Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2013, 15:39
Diana-kiss
Diana-kiss is offline
haay.
een vriendin van mij gaat steeds meer om met m´n bff. ze is aan het proberen om haar van mij af te pakken. maar mijn bff zelf heeft dat niet in de gaten. ze doet gewoon gezellig mee. en ik krijg nu ook steeds meer ruzie met haar, en dan zegt ze: jij maakt ook steeds veel ruzie met mij. en dan zeg ik wat er is, en dan zegt ze: mag ik geen eens met iemand anders omgaan. Op hyves doen ze ook al poeslief met elkaar, en ze heeft haar profielfoto veranderd. Inplaats van met mij op haar hyves profielfoto te staan, heeft ze gewoon haar ander vriendin(dus degene die mijn bff wil afpakken) erbij staan. terwijl wij altijd samen op een profielfoto staan! Ik voel me onzeker, ik ga steeds stommer over mezelf denken. Ik ben lelijk, ik ben dik, ze wil me gewoon niet omdat ik lelijk ben! Ik had zelfs een keer bijna de neiging om zelfmoord te plegen! ik wil zelf geen bff meer met haar zijn. maar dan zeg ik dat tegen een andere vriendin en dan zegt zij weer: ja het heet toch best friends forever! nou en. ik weet het gewoon niet meer, kunnen jullie me pleazz helpen! ik wil zograag weer m'n bff terug, maar aan de ene kant word ik dan weer gek als ik met haar omga!
ik wil graag wat tips!

Groetjes Diana
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2013, 15:46
Vowel
Vowel is offline
Ik snap niet zo goed wat het probleem is.. Jouw bff (wat een belachelijke term ) gaat om met iemand anders? Dat is niet het einde van de wereld hoor. Bff betekent volgens mij niet "enige vriendin ooit". Niet zo dramatisch doen en niet meteen beginnen over zelfmoord, kom op zeg.

Jullie vriendschap is toch hopelijk wel op meer gebaseerd dan "alleen met elkaar omgaan" en een profielfoto op een website, damn.

Het spijt me zeer hoor, maar wat een gezeur.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 15:47
Verwijderd
Als je bff zich laat afpakken, is ze geen bff. Vroeger hadden wij het over beste vriendin en na een tijdje was iemand anders je beste vriendin omdat je gewoon verandert, zeker op die leeftijd (en ook nog eens wispelturig bent vaak). Forever is bullshit. Zelfs mensen die trouwen die dat op een verstandigere en oudere leeftijd doen dan 13/14 en elkaar eeuwige trouw beloven, gaan uit elkaar, dus hecht niet zoveel waarde aan een meisje dat forever zegt in haar puberteit.
Je moet ook niet minder over jezelf gaan denken daardoor, zoek andere vriendinnen, andere mensen om mee op te trekken. En zelfmoord is al helemaal geen oplossing, zeker niet om zoiets.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Als je bff zich laat afpakken, is ze geen bff.
/topic
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:15
Diana-kiss
Diana-kiss is offline
Ja, ik denk wel dat ik me er een beetje te druk om heb gemaakt, ik ga kijken wat ik ga doen!
Ik denk dat ik gewoon echt geen bff meer met haar kan zijn.
Jammer dan!
Maar het is zo
thnxx!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:28
dxkusje
dxkusje is offline
Citaat:
haay.
een vriendin van mij gaat steeds meer om met m´n bff. ze is aan het proberen om haar van mij af te pakken. maar mijn bff zelf heeft dat niet in de gaten. ze doet gewoon gezellig mee. en ik krijg nu ook steeds meer ruzie met haar, en dan zegt ze: jij maakt ook steeds veel ruzie met mij. en dan zeg ik wat er is, en dan zegt ze: mag ik geen eens met iemand anders omgaan. Op hyves doen ze ook al poeslief met elkaar, en ze heeft haar profielfoto veranderd. Inplaats van met mij op haar hyves profielfoto te staan, heeft ze gewoon haar ander vriendin(dus degene die mijn bff wil afpakken) erbij staan. terwijl wij altijd samen op een profielfoto staan! Ik voel me onzeker, ik ga steeds stommer over mezelf denken. Ik ben lelijk, ik ben dik, ze wil me gewoon niet omdat ik lelijk ben! Ik had zelfs een keer bijna de neiging om zelfmoord te plegen! ik wil zelf geen bff meer met haar zijn. maar dan zeg ik dat tegen een andere vriendin en dan zegt zij weer: ja het heet toch best friends forever! nou en. ik weet het gewoon niet meer, kunnen jullie me pleazz helpen! ik wil zograag weer m'n bff terug, maar aan de ene kant word ik dan weer gek als ik met haar omga!
ik wil graag wat tips!

Groetjes Diana
ahg meisie toch, je bent niet de enige, ik heb ook zn gevoel.
mijn bff gaat steeds vaker met iemand anders om. wij hebben daar erge ruzie om gehad.
ze zei de hele tijd 'ik wil der niet van der afpakken, maar ik mag toch best vriendinnen zijn ze is niet alleen van jou!'
ik heb alles mn bff laten lezen wat ze allemaal stuurden enzo.
mijn bff vond dat we beetje overdreve reageerde. maar volgensmij dacht ze dat we om haar vochten. wat totaal niet was..
nu doet ze nog steeds veel met haar. ze loopt ook altijd weg met haar enzo.
en zij (niet me bff) zegt ook altijd 'kom (naam van bff) ga daar en daar heen' terwijl ik erbij sta.
ik heb echt alles geprobeerd. en nu is de conclusie ik doe precies hetzelfde wat zij doet. ik loop samen met me bff lekker weg! ik heb het haar uitgelegd en als ze dan niet doet wat normaal zou zijn wat je dan kan doen. dus ik pak der weer terug. zij is van mij, ze hoort bij mij en niemand pakt haar af!!
het is moeilijk iknow.
ik wens je heel veel sterkte meis! <3
xxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:28
Verwijderd
dit is gewoon het einde van de wereld
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 20:09
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
dus... je vriendin gaat met andere mensen om : wat een ramp!
gedraag je niet zo alsof ze jou hond is en jij haar baasje
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 00:01
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Wat hier allemaal boven word gezegd van het is niet het einde van je leven, ben ik mee eens.
Je maakt zo snel nieuwe vrienden/vriendinnen, een bff is niet voor eeuwig het is alleen voor een bepaald moment.

In jou geval als ze steeds meer met die gene om gaat, zoek jij gewoon andere vriendinnen die je kan vertrouwen, maar noem het niet te snel je bff want eigenlijk is het niet forever
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 06:39
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ze is je beste vriendin. Niet jouw bezit. Niet te druk om maken. Jij hebt vast ook nog mrer vriendinnen dan alleen haar? Trek daar wat meer mee op desnoods. En je moet niet te veel waarde hechten aan de term 'bff' want het stelt echt niet zoveel voor. En je zegt dat je niet weet of je haar nog als bff wilt? Probeer dan,wat meer met anderen om te gaan ( wat niet inhoudt dat je je bff moet negeren ofzo) zodat het een beetje rust krijgt.

Ik ben mn beste vriendin ook wel eens zat geweest en na elkaar een tijdje iets minder gesproken te hebben was t daarna weer super gezellig en trokken we weer meer met elkaar op. Niet dat dat voor iedereen zo werkt natuurlijk.
Oud 18-01-2013, 16:09
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hoe meer je haar los kunt laten en relaxed over jullie vriendschap bent, hoe leuker het tussen jullie zal zijn en de kans groeit dat jullie goede vriendinnen blijven.
Ze voelt heus wel dat je jaloers bent en dat wil je niet tussen vrienden, dus geen wonder dat ze meer met iemand anders omgaat. Het moet toch leuk blijven tussen jullie? Ze is je niks verschuldigt, dus laat het idee dat ze jou moet blijven leuk vinden los. Het maakt het namelijk alleen maar erger.
Oud 18-01-2013, 17:13
Verwijderd
Probeer de term 'bff' te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 18:37
Heer Wil
Heer Wil is offline
Zal ik is vertellen wat mij is overkomen! Ik zit in de pauze bij meerdere vrienden! En weet je wat? Die gaan allemaal met elkaar om naast dat ze mijn vrienden zijn! Dus soms heeft iedereen iemand om mee te praten en een op de honderd keren schiet ik dan alleen over en voel ik me wel 5 seconden alleen! NOu ik zit er echt heel erg mee en maak ruzie met al mijn vrienden daarover en dan heb ik weer aandacht en ga ik foto's met ze maken die zij dan hopelijk op hyves, facebook, twitter, de krant zetten zodat ik weer populair overkom!

Na al dit sarcasme nog een tip: vergeet dat bff gedoe, stel nou dat zij ooit verhuist sta je helemaal alleen, of als ze naar een andere school gaat/ aangereden wordt / zij andere vrienden krijgt / zij een vriendje krijgt die verder weg woont wat haar veel tijd kost / haar ouders een boerderij beginnen en zij moet meehelpen of wat dan ook
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 19:52
GreyHound
GreyHound is offline
Zelfmoord is inderdaad de ultimieme oplossing....

Laat het lekker. Er zijn meerdere "bff's" op deze wereld.
Oud 29-01-2013, 17:54
Verwijderd
1 ding weet ik zeker:
als je zelfmoord pleegd, krijg je je BFF nooit terug
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten