![]() |
|
Of je nou op jongens of op meiden valt: er zijn genoeg mensen die vallen op lange mannen. En het gras is altijd groener aan de overkant.
En er zijn genoeg kleren voor lange mensen, er zijn zelfs complete winkels met kleding voor lange mannen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Je bent een puber, dus per definitie onzeker, zo ongeveer. Het is nu misschien vervelend dat je wel opvalt door je lengte, maar het heeft echt wel voordelen. Niemand die in een concertzaal voor je neus zal staan waardoor jij niets meer kunt zien. Niemand die twijfelt of je wel oud genoeg bent om bier te drinken. Je hoeft je geen zorgen te maken over of je vriendin niet veel langer is dan jij en je dat vervelend zou vinden. Het is misschien wat moeilijker om kleding zomaar uit een winkel te kopen, maar iedereen heeft wel van die dingen. Andere mensen zijn weer te kort of te breed of te dun of gewoon raar gevormd. Zeker als je ook nog eens breed bent is lang zijn helemaal niet erg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben verliefd op een jongen van 1.70 ofzo,..... dat voel best kut maar ja... misschien vindt hij het niet erg... |
![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik ben zelf een 1.98 meter (leeftijd 17 jaar) en in het begin vond ik dat ook wel wat lastig, maar daar heb ik me kunnen bij neerleggen. Het is zeker zo erg niet dan dat het lijkt. ![]() Alleen de kleren: tja, een probleem waar ik vaak ook mee zit. Ik heb daarbij schoenmaat 48, dus schoenen in mijn maat vinden die ik nog goed vind ook is niet altijd even makkelijk in een doorsnee schoenwinkel in België. |
![]() |
|
Mijn vriend is 1.97, hij heeft er nooit problemen mee gehad en ik ook niet. Terwijl ik meer dan 40 cm kleiner ben. Kleren vinden gaat ook prima, je loopt gewoon naar de afdeling voor lange mannen of je gaat het internet op. En met 1.98 ga je echt niet zo veel opvallen hoor, zeker als je straks wat ouder bent niet. Mijn vriend valt ook steeds minder op omdat er tegenwoordig heel veel lange mannen zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
ze hebben gekeken welke lengte ik zou hebben als ik 21 ben en dat is 1.96 volgens hun, al twijfelen de meeste mensen eraan... die denken namelijk dat ik nauwelijks nog zal groeien... en ik lig ook een half jaar voor met groeien... dus ja.. en mijn groeischijven zijn al bezig met sluiten.... |
![]() |
||
Citaat:
ik ga gewoon bij m'n tante wonen hoor....... en mijn ouders hebben over het algemeen nooit echt dingen voor mij bepaald zonder mijn mening ofzo en hun vinden het goed dus, iedereen blij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
als een meisje om je geeft, dan maakt het geen kut uit of je lang bent of kort
lang zijn heeft zen voordelen en nadelen het nadeel is dat je niet efffe lekker de stad in gaat om kleren te kopen, maar dat eigelijk vaak online moet doen.. Voor de rest, geen zorgen om maken, je bent zoals je bent, en dat maakt jou speciaal! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja oke..... je bent zoals je bent..... dat is waar......... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang zijn jullie al vrijgezel? Muchacha | 115 | 27-04-2006 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Mijn muze Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:03 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang al verliefd? Verwijderd | 63 | 19-06-2003 00:45 | |
Lifestyle |
Lange benen - waar lange broeken? x-spekkie-x | 13 | 18-02-2003 20:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Het mocht niet zo zijn... Secreet | 5 | 23-08-2001 20:37 |