Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2013, 21:08
koekie123
koekie123 is offline
Ik heb laatst iemand ontmoet bij het uitgaan, maar heb nooit verder meer met der gepraat. Dus ik heb haar de volgende dag toegevoegd. De volgende dag ging ik tegen der praten (de hele dag), we moesten veel om mekaar lachen.

Ik wil graag met haar uitgaan, naar de film ofzo want ik vind haar erg leuk.
Maar ik heb geen idee hoe ik dat nou moet vragen, ik heb nu alleen nog maar haar fb.
Misschien wat advies hoe ik dit aan moet pakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2013, 21:14
Guarnere
Guarnere is offline
Als je in gesprek bent met haar kun je proberen het gesprek een beetje in de goede richting te kletsen. Vraag haar bijvoorbeeld eens wat haar favoriete films zijn en ga daar een beetje op in. Dan kun je haar vervolgens vragen of er films zijn die ze nog graag wil zien. En als deze momenteel nog in de bios draaien kun je vragen of ze er misschien samen met jou heen wil. Veel meiden houden ervan als je een beetje subtiel, maar niet teveel terughoudend bent.

Ze verwachten ook meestal dat de man de eerste stap zet, dus wacht niet te lang af, maar grijp je kans
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 23:43
NewBlend
NewBlend is offline
Dat ze je überhaupt heeft toegevoegd is al een goed teken . En verder is mijn advies GEWOON VRAGEN!! Nee heb je ja kan je krijgen. "Er draait een damn goede film in de bios.. zin om mee te gaan??". XX
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 00:01
Denkerius
Denkerius is offline
als je gewoon merkt dat ze je aardig vind moet je gewoon vragen, het boeit een meisje meestal niet of het uit context is. 'het gaat om het gebaar' zoals men vroeger (veel meer) zei
Oud 08-01-2013, 00:28
Neverdone
Neverdone is offline
Citaat:
Als je in gesprek bent met haar kun je proberen het gesprek een beetje in de goede richting te kletsen. Vraag haar bijvoorbeeld eens wat haar favoriete films zijn en ga daar een beetje op in. Dan kun je haar vervolgens vragen of er films zijn die ze nog graag wil zien. En als deze momenteel nog in de bios draaien kun je vragen of ze er misschien samen met jou heen wil. Veel meiden houden ervan als je een beetje subtiel, maar niet teveel terughoudend bent.

Ze verwachten ook meestal dat de man de eerste stap zet, dus wacht niet te lang af, maar grijp je kans
Met dat van die eerste stap zetten kan wel zijn maar is niet altijd even slim als je bang bent afgewezen te worden
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 00:33
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Met dat van die eerste stap zetten kan wel zijn maar is niet altijd even slim als je bang bent afgewezen te worden
Daar moet je je dan ook overheen durven te zetten. Iedere jongen wordt in zijn leven wel eens afgewezen door een meisje (of voor de homo's en bi's onder ons door een andere jongen). Part of the job. Uiteindelijk leer je er alleen maar van.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 13:55
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
En wat als zij nou ook bang is om afgewezen te worden? Moet je dan aftellen en tegelijkertijd de stap zetten? Bovendien is zijn subtiele manier volgens mij de uitstekende manier om t te vragen als je bang bent, dan hoef je niet zo overduidelijk irritant veel moed te verzamelen/ in te drinken , en kun je het op een rustige manier vragen, bovendien ziet ze het misschien een beetje aankomen en stuurt ze het gesprek wel weer ergens heen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 13:59
Verwijderd
heb je gehoord over die film? Lijkt die je leuk? Heb je misschien zin om er met mij heen te gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten