Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2012, 17:10
just-in-case16
just-in-case16 is offline
Hey ik ben ondertussen 16 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad ik begin echt heel ongeduldig te worden , ik zie altijd de verkeerde gasten rondom mij het meisje krijgen en dan vraag ik me af : moet ik ook zo worden? maar zo ben ik simpelweg niet ik ben niet kieskeurig dus dan waaf ik hier mijn kans maar... dit is zowat de enige plek waarmee ik redelijk anoniem een meisje kan zoeken zonder dat iemand me verkeerd begrijpt, gelieve geen nutteloze comments te plaatsen , jongens mogen ook gerust posten als ze met het zelfde probleem kampen ik probeer jongens met hetzelfde probleem ook te helpen
MVG en dat er vele meisjes mogen antwoorden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2012, 17:43
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Als je iemand zoekt om mee te chatten bijvoorbeeld, kun je beter naar het forum Contact Gezocht. Verder een tip: als je overkomt alsof je alleen maar per se een vriendin wilt, willen de meeste meisjes je niet. Doe gewoon normaal, wees jezelf en als je een leuk meisje tegenkomt en ze vindt jou ook leuk, kan het altijd tot iets uitgroeien.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 17:47
Verwijderd
Insider tip: Nooit zeggen dat je niet kieskeurig bent wat betreft chicks. Je hebt meer kans op pussy als je uitdraagt dat je de meest kieskeurige motherfucker van het land bent.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 18:12
WolterB
WolterB is offline
Ik heb de poll verwijderd, want die voegt niets toe aan dit topic.

En je bent 16, moet je geen zorgen maken en zeker niet forceren. Het komt vanzelf wel (of niet) en jezelf veranderen puur om een meisje te 'krijgen' lijkt me ook niet bepaald de beste manier.

Laatst gewijzigd op 30-12-2012 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 18:51
mytholon
mytholon is offline
Er is ook een kans dat je spuuglelijk bent dan gaat het krijgen van een vriendin nou "meestal" wat moeilijker en maakt het niks uit of je aardig of macho gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 18:59
NoeKI
NoeKI is offline
Het kan zijn dat je te kieskeurig bent da je bv een beetje van haar en wilt en een beetje van haar en van haar dan is ze perfect ma da gani en ik hoop voor u da je hier iemand vind ma ik denk van niet ga eens informeren bij vrienden of zij niemand weten die vrijgezel is
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 19:33
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Het kan zijn dat je te kieskeurig bent da je bv een beetje van haar en wilt en een beetje van haar en van haar dan is ze perfect ma da gani en ik hoop voor u da je hier iemand vind ma ik denk van niet ga eens informeren bij vrienden of zij niemand weten die vrijgezel is
Nee.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 19:40
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Je bent jong, je komt heus nog wel in trek bij de chicks.
Wees geen uitslover. Wees jezelf, heel cliché, ik weet het. Maar het is wel zo. Als je comfortabel bent met jezelf dan voelen anderen zich comfortabel bij jou. En dan kom je heus wel iemand tegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten