Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2012, 19:39
Verwijderd
Hoi iedereen. Mijn oom had mij ooit zijn nummer gegeven zodat ik hem kon bellen voor visite e.d. Nu bel ik dat nummer om hem nieuwsjaarswensen te wensen, maar krijg ik ipv mijn oom een rare man aan de lijn. Hij spreekt Nederlands met een accent (geen buitenlander, noord nederlands accent o.i.d).. Schijnbaar een 'ambtenaar van de gemeente Woerden'.

Hij vond het vreemd dat ik het nummer wist en hoe ik eraan kwam. Ik verstond hem niet goed en toen sprak die Engels op een gegeven moment en dacht, ik doe dat maar ook. Maar toen zei die 'praat gewoon Nederlands, je klinkt Nederlands'. En toen dwaalde het gesprek een vreemde richting af. Ik probeerde hem uit te leggen dat ik mijn oom probeerde te bellen om hem te feliciteren met het nieuwe jaar en hij bleef doorvragen hoe ik aan het 06 nummer ben gekomen. Jezus, een verkeerd belletje kan toch gebeuren?

Op een gegeven moment voelde ik me niet echt bepaald lekker en hangde ik op voordat ik zei dat ik zou ophangen.

Ik heb niet gezegd waar ik woonde o.i.d en het gesprek duurde maximaal 90 seconden. Hij vroeg wie ik was, maar ik wilde ook weten wie hij was, dat wilde die ook niet zeggen, alleen dat die ambetenaar van de gemeente Woerden is.

What just happened guys?

Oh en gelukkig nieuwjaar alvast iedereen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2012, 19:57
bloodyb
bloodyb is offline
Niks aan de hand lijkt me. Weet je zeker dat het het nummer van je oom was? Je had denk ik een sukkel van een ambtenaar gebeld die dacht dat zijn 06 nummer geheim was. Hij zal jouw 06 nummer nu misschien hebben maar wat dan nog? Maak je geen zorgen en jij ook een gelukkig 2013!
Oud 01-01-2013, 09:31
Verwijderd
Merci!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten