![]() |
|
Verwijderd
|
Nog nooit van gehoord en ik vrees dat als je geen pil wilt nemen of iets anders van de huisarts, dat je dan pech hebt.
http://www.trouwplaza.be/praktische-...rschuiven.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Genoeg stress idd, of stoppen met eten. Maar das beide geen goed idee.
Gewoon een tampon gebruiken + inlegkruisje en de kans dat er iets mis gaat is echt niet zo enorm.
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Omdat het best een opvallende ontwikkeling is dat mensen alles zelf in de hand willen hebben, ook precies wanneer ze ongesteld worden, en dat ze bereid zijn om daarvoor pillen vol hormonen en potentiële bijwerkingen te slikken enkel vanwege een feestdag of vakantie.
Niet dat ik 100% tegen ben of zo, ik heb ze zelf ook geslikt voor ik ging trouwen. Maar daar had ik achteraf wel spijt van, want mijn hele lichaam raakte er totaal van slag van.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij was ongesteld zijn zo afschuwelijk (en niet eens om de pijn of moodswings), ik heb het nooit willen hebben, het moment dat ik hoorde over implanon en dat het daarmee kon wegblijven, ben ik naar de dokter gestapt om het te eisen. Na overleg besloten we de prikpil te proberen en omdat die goed genoeg beviel, ben ik nooit meer naar implanon overgestapt. Overigens wil de ts dat juist niet, zij wil liever geen hormonen nemen. Ik daarentegen heb besloten dat alle bijwerkingen het meer dan waard zijn om nevertenooit meer ongesteld te worden (gezien een baarmoeder weg laten halen me wel te ver gaat ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en nog iets, 'enkel vanwege een vakantie' vind ik ook een beetje kort door de bocht. Sommige mensen gaan niet echt heel vaak op vakantie (ik ben zelf al 10 jaar nergens meer geweest denk ik) en sparen daar behoorlijk lang voor. Als je dan een vakantie op een tropisch eiland of ergens aan de zee hebt geboekt en je menstruatie zou dan 5 van de 7 dagen roet in het eten komen gooien, dan zou ik toch ook geen 2 keer nadenken over wat die pil met mijn lichaam doet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|