![]() |
|
Zit hem nou niet zo bang te maken, buiten het lichaam leeft sperma maar heel kort. Als het dan ook nog is door drie lagen kleren heen moet. Dat gebeurt niet. Hij heeft misschien ze boxer vol, maar zwanger, nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou er geen eens geld voor een zwangerschapstest aan verspillen, TS. |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik kan begrijpen dat je er samen toch eentje koopt zodat je je niet meer druk hoeft te maken. Ik merk vaak dat mensen in veel gevallen een test doen terwijl ze rationeel wel weten dat het eigenlijk onzinnig is, maar ze gewoon van het onrustige gevoel af willen zijn. ![]() Dus TS, is je eigen gerustheid een tientje waard? Dan kun je alsnog een test kopen en dan weet je het zeker. |
![]() |
|
Het is zeer onwaarschijnlijk en bijna onmogelijk dat ze zwanger is. Als je écht nog twijfelt, Morning After Pil halen (zo snel mogelijk innemen), maar het is de vraag of het de moeite waard is, of idd een paar weken wachten en een testje doen.
||
Citaat:
Dat gezegd hebbende: het is echt niet nodig om een test te doen, mijns inziens. Maar wat Vowel zegt klopt inderdaad, soms is het prettig een test te doen voor de gemoedsrust. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar TS, ga je in het vervolg niet zo knullig doen met iemand die niet aan de pil is? Het is toch een stuk fijner als je gewoon veilige seks hebt, ook al is het praktisch onmogelijk dat ze daadwerkelijk zwanger is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ik zeg het omdat tt het kan opvatten als haar het laten slikken. Ook dat maakte ik wel duidelijk
![]() Mijn punt is dus dat het niet heel handig is een onterecht nerveuze jongen te gaan vertellen wat zijn vriendin nog kan doen, want voor je het weet verlangt hij dat van haar. Het gaat niet altijd om intentie Laatst gewijzigd op 11-01-2013 om 11:38. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Kans op zwangerschap pietjeneinstijn | 3 | 19-10-2015 11:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
De kans op zwangerschap? gekmeisje18 | 4 | 14-07-2005 19:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kans op zwangerschap Dreamtheater192 | 1 | 19-03-2005 16:41 | |