Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2013, 23:04
brunettespy
brunettespy is offline
hey ik krijg les van een docent die me lastig valt of tenminste zo zie ik het
als er uitleg word gegeven kijkt hij me de hele tijd aan en als hij mij de beurt geeft om een antwoord op te lezen zegt hij dat het een briljant antwoord was terwijl als iemand anders hetzelfde zegt zegt hij ja goed volgende. en bij mijn toetsen rekent hij altijd 1 a 2 mee bij mijn cijfer. als ik alleen ben ergens in de school zegt hij tegen mij hey meis wat zie je er tog weer goed uit vandaag of wat zit je haar leuk enz
wanneer ik mn toets maak en uitleg vraag geeft hij mij het antwoord
en als ik alleen in de klas of zoiets ben komt hij met zijn hoofd bij mijn oor en fluisterd dat ik schattig ben en dat ik de perfecte leerling ben en dan knipoogt hij naar me en als ik een van de weinige ben die een voldoende heeft zegt hij tegen mijn medeleerlingen als jullie nou wat meer op deze prachtige dame leken dan hadden jullie een mooi cijfer gehad

hij heeft mij ooit een keer laten na blijven tot half 6 (ik was alleen met hem in het lokaal) pakte hij mijn hand en zette het in zijn broek ik ben toen heel snel weg gerent en heb mn spullen laten liggen en vroeg aan de conciërge of hij het wilde pakken want ik zei dat ik heel veel last heb van mn knieën
mijn vriendinnen zeggen dat ik me niet moet aanstellen en dat ik er juist er een aandeel mee heb

HELP wat moet ik doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2013, 23:11
bloodyb
bloodyb is offline
Heb je een mentor. Ga dan met hem of haar praten want wat deze man doet kan absoluut niet! En niet naar je viendinnen luisteren die zeggen dat je het uitlokt, zelfs als dat zo is dan is hij heel fout bezig.
Oud 02-01-2013, 03:34
brunettespy
brunettespy is offline
Ik heb t er wel eens met mn mentor over gehad en toen ik zei om wie het ging geloofde z me niet en werkt ze boos
Hij is 57jaar
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 11:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind het erg moeilijk om te geloven dat ze het niet serieus zouden nemen als je zegt dat je aangerand bent. Maar als je dit niet verzint kun je natuurlijk altijd aangifte doen bij de politie.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 11:32
Verwijderd
OMG!!!!!!! Dit kan echt NIET! Echt bizar dat je überhaubt nog naar zen lessen gaat.. ik was er echt niet meer naar toe gegaan hoor! Ik zou dan maar naar je afdelingsleider gaan en ook nog effe duidelijk erbij melden dat je geen fuck aan je mentor hebt omdat ie je niet geloofd!!! , en die ranzige leraar zal ontslagen worden, of voor zeer lange tijd worden geschorst!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 12:07
Attention
Attention is offline
Wel kijk, Dit is nou typisch het signaal van een pedo. En je kan hier verschillende dingen tegen doen:
-Aangifte politie
-Afdelingsdirecteur het melden
- Je mentor.

Verder zou ik alle pogingen die hij doet om jou met hem alleen in een lokaal te krijgen vermijden. Als je moet nablijven.. beter niet gaan wat wie weet wat hij de volgende keer met jou wil doen. Dus aangifte of wat dan ook je moet wel wat doen. Dit houdt niet vanzelf op

Scholiermavo waar zie jij dat haar mentor haar niet geloofd?
Oud 02-01-2013, 12:18
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb t er wel eens met mn mentor over gehad en toen ik zei om wie het ging geloofde z me niet en werkt ze boos
Hij is 57jaar
Hier zegt ze volgens mij dat haar mentor haar niet gelooft

Extra optie: maak een afspraak bij de vertrouwenspersoon op je school en/of dien samen met je ouders een klacht in bij de onafhankelijke klachtencommissie van je school.
Ik zou het er sowieso met je ouders over hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 13:22
Verwijderd
Praat er aub met je ouders over. En doe dan misschien aangifte bij de politie. Dit kan dus echt, echt niet. Walgelijk zulke mensen.

Als ze je op school niet willen geloven, simpel, zeg dat je naar de politie gaat. En als de politie niets doet denk ik dat het nieuws dit misschien interessant vindt. Denk niet dat je school zoiets wilt oplopen als negatieve publiciteit.

En meid, als je dit verzint ben je echt ziek, maar als ik je tekst lees moet dit wel echt zijn.....?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 21:10
maria kurdi
maria kurdi is offline
dit is niet normaal sgat je hebt een mobieltje toch neem het op zonder dat hij het door heeft daar is je bewijs kijk dan of ze je nog geloven of niet anders gewoon buiten je school aan iemand klagen je hebt hulplijnen volgens mij veel geluk
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 21:26
brunettespy
brunettespy is offline
Thanx wanneer mn school weer begint ga ik er gelijk aan werken
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 09:09
Attention
Attention is offline
Veel suc6 en hou ons A.U.B op de hoogte
Oud 03-01-2013, 16:27
brunettespy
brunettespy is offline
Zal ik doen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 01:53
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Wat een onzin dit! Je gaat toch per direct naar de politie toe, als die gozer zo doet gaat hij zeer veel problemen krijgen.
Nadat je naar de politie bent geweest (met je ouders) kan je het altijd nog wel vertellen aan je schoolhoofd (die zal het waarschijnlijk van de politie wel horen).

En ik ben het met "hunterlife" eens als je dit verzint ben je ziek.
Maar aan deze lange tekst met zoveel informatie moet het gewoon real zijn

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten