Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2013, 14:26
Anoniiieeem
Anoniiieeem is offline
Hallo, ik ben een jongen van 16 jaar. Ik praat best vaak met meiden op twitter en dan reageren ze wel alleen ik heb het idee dat ze het niet echt leuk vinden. Nou vind ik een meisje heel erg leuk en ik heb het idee dat ze mij ook wel leuk vind. Ik praat soms met haar op whatsapp alleen ik moet altijd het gesprek beginnen en volgens mij heeft ze nooit zin om met me te praten, terwijl ze op school wel met me praat en dat vind ze wle leuk volgens mij.. Bijna al mn vrienden hebben geen twitter/facebook en wel een vriendin.. Nu heb ik het idee dat meiden het fijner vinden als je ze gewoon met rust laat. Is het zo dat meisjes het fijn vinden dat je ze gewoon met rust laat ookal vinden ze mij leuk?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2013, 14:29
Verwijderd
Dat kan je het beste aan dat ene meisje vragen denk ik , de ene vind het wel fijn om met rust gelaten te worden en andere niet..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:32
Annalove
Annalove is offline
Weet je het zeker dat ze het niet leuk vind op Whatsapp? Ze vindt het vast wel leuk maar ze is gewoon veel te verlegen om het gesprek te beginnen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:34
Anoniiieeem
Anoniiieeem is offline
Nou ik vraag haar veel dingen maar ze geeft alleen antwoord en vraagt verder nooit iets terug en soms reageert ze niet eens op mn whapp... Terwijl ze op school wel met me praat en dingen vraagt het lijkt me dat als je verlegen bent eerder iets durft te zeggen op whapp dan op school
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:37
Annalove
Annalove is offline
vraag het haar gwn op school
ehm op school praat ik ook altijd met iedereen maar op facebook ofzo ben ik daar te verlegen voor :3
een gesprek is toch veel leuker irl dan op whatsapp
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:37
Annalove
Annalove is offline
of stuur haar een kaartje met valentijn :$
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:39
Anoniiieeem
Anoniiieeem is offline
Oke bedankt voor de tip! Ik zou het haar eens vragen als ik weer op school ben
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:41
Anoniiieeem
Anoniiieeem is offline
Ben beetje verlegen om valenteinskaart te sturen want ben bang dat ze er dom op reageert omdat ze me miss toch niet leuk vind
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:41
Annalove
Annalove is offline
succes
je moet het btw niet gemeen vragen en als ze zegt dat z niet met je wil praten dan moet je haar ook echt met rust laten...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:44
Anoniiieeem
Anoniiieeem is offline
Als ze het niet leuk vind om met me te praten op whapp is dat dan ook een teken dat ze me niet leuk vind of heeft ze gewoon geen tijd/zin om een gesprek te beginnen op whpp?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Als ze het niet leuk vind om met me te praten op whapp is dat dan ook een teken dat ze me niet leuk vind of heeft ze gewoon geen tijd/zin om een gesprek te beginnen op whpp?
Waarom vraag je het haar niet?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:49
Annalove
Annalove is offline
het ligt eraan met welke toon ze het zegt... als ze geen tijd/zin heeft zou ze wel sorry ofzo erbij zeggen en dan heb je nog we een kans dat ze je leuk vind
maar als ze het bam zegt kan je het wel vergeten....
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 15:04
Aether
Aether is offline
Citaat:
het ligt eraan met welke toon ze het zegt... als ze geen tijd/zin heeft zou ze wel sorry ofzo erbij zeggen en dan heb je nog we een kans dat ze je leuk vind
maar als ze het bam zegt kan je het wel vergeten....
ik denk eerder dat het aan de inhoud van de boodschap ligt dan aan de het gesprek zelf.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 15:09
Annalove
Annalove is offline
Citaat:
ik denk eerder dat het aan de inhoud van de boodschap ligt dan aan de het gesprek zelf.
is de inhoud zo erg dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten