Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, dan kun je wel elk mooi meisje op straat gaan aanspreken, wie weet zegt er ooit één ja. Als hij er geen moeite in wil steken, dan zou hij zich ook niet moeten afvragen of ze hem een creep zou kunnen vinden, want blijkbaar vindt hij haar leuk genoeg om vreemden op het internet te vragen of het wel verstandig is.
|
![]() |
|
Hij moet gewoon nog een keer naar die kroeg gaan, en haar een drankje aanbieden ( ook al werkt ze daar ), en dan lekker een babbeltje met haar maken. Vanuit het niets een bericht sturen zou wat gek overkomen ja.
|
Verwijderd
|
Ik zeg niet dat hij het bij elk meid moet doen. Hij zegt dat hij heeft gelachen naar haar en dat ze dat vast heeft gemerkt. Hij kan daar over beginnen. Uiteraard zou in het echt aanspreken wat makkelijker gaan dan zomaar een berichtje , maar als je dat niet durft dan zou het niet zo gek zijn via feestboek.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou ik ken haar persoonlijk niet, ik ken haar toevallig van naam. Ik kom er wel vaker, meestal 1x in twee of drie weken een keer.
Maar ik vind ook wel beetje ongemakkelijk om haar meteen toe te voegen of de volgende keer aan te spreken. Ben daar niet zo goed in, maar ik dacht een priveberichtje ofzo! Maar weet niet precies wat ik dan meot zeggen haha! Want ken haar niet. Maar het niet z'n drukke kroeg waar veel leeftijdsgenoten komen, er zijn vaak engelse en amerikanen omdat er een hotel bij zit. En als ze het leuk vind om met mij te praten dan zal ze dat ook doen via facebook. Maar begrijp wel dat mensen het beetje stalkerig vinden. Maar tips zijn dus nog steeds wel welkom! |
![]() |
|
![]() |
Ik zou haar niet toevoegen via facebook. Ik ben het er mee eens dat het creepy overkomt naar haar toe. Bovendien kan je ook via facebook totaal geen aantrekkingskracht opwekken, want dat hangt allemaal af van manier van praten, lichaamsbewegingen enz ... en die kan ze niet zien.
Probeer inderdaad een babbeltje met haar te maken, het moet helemaal niet lang zijn, maar dat ze tenminste weet dat je bestaat. Het is ook veel gemakkelijker om nadien een gesprek of facebook te starten als je al eens tegen haar gesproken hebt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zegd zelf ja ik kom er niet vaak is het meteen een reden om daar vaker te komen
De volgende keer moet je gw naar haar toe gaan een beetje kletsen etc etc, want anders is het idd een beetje eng Als je een uitnodiging krijgt op facebook van iemand naar wie je hebt staan kijken :$*vindt ik althans* ik zou gw vaker gaan en misschien is er wel interrese van de andere kant ![]() Suc6 xxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je daar elke twee, drie weken komt vind ik dat best vaak, eigenlijk. Ik sluit me aan bij de rest: gewoon volgende keer dat je daar bent een praatje aanknopen.
Priveberichten over Facebook van mensen die geen facebookvriendje zijn, geven trouwens ook geen melding, dus wie weet hoe lang het duurt voor ze dat ziet. En een vriendschapsverzoek van iemand die ze niet direct herkent zal ze waarschijnlijk sowieso weigeren, dat zou ik in elk geval wel doen. |
![]() |
|
![]() |
Meisjes achter de bar hebben per avond uit ongeveer 5 tot 15 facebook uitnodigingen als ze weer wakker worden (true story). Om maar even een vriendin te quoten: "Bestellen ze voor de 2e keer bier en zeggen ez "euj", hoe heet je? Dus zeg ik Naomi! en dan kom ik thuis en zie ik op m'n mobiel dat ze me als vriend willen toevoegen, HOEZO? ik heb ze 2x bier gegeven".
Het kan dus wel, maar echt indruk maken zal het niet. Zou gewoon je drinken bij haar bestellen en er iets niet standaards bij doen, als je haar naam weet bijv: "Heej steffie, mag ik twee biertjes?". Als ze je raar aankijkt omdat jij haar kent, en zij jou niet, gewoon beetje plagend terug kijkend en niet op in gaan. Blijf zoiets doen, leuk een keer in en leg dan je arm op haar schouder als je je bestelling door de muziek moet heen roepen. Socialize ook met andere personeelsleden daar though. Op gegeven moment kan je dan ook dingen als "heej, jij weer hier?" gaan zeggen. Op die manier leert ze je langzaam 'beter' kennen, omdat je niet gewoon iemand bent die roept: BIERR. Meisjes achter de bar niet echt de meest makkelijke dingen; zijn vaak druk aan het werk en zwermen al in de aandacht. Let wel op; mensen achter de bar hebben vaak een soort wat authoritaire uitstraling waardoor ze leuker lijken dan wanneer ze gewoon iemand in de massa zouden zijn. |
![]() |
|
![]() |
Ik was vanavond weer bij dat kroegje, en ze moest gelukkig weer werken. Toevallig kwam ik aan de praat met haar collega en ze kwam er bij staan, en wat staan praten. Het was niet lang, maar wel ff gezellig.
