij zeker kan zeggen 'hij ziet me wel zitten'. Nu zijn die momenten er ook allemaal niet heel vaak, maar ik vermoed dat het geen volslagen toeval is en dat verliefd worden makkelijker is als je nog níet zeker bent van de ander.
Citaat:
ik denk dat ze wel verliefd is , misschien bang om het toe te geven. maar als ze zolang met je kan liggen veeel met je optrekt en je niet kan missen dan is ze echt wel verliefd.
|
Genoeg jongens waar ik niet verliefd op hoef te zijn om het hartstikke gezellig te kunnen vinden om er uren mee te flikflooien. Inclusief mijn ex destijds - waar ik niet verliefd op was, hoewel ik aandacht wel fijn vond allemaal. (Dat we iets kregen is trouwens een beetje een vreemd verhaal en meer toeval dan dat ik echt ooit gezegd heb 'ja ik wil wel iets met je!', voor dat men denkt 'waarom is het je ex als je 'm niet écht leuk vond' wat een beetje om een raar verhaal was en ook wel een beetje omdat ik aandacht op zich ook niet heel vervelend vond.)