Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2013, 21:52
mads817a
mads817a is offline
Hallo

Ik douche vaak naakt op de sportschool. Als er andere jongens de douches komen, krijg ik vaak een harde. Daarvoor schaam ik me. Zijn er ook dus daarom middelen om juist géén erectie te hebben, wn heeft iemand met hetzelfde probleem ervaringen mee?

Mads
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 22:12
Martiño
Martiño is offline
Daar is denk ik geen middeltje voor... Wat je het beste kunt doen is proberen om je een beetje af te zonderen en proberen de andere jongens te negeren. Koud water wil ook wel eens helpen.

An sich is het geen enorme ramp als je voor een keertje eens een beetje een stijve krijgt, dat hebben bijna alle jongens wel eens, maar het is natuurlijk wel lastig als je een volledige erectie krijgt. Als het echt heel erg wordt moet je maar overwegen om niet te douchen na het sporten... Ik weet het anders ook niet!
Oud 02-01-2013, 00:41
Patataap
Patataap is offline
#Een dude daar keihard aan je staaf rijgen.

# Aan je oma denken.

# Of daarvoor eens goed rukken.

3 tips
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 14:04
Verwijderd
Meer trekken
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 18:33
immortelle
immortelle is offline
Een betere tip dan die laatste van Patataap kan ik ook niet geven.
's Morgens eens goed aan je fluit trekken kan wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 00:31
Martiño
Martiño is offline
Serieuze reacties aub... Als jullie niet verder komen als neuken of aftrekken, reageer dan gewoon niet

Laatst gewijzigd op 03-01-2013 om 12:04. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 09:54
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Serieus reacties aub... Als jullie niet verder komen als neuken of aftrekken, reageer dan gewoon niet
Dat is een serieuze reactie. Heb jij een beter idee misschien? Zo niet, reageer je beter ook niet.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Hallo

Ik douche vaak naakt op de sportschool. Als er andere jongens de douches komen, krijg ik vaak een harde. Daarvoor schaam ik me. Zijn er ook dus daarom middelen om juist géén erectie te hebben, wn heeft iemand met hetzelfde probleem ervaringen mee?

Mads
Vervelend! Wat je kunt doen is op de bal van je voeten proberen te staan en je quadriceps aan te spannen. Wanneer je een erectie krijgt stroomt er bloed naar je penis. Doordat je spanning ergens anders legt stroomt het bloed daar sneller/beter naartoe (Geen idee hoe ik het moet beschrijven) en na een minuut of 2 verdwijnt je erectie langzamerhand.

Maar als je steeds door die jongens 'aroused' wordt, dan heeft mijn idee ook niet echt zin. Als ik samen in de badkamer met een naakte yolanthe sta, dan krijg ik ook wel een erectie. Just saying.

Misschien dat je niet kunt kijken naar die jongens en gewoon op je douch kunt concentreren?

Laatst gewijzigd op 03-01-2013 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Serieuze reacties aub... Als jullie niet verder komen als neuken of aftrekken, reageer dan gewoon niet
Sorry hoor, maar voldoende fappen is een beter advies dan 'het is niet erg' en 'ik weet het verder ook niet'

Ik heb geen ervaring met een stijve krijgen zelf Maar je zegt dat het op de sportschool is en juist daar is een plek van gezamenlijk douchen waar je zelf wat meer keuze in hebt qua waar je staat, wanneer, hoe.. Maak het jezelf wat makkelijker en ontwijk de risicovolle situaties een beetje? Hoe oud ben je trouwens?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 12:14
Martiño
Martiño is offline
Het ging mij niet om de reactie van immortelle, maar om de flauwe reacties als iemand aan je staaf rijgen, etc., wellicht was een citaat handiger geweest. Overigens heb ik een aantal suggesties gedaan, dus het is ook niet zo dat ik alleen 'het is niet erg' en 'ik weet het verder ook niet' heb gezegd. Met 'Ik weet het anders ook niet' bedoelde ik ook als je er écht niet van af kunt komen, en je dan beter maar thuis kunt douchen.

Anyways, ontopic

Aftrekken lijkt een goede optie, maar veel mannen kunnen prima een erectie krijgen ondanks dat ze een paar minuten (of minder lang) geleden zijn klaargekomen.
Het is lang niet altijd een kwestie te zijn van te lang geleden zijn klaarkomen, veel mannen kunnen, zeker als ze jong zijn, praktisch direct weer opgewonden raken. Als er dan ook nog iets in de omgeving is dat je stimuleert (andere naakte mannen blijkbaar) en je heel hard probeert niet aan die olifant in de hoek te denken, zul je juist zien dat je toch opgewonden raakt.

Laatst gewijzigd op 03-01-2013 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 18:24
mads817a
mads817a is offline
De doucheruimtes zijn gezamenlijk. Er douchen velen van mijn leeftijd(17) naakt. Ik vind het trouwens heerlijk om na het sporten direct te douchen. Vaak krijg ik dan een harde. Sommigen krijgen ook een harde als we in de doucheruimte staan. Maar die voettip en mijn oma (denken) klinkt wel goed om een erectie te voorkomen. Dank je wel voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 20:29
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Eens googlen naar vieze foto's enzo in je hersenen plaatsen => erectie haal de picture boven duenk eraan en magie magie its goneee
Of voor de match naar filmpjes van nutshots kijken en terwijl je douched denken aan die filmpjes.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 20:30
Verwijderd
Koude kraan opendraaien.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten