Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2013, 18:36
CrashSymbal
CrashSymbal is offline
Hey,
Ik ben een jongen van 14 jaar. Ik ben al een jaar verliefd op een meisje uit mijn klas en het wordt steeds erger. 2 maanden geleden was zei nog op een andere jongen maar laatst hoorde ik van een vriend dat dat niet meer zo is. Nu wil ik er dus echt voor gaan... Maar hoe?... Ik kan best wel onzeker zijn over mezelf maar aan de andere kant weet ik ook wel dat ik het kan en dat ik het gewoon moet doen, maar toch lukt het niet echt... Dingen als complimentjes geven ofzo durf ik gewoon niet omdat ik dan denk dat anderen het raar vinden. We zijn namelijk nooit alleen samen ofzo... Zoals ik al zei we zitten bij elkaar in de klas en we zijn best goede vrienden. Kan iemand me tips geven over hoe ik het aan moet pakken? Diegene zou me echt héééél blij maken :')
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2013, 18:38
bierkoning
bierkoning is offline
Raap je moed bij elkaar, en vraag haar is uit! Wandeling, bios, of als je toch al vrienden bent filmpje bij jou thuis ofzo!
Oud 06-01-2013, 20:31
CrashSymbal
CrashSymbal is offline
Citaat:
Raap je moed bij elkaar, en vraag haar is uit! Wandeling, bios, of als je toch al vrienden bent filmpje bij jou thuis ofzo!
Dat durf ik dus niet! Zei weet dat ik haar leuk vind, en twee maanden geleden heeft ze nog nog gezegd dat zei mij niet leuk vind... Dat is daarom ik het dus niet durf, bang dat ze nee zegt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 20:34
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Nee is niet erg opzich.
Er zwemmen meet vissen in de zee
Gewoon je uiterste doen, en als ze niet wilt is ze jou gewoon niet waard
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 08:56
bierkoning
bierkoning is offline
Als ze je niet leuk vind op die manier moet je haar in dat opzicht vergeten. Je kan iemand biet dwingen verliefd op je te zijn.
Oud 07-01-2013, 09:26
Verwijderd
Als je het wil weten, moet je het toch echt gewoon nog eens vragen. Als je dat niet al te direct durft, inderdaad haar eerst mee uit vragen/vragen of ze filmpje komt kijken of zo. Enige manier om er achter te komen.

De kans is groot dat ze je gewoon niet leuk genoeg vindt, dat van twee maanden geleden was al een boodschap die ze verpakt in een "ik ben verliefd op jongen x"-verpakking. Alsnog, mocht je nog hoop hebben dat ze je leuk vindt, gewoon vragen, dan weet je het tenminste en kun je door met je leven.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 13:00
Suzie090
Suzie090 is offline
Het is moeilijk om niets te durven zeggen maar je moet er op af gaan voordat ze weg is!
Moeilijk is het wel maar je moet je toch groot maken en er opafgaan.
Misschien is ze de waren wel en daar is maar een manier om daar achter te komen toch?
Veel geluk!
xx Suzanne
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten