Ik zit nu in het 4e klas van HAVO. Ik sta voor alle vakken een 6 of hoger, behalve Engels waarvoor ik een 4 sta. Ga ik nu niet over vanwege deze regeling naar 5 HAVO?
De overgang van 4 naar 5 Havo wordt volledig bepaald door je eigen school: die stelt eigen normen op. Kijk in de schoolgids, het leerlingenstatuut of vraag het aan je mentor.
Alleen voor het krijgen van een diploma gelden landelijke normen.
Overgangsregelingen verschillen per school, dus het best zou je het bij je mentor kunnen navragen.
02-01-2013, 19:41
Verwijderd
Bij ons ben je dan officieel een bespreekgeval maar ga je eigenlijk altijd wel door, maar dat verschilt per school.
Je kunt waarschijnlijk de overgansnormen wel op jullie schoolsite vinden
Bij ons ben je dan officieel een bespreekgeval maar ga je eigenlijk altijd wel door, maar dat verschilt per school.
Je kunt waarschijnlijk de overgansnormen wel op jullie schoolsite vinden
Alle vakken gaan me makkelijk af behalve Engels. Beter gaat het ook niet worden want heb het altijd al moeilijk gevonden. Maar als je één 4 staat voor Engels, wis of Nederlands ben je al gezakt, ongeacht de rest dus vandaar.
Alle vakken gaan me makkelijk af behalve Engels. Beter gaat het ook niet worden want heb het altijd al moeilijk gevonden. Maar als je één 4 staat voor Engels, wis of Nederlands ben je al gezakt, ongeacht de rest dus vandaar.
Hm das wel balen! Misschien kun je bijles overwegen? Dat heb ik nu ook en dat helpt bij mij best wel goed