Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat hier allemaal boven word gezegd van het is niet het einde van je leven, ben ik mee eens.
Je maakt zo snel nieuwe vrienden/vriendinnen, een bff is niet voor eeuwig het is alleen voor een bepaald moment. In jou geval als ze steeds meer met die gene om gaat, zoek jij gewoon andere vriendinnen die je kan vertrouwen, maar noem het niet te snel je bff want eigenlijk is het niet forever |
![]() |
|
Ze is je beste vriendin. Niet jouw bezit. Niet te druk om maken. Jij hebt vast ook nog mrer vriendinnen dan alleen haar? Trek daar wat meer mee op desnoods. En je moet niet te veel waarde hechten aan de term 'bff' want het stelt echt niet zoveel voor. En je zegt dat je niet weet of je haar nog als bff wilt? Probeer dan,wat meer met anderen om te gaan ( wat niet inhoudt dat je je bff moet negeren ofzo) zodat het een beetje rust krijgt.
Ik ben mn beste vriendin ook wel eens zat geweest en na elkaar een tijdje iets minder gesproken te hebben was t daarna weer super gezellig en trokken we weer meer met elkaar op. Niet dat dat voor iedereen zo werkt natuurlijk.
|
Hoe meer je haar los kunt laten en relaxed over jullie vriendschap bent, hoe leuker het tussen jullie zal zijn en de kans groeit dat jullie goede vriendinnen blijven.
Ze voelt heus wel dat je jaloers bent en dat wil je niet tussen vrienden, dus geen wonder dat ze meer met iemand anders omgaat. Het moet toch leuk blijven tussen jullie? Ze is je niks verschuldigt, dus laat het idee dat ze jou moet blijven leuk vinden los. Het maakt het namelijk alleen maar erger.
|
![]() |
Zal ik is vertellen wat mij is overkomen! Ik zit in de pauze bij meerdere vrienden! En weet je wat? Die gaan allemaal met elkaar om naast dat ze mijn vrienden zijn! Dus soms heeft iedereen iemand om mee te praten en een op de honderd keren schiet ik dan alleen over en voel ik me wel 5 seconden alleen! NOu ik zit er echt heel erg mee en maak ruzie met al mijn vrienden daarover en dan heb ik weer aandacht en ga ik foto's met ze maken die zij dan hopelijk op hyves, facebook, twitter, de krant zetten zodat ik weer populair overkom!
Na al dit sarcasme nog een tip: vergeet dat bff gedoe, stel nou dat zij ooit verhuist sta je helemaal alleen, of als ze naar een andere school gaat/ aangereden wordt / zij andere vrienden krijgt / zij een vriendje krijgt die verder weg woont wat haar veel tijd kost / haar ouders een boerderij beginnen en zij moet meehelpen of wat dan ook |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn bff wordt afgepakt? pinkmaster | 12 | 20-03-2013 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
vriendin aan het afpakken anne-maria | 18 | 09-03-2011 10:07 |