Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 17:55
simple creed
simple creed is offline
Ik had vandaag een maand met mijn vriend. Ik was en ben gigantisch gek op hem. Vandaag met vriendinnen naar het strand geweest. Ze vertelden mij nog hoe aardige jongen ze hem vonden. Iedereen vond hem lief enzo. Kwam ik thuis na die supergezellige dag. Ik was helemaal vrolijk enzo. Staat mij de mededeling te wachten dat het uit is. Over en uit.

Voor mij kwam het helemaal uit het niets. We waren knettergek op elkaar dacht ik. Als we samen waren was het altijd supergezellig. En toch is het over. Ik begrijp zijn reden wel, het is niet om mij. Maar het toen zo'n verdomde pijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 17:56
Cerberus
Cerberus is offline
wat was de reden dan?
Oud 14-08-2002, 18:18
Shrek
Shrek is offline
Ik weet hoe het is. ik heb het ook wel eens zo meegemaakt zo onverwachts na een leuke dag en dat je later te horen krijgt dat het uit is.

sterkte ermee!

Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 18:25.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:39
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Shrek schreef:
Ik weet hoe het is. ik heb het ook wel eens zo meegemaakt zo onverwachts na een leuke dag en dat je later te horen krijgt dat het uit is.

sterkte ermee!
Ja had ik ook.. Al kwam de pijn voor mij minder aan omdat zij me al pijn had gedaan en ik een afkeer voor haar had gekregen!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:40
Judsy
Judsy is offline
Ik heb er (nog) geen ervaring mee. Maar ik kan wel begrijpen hoe je je nu voelt

Sterke

Judsy
Oud 14-08-2002, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wat was die reden dan??
k heb het ook wel eens meegemaakt dat mijn vriend het toen uitmaakte en ik er werkelijk niks van snapte. k voelde me toen zo kut, zo belazerd. gewoon gebruikt.

maar ja, wat doe je er tegen zulke mensen blijf je houden, soms voorkom je ze gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:55
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik kan geloven dat je er ferm mee zit, net een maand en dan zoiets , nou als je de reden niet wil zeggen hoeft het niet het is dan ook persoonlijk, maar ik hoop dat je er snel weer boven komt, veel sterkte .

xxx
Faith
Oud 14-08-2002, 19:01
Verwijderd
Voor de mensen die naar de reden vragen; er zijn genoeg mensen die:

A)
Zomaar een relatie aangaan, alleen maar om met iemand te 'hebben' en deze 'uit het niets' dumpen als ze een ander op het oog hebben.

B)
Niet goed met elkaar communiceren over gevoelens en misverstanden, waardoor problemen zich ophopen, totdat bij een partij de bom ontploft en deze besluit de relatie te beeindigen .. terwijl de ander het niet begrijpt, aangezien deze niet voldoende feedback kreeg.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:45
L-ke
L-ke is offline
Ik ken het gevoel echt wel hoor. Ik kom net uit een gelijkaardige situatie, een maand geleden. Ik was samen met een jongen en alles ging super en ook na een maand zei hij dat hij het niet aankon om een vaste relatie hebben. De reden was omdat hij nog teveel problemen had met zichzelf enzo... tja... Ik had het in elk geval niet zien aankomen.

En het doet inderdaad ongelooflijk veel pijn, zeker wanneer je 't niet verwacht. 't Is nu een maand uit en 't voelt voor mij nog altijd niet prettig aan, maar het gaat wel al beter. Je moet verder weet je. En uiteindelijk voel je je terug goed en ontmoet je waarschijnlijk wel iemand die net zo leuk is, of zelfs beter...

Dikke knuffel en hang in there.
Oud 15-08-2002, 08:27
Verwijderd
als een relatie pas zo kort duurt moet je niet verw88 dat het voor eeuwig is...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:19
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
McLaren schreef:
als een relatie pas zo kort duurt moet je niet verw88 dat het voor eeuwig is...
denk ook niet dat ze dat verwachtte... maar als het zo goed gaat en hij maakt het dan ineens heel onverwacht, na een maand uit, dat doet dan toch wel pijn hoor..
Ookal verwachtte je niet dat eeuwig zou duren..
Oud 15-08-2002, 10:26
simple creed
simple creed is offline
Hij woont in Albergen en ik in Emmeloord. Volgend jaar gaat hij naar de mtro in Zwolle. Hij gaat dan ook op kamers. Nou zal je zeggen zwolle das toch alleen maar dichterbij. En ja dat klopt ook wel. Maar doordeweeks hebben we het allebei druk met school.

In het weekend wil hij terug naar huis. Zijn ouders gaan scheiden (nou ja groot woord... iig apart wonen) om een reden die te prive is die zet ik hier niet neer. Hij houdt ontzettend veel van zijn ouders en wil absoluut niet dat zijn moeder in het weekend ook alleen is. Daarom wil hij teruggaan naar huis. Zijn broers gaan namelijk ook precies dit jaar uit huis dus zijn moeder zal het heel moeilijk krijgen.

Van te voren wist ik het ook al en we hadden ook nog niet echt een oplossing maar we dachten allebei dat het wel goed zou komen want we gaven en geven echt onwijs veel om elkaar. Maar blijkbaar zag hij het nou toch niet zitten en heeft ie het uitgemaakt.

Maar het doet wel onwijs veel pijn!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:34
Psssttt NL
Psssttt NL is offline
Echt vervelend voor je meisiej, maar niet te veel mee blijven zitte, das nie goed...
Ik weet dat ik cker niet de enige ben als ik zeg: er zijn nog genoeg andere leuke mensen op de wereld (aangezien ik dat ook pas allemaal heb moeten aanhoren )
Oud 15-08-2002, 10:39
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Psssttt NL schreef:
Echt vervelend voor je meisiej, maar niet te veel mee blijven zitte, das nie goed...
Ik weet dat ik cker niet de enige ben als ik zeg: er zijn nog genoeg andere leuke mensen op de wereld (aangezien ik dat ook pas allemaal heb moeten aanhoren )
nee je bent zeker niet de enige die dat zegt nee....

en ik weet het zelf ook wel....

maar dat kan je gewoon echt niet inzien nu....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:45
Psssttt NL
Psssttt NL is offline
i know *zucht*
Zoek vriendinnen van je op en ga stappen, of ga ff stadte, dat helpt
Oud 15-08-2002, 14:39
ABrules
ABrules is offline
Been there....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 16:18
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Psssttt NL schreef:
i know *zucht*
Zoek vriendinnen van je op en ga stappen, of ga ff stadte, dat helpt
hmm..... ik ben altijd liever alleen in zulke situaties... zal wel weer een yvonne tik zijn

moet trouwens maandag al weer naar school dus afleiding zat.....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 18:14
Roozie
Roozie is offline
Hee Yvonne!

Klinkt misschien stom dit, maar ik heb het dit jaar ook meegemaakt, superverliefd op een jongen, we 'hadden' iets voor een maand, t was niet officieel, maar ik verwachtte er wel wat van en ineens was t over! Ik had het niet verwacht en was superverliefd en daarom deed t best pijn, en nog steeds, t is 3 maanden geleden.

Ik weet niet wat je hier tegen doet, behalve dan dat je je er bij neer moet leggen en 'gewoon' verder gaan met je leven, veel lol maken met je vriendinnen dat helpt echt supergoed!

Succes
Oud 15-08-2002, 23:19
Psssttt NL
Psssttt NL is offline
Citaat:
simple creed schreef:

hmm..... ik ben altijd liever alleen in zulke situaties... zal wel weer een yvonne tik zijn

moet trouwens maandag al weer naar school dus afleiding zat.....
Neuj joh, iedreen verwerkt het op een andere manier, als je alleen wilt zijn is dat goed, maar dan ga je wel nadenken, dat is mischien ook wel goed, maar dan kan je je er rot bij gaan voelen, en dat moeten we voorkomen.

Enne school: Perfecte afleiding, zorg dat je je school iig niet gaat verwaarlozen door sulke dingen, school roels
Oud 16-08-2002, 14:14
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Ik ken het gevoel echt wel hoor. Ik kom net uit een gelijkaardige situatie, een maand geleden. Ik was samen met een jongen en alles ging super en ook na een maand zei hij dat hij het niet aankon om een vaste relatie hebben. De reden was omdat hij nog teveel problemen had met zichzelf enzo... tja... Ik had het in elk geval niet zien aankomen.
ik noem een maand verkering hebben niet echt een vaste relatie.
Reageren

Regels voor berichten