Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2013, 02:57
maria kurdi
maria kurdi is offline
Hoi iedreen heeft iemand suggesties voor korte verhalen engels en gedichten want ik moet er van beide 3 hebben.

Ik heb op www.scholieren.com gekeken voor die boeken maar bij korte verhalen heb je ten eerste heel erg weinig keuze en bij sommige staat alleen maar de titel en de schrijver maar niet of het geschikt is voor havo bovenbouw en sommige zijn 700 pagina's. Ik vond het best raar omdat ik dacht dat het dunne boeken moesten zijn ik ben in de war om eerlijk te zijn. En engelse gedichten kon ik daar niet vinden.

Bedankt iedreen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2013, 09:15
Em.
Em. is offline
Zijn die van 700 pagina's niet toevallig bundels met meerdere korte verhalen dan?
Oud 13-01-2013, 15:32
maria kurdi
maria kurdi is offline
geen idee staat geen info bij alleen dat het korte verhaal is maar de rest is ook niet kort die zijn ook iver de 100 of 200
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 15:53
Em.
Em. is offline
Oh, vreemd. Misschien heb je iets aan een website als deze? Ook maar waar google me meteen naar doorstuurde toen ik 'Englisch poetry' typte, maar volgens mij kun je er wel 3 vanaf halen.
Oud 13-01-2013, 15:56
maria kurdi
maria kurdi is offline
bedankt ga gelijk een kijkje nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten