Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2013, 22:47
xnxnxmxs
xnxnxmxs is offline
Beste leden;

Ik had een vraag waar ik graag een antwoord op zou willen. Normaal gesproken zou ik dit niet vragen omdat de antwoord al duidelijk is, maar het ligt toch iets ingewikkelder dan gedacht.

Ik zat met een dame te 'droog-neuken'.
uitleg:
Ik zat in een boxer. Zei zat op me met een legging en haar slipje nog aan. We hadden allebei wat voorvocht. Ze schuurde over mijn ...
Voordat ik klaarkwam kwam ze van me af.

Nu is mijn vraag; Hoe hoog is de kans dat ze zwanger kan zijn?
Ik weet dat het miniem is, maar toch even bevestiging?

Ik ben niet klaargekomen toen ze op me zat.
Er zat een boxer, legging en slip tussen ons... het gaat alleen om een heel klein beetje voorvocht.

bij voorbaat dank.

xnxnxmxs
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 22:59
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Zoals je zei, miniem. Ik zou me er geen zorgen over maken maar als jullie echt bang zijn kan ze een zwangerschapstest ding doen. Maar de kans dat ze zwanger is is echt super super super super klein
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 23:55
xnxnxmxs
xnxnxmxs is offline
Citaat:
Zoals je zei, miniem. Ik zou me er geen zorgen over maken maar als jullie echt bang zijn kan ze een zwangerschapstest ding doen. Maar de kans dat ze zwanger is is echt super super super super klein
thnx!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 08:40
Verwijderd
Lijkt me onmogelijk omdat je zaadcel bij haar naar binnen moet gaan om zwanger te worden , lijkt me niet te gaan als ze een slipje draagt en jij boxer..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 10:13
108934RS
108934RS is offline
Citaat:
Lijkt me onmogelijk omdat je zaadcel bij haar naar binnen moet gaan om zwanger te worden , lijkt me niet te gaan als ze een slipje draagt en jij boxer..
oh dat kan wel degelijk door je kleding heen hoor
er is maar 1 zaadcel nodig
maar de kans dat het door drie lagen heen komt is wel heel klein inderdaad
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 10:58
bierkoning
bierkoning is offline
Zit hem nou niet zo bang te maken, buiten het lichaam leeft sperma maar heel kort. Als het dan ook nog is door drie lagen kleren heen moet. Dat gebeurt niet. Hij heeft misschien ze boxer vol, maar zwanger, nee.
Oud 10-01-2013, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Zit hem nou niet zo bang te maken, buiten het lichaam leeft sperma maar heel kort. Als het dan ook nog is door drie lagen kleren heen moet. Dat gebeurt niet. Hij heeft misschien ze boxer vol, maar zwanger, nee.
Hij leeft buiten het lichaam van kort tot meteen dood .. Ben het met je eens
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste waarschijnlijk ook niet, hij is niet eens bij haar klaargekomen.

Ik zou er geen eens geld voor een zwangerschapstest aan verspillen, TS.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 12:13
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou er geen eens geld voor een zwangerschapstest aan verspillen, TS.
Dit.

Hoewel ik kan begrijpen dat je er samen toch eentje koopt zodat je je niet meer druk hoeft te maken. Ik merk vaak dat mensen in veel gevallen een test doen terwijl ze rationeel wel weten dat het eigenlijk onzinnig is, maar ze gewoon van het onrustige gevoel af willen zijn. Ik heb dat zelf ook wel eens.

Dus TS, is je eigen gerustheid een tientje waard? Dan kun je alsnog een test kopen en dan weet je het zeker.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 12:33
Martiño
Martiño is offline
Het is zeer onwaarschijnlijk en bijna onmogelijk dat ze zwanger is. Als je écht nog twijfelt, Morning After Pil halen (zo snel mogelijk innemen), maar het is de vraag of het de moeite waard is, of idd een paar weken wachten en een testje doen.
Oud 10-01-2013, 13:08
Verwijderd
Citaat:
We hadden allebei wat voorvocht. Ze schuurde over mijn ...
Het werd net spannend! Over je wat?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 13:49
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
(...)

