Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan geloven dat je er ferm mee zit, net een maand en dan zoiets
![]() ![]() xxx Faith
|
Verwijderd
|
Voor de mensen die naar de reden vragen; er zijn genoeg mensen die:
A) Zomaar een relatie aangaan, alleen maar om met iemand te 'hebben' en deze 'uit het niets' dumpen als ze een ander op het oog hebben. B) Niet goed met elkaar communiceren over gevoelens en misverstanden, waardoor problemen zich ophopen, totdat bij een partij de bom ontploft en deze besluit de relatie te beeindigen .. terwijl de ander het niet begrijpt, aangezien deze niet voldoende feedback kreeg. |
![]() |
|
Ik ken het gevoel echt wel hoor. Ik kom net uit een gelijkaardige situatie, een maand geleden. Ik was samen met een jongen en alles ging super en ook na een maand zei hij dat hij het niet aankon om een vaste relatie hebben. De reden was omdat hij nog teveel problemen had met zichzelf enzo... tja... Ik had het in elk geval niet zien aankomen.
En het doet inderdaad ongelooflijk veel pijn, zeker wanneer je 't niet verwacht. 't Is nu een maand uit en 't voelt voor mij nog altijd niet prettig aan, maar het gaat wel al beter. Je moet verder weet je. En uiteindelijk voel je je terug goed en ontmoet je waarschijnlijk wel iemand die net zo leuk is, of zelfs beter... Dikke knuffel en hang in there.
||
Citaat:
Ookal verwachtte je niet dat eeuwig zou duren..
|
Hij woont in Albergen en ik in Emmeloord. Volgend jaar gaat hij naar de mtro in Zwolle. Hij gaat dan ook op kamers. Nou zal je zeggen zwolle das toch alleen maar dichterbij. En ja dat klopt ook wel. Maar doordeweeks hebben we het allebei druk met school.
In het weekend wil hij terug naar huis. Zijn ouders gaan scheiden (nou ja groot woord... iig apart wonen) om een reden die te prive is die zet ik hier niet neer. Hij houdt ontzettend veel van zijn ouders en wil absoluut niet dat zijn moeder in het weekend ook alleen is. Daarom wil hij teruggaan naar huis. Zijn broers gaan namelijk ook precies dit jaar uit huis dus zijn moeder zal het heel moeilijk krijgen. Van te voren wist ik het ook al en we hadden ook nog niet echt een oplossing maar we dachten allebei dat het wel goed zou komen want we gaven en geven echt onwijs veel om elkaar. Maar blijkbaar zag hij het nou toch niet zitten en heeft ie het uitgemaakt. Maar het doet wel onwijs veel pijn! |
![]() |
|
Echt vervelend voor je meisiej, maar niet te veel mee blijven zitte, das nie goed...
Ik weet dat ik cker niet de enige ben als ik zeg: er zijn nog genoeg andere leuke mensen op de wereld (aangezien ik dat ook pas allemaal heb moeten aanhoren ![]()
||
Citaat:
en ik weet het zelf ook wel.... maar dat kan je gewoon echt niet inzien nu.... |
![]() |
|
Hee Yvonne!
Klinkt misschien stom dit, maar ik heb het dit jaar ook meegemaakt, superverliefd op een jongen, we 'hadden' iets voor een maand, t was niet officieel, maar ik verwachtte er wel wat van en ineens was t over! Ik had het niet verwacht en was superverliefd en daarom deed t best pijn, en nog steeds, t is 3 maanden geleden. Ik weet niet wat je hier tegen doet, behalve dan dat je je er bij neer moet leggen en 'gewoon' verder gaan met je leven, veel lol maken met je vriendinnen dat helpt echt supergoed! Succes ![]() ![]()
||
Citaat:
Enne school: Perfecte afleiding, zorg dat je je school iig niet gaat verwaarlozen door sulke dingen, school roels ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|