Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2013, 20:36
Verwijderd
Hoi,

Zoals de titel al luid. Ben ik emo?
Somige mensen vragen wel is aan mij of ik emo ben.
Want ik heb haast altijd zwarte kledeing aan om dat ik me daar het gemakleijkste in voel en het veiligste. En ik snij mezelf ook>
Maar ik doe geen make-up op.

Wie kan me uit de brand helpen en zeggen of ik emo ben en wat is het eigelijk?
Advertentie
Oud 06-01-2013, 20:37
Verwijderd
Als jij emo wilt zijn ben je emo.
Mensen geven de laatste tijd te snel een etiket aan dingen.
Oud 06-01-2013, 20:38
Verwijderd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)
Oud 06-01-2013, 20:47
Verwijderd
Als je je emo vind ben je emo (wilt zijn)
vind en wil je het niet ben je geen emo

Emo word je niet dat ben je ;D

En ik hou van zwart en alles
En doet dat ene wat jij doe/deed ik in andere form .. maar voel me geen emo ben ook geen emo

Ik ben emo genoemt , en van alles en nog wat op internet . maar trek me er niks van aan ;D

Laatst gewijzigd op 06-01-2013 om 21:04.
Oud 06-01-2013, 22:15
Verwijderd
Je bent uit de brand geholpen als iemand zegt dat je emo bent of juist niet? Goh, dan zal ik je maar helpen he: je bent het.

Je kunt ervoor kiezen een je op een specifieke wijze te kleden en daarmee bij een groep te horen, maar je wordt heus niet iets doordat iemand op internet tegen je zegt dat je iets wel of niet bent. Ook niet in het echt, als het wordt geroepen. Dat zou nogal wat zijn, ik en velen met me zouden verplicht schizofreen moeten zijn.

Heeft het met je andere topics te maken, qua jezelf 'verwaarlozen' en niet meer weten wat je aanmoet met je leven? Het is namelijk al minimaal het derde topic in korte tijd en het is nogal duidelijk dat je in het algemeen niet zo goed in je vel zit. Doe daar IRL wat mee. Een zoveelste topic openen helpt niet.
Oud 07-01-2013, 09:50
Verwijderd
Michello15 is geen emo, -winter- wel.
Oud 07-01-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Michello15 is geen emo, -winter- wel.
Emo dragen roze ?? o_o
wauw
Oud 07-01-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Je bent uit de brand geholpen als iemand zegt dat je emo bent of juist niet? Goh, dan zal ik je maar helpen he: je bent het.

Je kunt ervoor kiezen een je op een specifieke wijze te kleden en daarmee bij een groep te horen, maar je wordt heus niet iets doordat iemand op internet tegen je zegt dat je iets wel of niet bent. Ook niet in het echt, als het wordt geroepen. Dat zou nogal wat zijn, ik en velen met me zouden verplicht schizofreen moeten zijn.

Heeft het met je andere topics te maken, qua jezelf 'verwaarlozen' en niet meer weten wat je aanmoet met je leven? Het is namelijk al minimaal het derde topic in korte tijd en het is nogal duidelijk dat je in het algemeen niet zo goed in je vel zit. Doe daar IRL wat mee. Een zoveelste topic openen helpt niet.
Dus ik mag geen hulp vragen? dan ga ik hier wel vanaf.
doei he
Oud 07-01-2013, 17:43
Verwijderd
Voor mijn part ben je een deurknop. Maak je niet zo druk over wat andere mensen vinden.
Oud 07-01-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Dus ik mag geen hulp vragen? dan ga ik hier wel vanaf.
doei he
Natuurlijk mag je wel om hulp vragen maar heeft dit topic je al wat geholpen? Ik denk niet dat dit is waar je mee zit.
Oud 07-01-2013, 19:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik geloof niet dat dit de juiste plek en manier is voor het antwoord op je vraag.

Regels voor berichten