Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2012, 18:22
martijn7martijn
martijn7martijn is offline
Yo guys, ik heb jullie hulp nodig. Er is een meisje, waar ik heel erg verliefd op ben. We kunnen samen zoenen en uren samen in bed liggen, maar ze weet niet zeker of ze verliefd is. Ze voelt wel wat en ze kan me geen moment missen. Weet iemand misschien wat het probleem zou kunnen zijn waardoor ze niet zegt of gewoon niet verliefd is? Thx alvast voor de reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2012, 18:26
Attention
Attention is offline
Als jullie samen uren lang in bed met elkaar liggen dan weet je zelf het antwoord toch al?
Oud 28-12-2012, 18:27
martijn7martijn
ja ik bedoel niet vrijen, maar wel hele tijd knuffelen en op elkaar liggen enzo
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 18:47
Verwijderd
Dat moet je aan haar vragen. Mensen hier kunnen alleen maar gokken.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 19:25
martijn7martijn
hmm, naja dat heb ik gedaan maar ze weet het niet...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 12:49
Verwijderd
Als zij het zelf al niet weet, dan is de kans nog kleiner dat wij het weten.

Maar, als jullie zoveel samen optrekken mag je best wat strenger voor haar zijn. Het is niet aardig van haar om je zo aan het lijntje te houden. Als het je echt zo stoort moet je van haar een verklaring eisen en als ze daar geen zin in heeft spreek je gewoon niet meer met haar af. Wellicht doet dat haar denken.

Maar all in all lijkt het erop dat ze gewoon niet verliefd is. Anders gedraag je je niet zo.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 13:33
Verwijderd
Als je uren met iemand ligt te zoenen maar niet zeker weet of je verliefd bent, dan ben je niet verliefd.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 16:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je uren met iemand ligt te zoenen maar niet zeker weet of je verliefd bent, dan ben je niet verliefd.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 16:52
rode-roos
rode-roos is offline
ik denk dat ze wel verliefd is , misschien bang om het toe te geven. maar als ze zolang met je kan liggen veeel met je optrekt en je niet kan missen dan is ze echt wel verliefd.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 16:55
Em.
Em. is offline
Citaat:
Dat ja. Aandacht is leuk en knuffelen is fijn en ze zal je heus wel leuk vinden en graag bij je zijn, maar als je echt verliefd bent, weet je dat wel.

En ik denk dat nu ze zo zeker is dat jij haar leuk vindt, dat de kans niet zo groot meer is dat ze nog verliefd(er) op je wordt. Tenminste, de momenten waarop ik iemand interessanter ga vinden, zijn altijd die waarop ik nog niet heel veel aandacht van diegene krijg/nog niet vrij zeker kan zeggen 'hij ziet me wel zitten'. Nu zijn die momenten er ook allemaal niet heel vaak, maar ik vermoed dat het geen volslagen toeval is en dat verliefd worden makkelijker is als je nog níet zeker bent van de ander.

Citaat:
ik denk dat ze wel verliefd is , misschien bang om het toe te geven. maar als ze zolang met je kan liggen veeel met je optrekt en je niet kan missen dan is ze echt wel verliefd.
Genoeg jongens waar ik niet verliefd op hoef te zijn om het hartstikke gezellig te kunnen vinden om er uren mee te flikflooien. Inclusief mijn ex destijds - waar ik niet verliefd op was, hoewel ik aandacht wel fijn vond allemaal. (Dat we iets kregen is trouwens een beetje een vreemd verhaal en meer toeval dan dat ik echt ooit gezegd heb 'ja ik wil wel iets met je!', voor dat men denkt 'waarom is het je ex als je 'm niet écht leuk vond' wat een beetje om een raar verhaal was en ook wel een beetje omdat ik aandacht op zich ook niet heel vervelend vond.)
Oud 30-12-2012, 09:58
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Als zij het zelf al niet weet, dan is de kans nog kleiner dat wij het weten.

Maar, als jullie zoveel samen optrekken mag je best wat strenger voor haar zijn. Het is niet aardig van haar om je zo aan het lijntje te houden. Als het je echt zo stoort moet je van haar een verklaring eisen en als ze daar geen zin in heeft spreek je gewoon niet meer met haar af. Wellicht doet dat haar denken.

Maar all in all lijkt het erop dat ze gewoon niet verliefd is. Anders gedraag je je niet zo.
hier ben ik het helemaal mee eens, je moet wat strenger zijn. Ze is een beetje onzeker over haar gevoelens voor jou zo te horen, en daardoor weet jij ook niet wat je ermee aan moet. Maar dat moet maar eens afgelopen zijn, jij weet in tegenstelling tot haar precies wat je wilt, jij bent de man in de relatie. Als ze er niet meer voor wil gaan en steeds twijfelt dan gaat ze maar in haar eentje in een hoekje zitten, jij bent ook gekke henkie niet of jan met de korte achternaam waarover ze kan twijfelen alsof je niets meer bent dan een nieuw paar schoenen wat ze wel of niet mooi vindt. mensen hebben niet altijd begrip voor aardigheid, en in dit geval denk ik dat wanneer je heel aardig terug gaat doen dat ze zich een beetje boven jou gaat plaatsen ipv dat ze je ziet als de man waar ze moeite voor gaat doen en die haar neit perse nodig heeft om gelukkig te worden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 12:19
martijn7martijn
Citaat:
hier ben ik het helemaal mee eens, je moet wat strenger zijn. Ze is een beetje onzeker over haar gevoelens voor jou zo te horen, en daardoor weet jij ook niet wat je ermee aan moet. Maar dat moet maar eens afgelopen zijn, jij weet in tegenstelling tot haar precies wat je wilt, jij bent de man in de relatie. Als ze er niet meer voor wil gaan en steeds twijfelt dan gaat ze maar in haar eentje in een hoekje zitten, jij bent ook gekke henkie niet of jan met de korte achternaam waarover ze kan twijfelen alsof je niets meer bent dan een nieuw paar schoenen wat ze wel of niet mooi vindt. mensen hebben niet altijd begrip voor aardigheid, en in dit geval denk ik dat wanneer je heel aardig terug gaat doen dat ze zich een beetje boven jou gaat plaatsen ipv dat ze je ziet als de man waar ze moeite voor gaat doen en die haar neit perse nodig heeft om gelukkig te worden.
Op zich kan ik me hier wel in vinden, alleen het probleem is ook dat ik dat niet zomaar kan. Ik ben echt heel verliefd en kan haar niet zomaar loslaten om haar meer naar me toe te laten komen Ik ben een soort gevangene die niet kan ontsnappen en moet wachten op wat zij van me vindt. Thx iedereen voor de reacties iig!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten