Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan ook bijles nemen. Mijn school had altijd speciale uren van vakken waar je heen kon, vaak veel rustiger dan de les en dus ook meer persoonlijke aandacht. Je kan ook bijles nemen. Er zijn instellingen die dat geven, maar ook gewoon studenten die dat doen. Dit kost echter vaak wel geld en veel vragen minimaal wel 10 euro per uur; wat vrij veel geld kan zijn voor iemand omstreeks middelbareschool. Mijn buurmeisje is 16 en die verdient nog geen 4 euro per uur, dus die moet al 2,5 uur werken voor 1 uur bijles, en je hebt toch snel 1.5 uur nodig. Niet dat ze bijles heeft, maar even ter voorbeeldschets. Dit is, vind ik, wel iets waar ouders even mogen bijspringen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als jij gelooft: Ik ga mijn best doen en 1000 opgaves maken, dan lukt het je wel. Tafels tot 10 heb je geen inzicht nodig, dat kan iedereen leren. Als je 6x8 niet weet is het een beetje raar, ik bedoel, je bent 18. Wat voor niveau doe je uberhaupt? Als je 5 havo zit, dan snap ik echt niet hoe je zonder te weten wat 6x8 is zo ver bent gekomen, maargoed. Volgens mij overdrijf je dus ook? Dus misschien meer tijd besteden aan opgaves maken dan chatten enzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogmaals: ga 1000 opgaves maken. Als je er per dag 10 doet ben je in iets meer dan 3 maanden klaar. Met uitwerkingen en internet hulp kom je heel ver. - http://khanacademy.org/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
PHP-code:
|
Verwijderd
|
Misschien omdat je mbo niv.2 doet? Ik bedoel, het kan best dat je op dat niveau gewoon wat voor vwo'ers/havisten/etc heel simpel is, het moeilijk vindt. In jouw geval zou ik bij punt a beginnen; optellen en aftrekken. Niets mis mee. Na een jaar doe je misschien integraal rekenen o.i.d. Maar dat ligt echt aan hoeveel tijd je er aan besteedt. Als je er 10 minuten per dag aan werkt, dan is het te begrijpen dat je na een jaar 2x+1=5 niet begrijpt, maar een uur of 2 uur per dag wel.
Als je in Rotterdam woont en bijles wilt in de beginselen, dan kan ik dat wel voor je doen. Alleen niet gratis......Ik zal veel geduld met je hebben en dan maken we er wel wat van! ![]() Oh, maar als je een luie donder bent, dan hoef je na de eerste les niet meer terug te komen, lol. Of je zoekt via marktplaats naar een goede docent. Je lijkt me een type waar in het begin zelfstudie misschien lastig gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik in rotterdam woonde moest je wel engelen gedult hebben ;p maar woon beetje nogal heel wat van af Waarom lijk ik het type dat zelf studie niet lukt? ( ben echt de persoon die altijd een waarom wil xd sorry) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Al een heel topic lang zit iedereen ideetjes op te werpen maar -alles- wordt bij voorbaat al afgekeurd. Waarom überhaupt een topic openen als je toch alleen maar zielig gaat doen en zeggen dat je het niet kan?
Blijkbaar kan je er inderdaad geen fuck van dus in dat geval kan ik je adviseren om te gaan vakkenvullen. Dan verdien je in ieder geval nog wat centjes, want op school gaat het met jou duidelijk nooit wat worden. Dat moet je maar accepteren. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Studeren |
Profiel NG : Staatsexamen in wiskunde C ?? , terwijl je wiskunde A hebt! staatsexamen112 | 0 | 23-01-2011 10:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iederwijs Jochem12 | 102 | 14-04-2005 11:31 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe bereidt jij je Centraal Examen voor? ironflower | 82 | 04-04-2004 01:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
asperger-syndroom niemand | 26 | 03-02-2002 14:40 |