Dus TS, is je eigen gerustheid een tientje waard? Dan kun je alsnog een test kopen en dan weet je het zeker.
Bij de Kruidvat heb je even betrouwbare testen maar dan voor 5 euro (5,nogwat). Er zitten er zelfs twee in zo'n verpakking.

Dat gezegd hebbende: het is echt niet nodig om een test te doen, mijns inziens. Maar wat Vowel zegt klopt inderdaad, soms is het prettig een test te doen voor de gemoedsrust.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:59
xnxnxmxs
xnxnxmxs is offline
thnx. de kans bestaat maar 0,00001% ong.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Het is zeer onwaarschijnlijk en bijna onmogelijk dat ze zwanger is. Als je écht nog twijfelt, Morning After Pil halen (zo snel mogelijk innemen), maar het is de vraag of het de moeite waard is, of idd een paar weken wachten en een testje doen.
Híj twijfelt zo hard en dan moet zíj een MAP slikken? Dat lijkt me niet. Dat is niet niks en moet je óók niet zomaar doen.

Maar TS, ga je in het vervolg niet zo knullig doen met iemand die niet aan de pil is? Het is toch een stuk fijner als je gewoon veilige seks hebt, ook al is het praktisch onmogelijk dat ze daadwerkelijk zwanger is.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:31
xnxnxmxs
xnxnxmxs is offline
Citaat:
Híj twijfelt zo hard en dan moet zíj een MAP slikken? Dat lijkt me niet. Dat is niet niks en moet je óók niet zomaar doen.

Maar TS, ga je in het vervolg niet zo knullig doen met iemand die niet aan de pil is? Het is toch een stuk fijner als je gewoon veilige seks hebt, ook al is het praktisch onmogelijk dat ze daadwerkelijk zwanger is.
understood
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 19:00
Verwijderd
Sowieso, als jullie nu al zo ver zijn, dan zal het er ook wel aan zitten te komen dat jullie 'helemaal' seks hebben en dan is het handiger als je van te voren goed duidelijk hebt wat je gaat doen om zwangerschap en soa's te voorkomen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 19:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wilde alleen maar aangeven dat de MAP een optie kan zijn als je twijfelt, rustig maar. Ik zeg niet dat iemand iets moet, maar de MAP wordt vaak over het hoofd gezien.
Oud 10-01-2013, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde alleen maar aangeven dat de MAP een optie kan zijn als je twijfelt, rustig maar. Ik zeg niet dat iemand iets moet, maar de MAP wordt vaak over het hoofd gezien.
Rustig maar? Ik leg uit dat het nogal gek is tegen de twijfelde jongen te zeggen dat het meisje dan maar iets moet doen. Als zij ook zo twijfelt dan denkt zij er heel waarschijnlijk wel aan. Maar hij maakt drama en zometeen gaat hij haar nog vertellen dat zij zoiets moet slikken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 22:23
Martiño
Martiño is offline
Je weet ook wel dat ik het echt niet zo bedoelde, ik zeg er ook nog eens achteraan: het is de vraag of het de moeite waard is.
Oud 11-01-2013, 11:26
Verwijderd
Maar ik zeg het omdat tt het kan opvatten als haar het laten slikken. Ook dat maakte ik wel duidelijk niet om hoe jij het bedoelt maar hoe een zenuwachtige poster het opvat.

Mijn punt is dus dat het niet heel handig is een onterecht nerveuze jongen te gaan vertellen wat zijn vriendin nog kan doen, want voor je het weet verlangt hij dat van haar. Het gaat niet altijd om intentie

Laatst gewijzigd op 11-01-2013 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 12:52
Verwijderd
Is het raar als ik vraag wat MAP is ?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 13:02
bloodyb
bloodyb is offline
Morning After Pill
Oud 11-01-2013, 13:14
Verwijderd
Citaat: