Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2013, 16:52
Verwijderd
Hoe ziet jouw paraplu er uit? Heb je er meerdere? Heb jij bij elke outfit een matchende paraplu?

Ik heb 3 paraplu's, ik gebruik ze echter bijna nooit. Eigenlijk alleen als het stortregent of als ik een lange afstand (paar kilometer) in de miezerregen moet afleggen.

Deze is de meest gebruikte, al heeft die van mij een zwart handvat:

Ik probeerde me te bedenken waar ik die ooit gekocht heb, maar ik weet het echt niet meer. Ik heb hem al vrij lang en mijn moeder vindt hem afgrijselijk, die blijft liever een uur in de auto zitten tot het opgehouden is met regenen dan onder die te moeten lopen

Dan heb ik nog 2 van die inschuifbare. Die stop ik in mijn handtas als het ernaar uitziet dat het eventueel heel erg zou kunnen gaan regenen, maar het niet helemaal zeker is en ik geen zin heb met die grote te slepen.
Een groene met bloemetjes en een rode met ruitjes.

ik zie vaak wel hele leuke paraplu's die ik wel zou willen hebben, maar het is te absurd om daar geld aan uit te geven als je ze eigenlijk nooit gebruikt (nee, dat gaat niet op voor schoenen!).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2013, 17:49
igfy
igfy is offline
Ik gebruik niet vaak een paraplu. Op de fiets vind ik het te onhandig en als ik wandel met mijn winterjas aan, gebruik ik mijn capuchon. In de zomer gebruik ik wel eens een paraplu als het stortregent en ik de hond uitlaat. Ik heb twee van die uitschuifbare zwarte dingen. Ik had ook een grijze met ruitjes, maar die is helaas kapot gegaan vorige zomer.
Oud 01-02-2013, 17:58
Hakuna
Hakuna is offline
Heb 4 paraplu's

1 Grote zwarte van Knirps
2 kleine inklapbare rood en zwart van Knirps
1 oude afgeragde paraplu (grijs/zwart motief) voor in de sneeuw.

Heb ook eens een limegroene en felgele van de Hema em Blokker gehad, maar die kleuren is toch niet mij n ding, dus de kliko in ermee.
Oud 01-02-2013, 18:07
Volk
Volk is offline
Ik had een heel leuke limegroene plu. Het was zo'n inklapbare van 7 euro. Hij heeft het 5 jaar goed gedaan en toen liet ik 'm liggen in de bus. Ik ga weer een nieuwe kopen denk ik, mijn huidige jas heeft geen capuchon en om nou een regenpak aan te trekken als ik naar de supermarkt loop vind ik ook overdreven. In de zomer gebruik ik graag een paraplu als parasol.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 19:15
Takkeling
Takkeling is offline
Ik heb geen paraplu. Ik vind het meestal niet erg om nat te worden en zo'n ding bij me hebben is me te veel gedoe.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 22:37
Verwijderd
ik gebruik dat niet meer omdat ze altijd binnen no time kapot zijn en ik het onhandig vind ermee te slepen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 00:42
Verwijderd
Ik heb een oude kleine beige plu met zo'n touwtje zodat je hem op je rug kan dragen. Uitsluitend gebruikt op momenten dat mijn kapsel in gevaar is.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 15:36
*oma*
*oma* is offline
Ik heb een rode paraplu met een eendenhoofd als handvat.

Deze wil ik wel, voor zover ik een paraplu zou willen:

Oud 02-02-2013, 15:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik gebruik eigenlijk nooit een paraplu, maar zo wel, dan boeit het me niet welke kleur hij is en wat er op staat, als het maar een inklapbare is die in mijn tas past. Ik heb nu een donkerblauwe, verder niet spannend, maar wel handig inschuifbaar.
Oud 02-02-2013, 16:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb een opvouwbare paraplu met twee tinten paars, die in een rugzak past. En ik heb een kerstpakketparaplu met blauw en wit met het logo van een sportvereniging erop, die ligt in mijn auto. Als ik thuis per se weg moet in de regen, heb ik er zo eentje staan:
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 18:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb drie paraplu's. Eén zo'n opvouwbaar kleintje die standaard in mijn handtas zit en ik altijd bij me heb. Is beige met zwarte blokjes. Die kan ik alleen gebruiken als het alleen regent en verder niet waait want hij is niet heel stevig. Soms wel eens handig, vooral in de zomer als ik geen jas bij me heb. Verder heb ik een jas met capuchon of een regenpak.

Ik heb een rood/witte van de sportvereniging waar m'n vriend vroeger les gaf. Die is wel heel fijn als ik met het OV naar m'n werk ga omdat het heel slecht weer is. Verder nog een blauw met zwarte, superstevig, dat is wel een topding maar die is zwaar en onhandig om mee te nemen op de fiets.

Ik wil graag een stormparaplu maar vond ze zo duur. Kwam er laatst achter dat je ze bij de ING voor een redelijke prijs in de rentepunten winkel kan kopen dus ga nu kijken of ik die weer voor m'n verjaardag kan vragen (staat er al een aantal jaren op maar blijkbaar vind niemand het een leuk kado).
Reageren

Regels voor berichten