Het is mogelijk zonder romantische gevoelens. Of het mogelijk is voor de jongen zonder seksuele gevoelens betwijfel ik (ik weet het niet zeker, want ik ben geen jongen natuurlijk) tenzij:
Citaat:
Ja hoor, als het meisje lelijk is.
|
Al zou ik er eerder van maken, als het meisje niet aantrekkelijk is voor de jongen. Dat maakt haar niet per se lelijk in het algemeen, maar hij vindt haar lelijk en zal dus nooit seksuele gevoelens hebben wat haar betreft.
En ik denk dat ik in die mening bevestigd ben sinds ik doodgegooid word met seksuele toespelingen van vrienden sinds ik een behoorlijke hoeveelheid gewicht kwijt ben.
Wat niet hoeft te betekenen dat die vriendschap niet kan werken. Ook al zou een jongen best seks willen hebben met je, dat betekent niet dat de hele vriendschap is gebaseerd op die gevoelens. Of dat hij alleen maar met je praat in de hoop er ooit overheen te mogen.
De andere kant op, ik denk dat ik wel een vriendschap kan hebben met iemand zonder romantische of seksuele gevoelens, ook al vind ik de persoon aantrekkelijk. Maar ik weet niet of ik representatief ben voor het normale vrouwvolk op dat gebied ^^