Wat zal ik nou doen om het door te kunnen zetten, zit weer ff op een dood spoor. Wie wel en kan mij weer helpen? |
![]() |
|
Je kent haar naam nog toch? (neem ik aan) als je nog een keer komt en ze even niet zo druk is gewoon d'r naam roepen en vragen hoe het met haar is en nog een praatje maken. Verder neem ik aan dat ke als je contact hebt wel weet wat je moet doen
![]()
|
Ik zou persoonlijk de volgende keer als ik haar zou zien met haar proberen te praten.
Vanuit het niets ineens iemand toevoegen kan best creepy overkomen namelijk. Vaak zul je er nog versteld van staan hoe makkelijk het eigenlijk is om gewoon een gesprekje te beginnen en gaat het meestal ook vanzelf. Laatst gewijzigd op 31-01-2013 om 10:32. |
![]() |
|
De volgende stap lijkt me haar nummer vragen. Zo kun je een keer smsen of ze een avond in de bar staat omdat je zin hebt in een gezellige avond, met haar. Later kun je natuurlijk vragen of ze zin heeft om iets echt samen te doen, maar ik zou het langzaam beginnen. Ik ben ook een meid achter de bar geweest en de hoeveelheid aandacht die je krijgt is echt enorm, je moet echt je best doen wil je opvallen
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kom met een goed verhaal, meisjes achter de bar horen al vaak genoeg dat ze mooi, leuk, lief en aardig zijn, en als ze een slim meisje is dan geeft ze ook niet zomaar dr telefoonnummer aan elke klant die dat vraagt (want daar zijn er ook al genoeg van). Kom een keer met een goed, interessant, leuk verhaal, en als ze positief reageert geef je je eigen telefoonnummer en zeg dat je t leuk lijkt een keer wat te gaan drinken. Als ze dan niets van zich laat horen helaas pindakaas, maar wordt alsjeblieft niet de jongen die elke week vanaf de andere kant van de bar naar d'r zit te staren en niet meer dan 'hoi hoe gaat het' te zeggen heeft.
||
Citaat:
Dat is niet persoonlijk, dat is niet leuk en het barmeisje (ik ben er zelf ook een en ook ik heb wekelijks een scala aan mannen aan de bar staan die graag mijn vriend zouden vervangen incluis rare facebook-berichten vriendenverzoeken) zal ook vaker random facebookberichtjes/toevoegingen krijgen waar ze echt niet op zit te wachten. Grow some balls en spreek dr aan in de kroeg, niet met een slap lulverhaal maar iets wat ze onthoud. Reageert ze daar leuk op dan kun je over de loop van de avond best een paar keer een biertje bij dr bestellen en opnieuw een babbeltje aanknopen en loopt dat soepel vraag aan het einde van de avond of ze een keer mee een biertje gaat drinken en geef je eigen nummer voor het geval ze interesse heeft. (of vraag dan om dr facebook en of het oké is dat je haar toevoegt) En vergeet ook niet dat allemaal die leuke meisjes achter de bar er gewoon voor betaald worden om vriendelijk te lachen naar jongens zoals jij en zorgen dat je terugkomt.
|
Als ze als barvrouw werkt dan is ze gewend om op een volwassen en professionele wijze om te gaan met de aandacht van mannelijke bezoekers. Waarschijnlijk heeft ze iedere avond wel aandacht van mannelijke aanbidders. Hoogstwaarschijnlijk is ze aangenomen omdat het een lekker wijf is met een vlotte babbel, die ervoor zorgt dat de mannelijke gasten de hele avond blijven en fooi binnen haalt. Als visitekaartje van de kroeg zal ze jouw vriendenverzoek via facebook ook niet afwijzen, waarschijnlijk omdat haar baas het ook niet leuk vindt om jou en jouw vrienden als klanten te verliezen. Oké, klinkt best negatief. Waarschijnlijk is ze als barvrouw echt wel wat gewend, dus je hoeft echt niet te vrezen om haar een vriendschapsverzoek te sturen. Ik denk ook wel dat ze reageert als je haar een persoonlijk bericht stuurt. Als barvrouw moet je tenslotte sociaal zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Naamingebruik er zijn géén posts verwijderd, gezien jij de hint niet begrijpt dat je moet ophouden met zeuren in dit topic en verdergaan op M&M, kun je het daar terugvinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn contact met dames... (lang verhaal) Vincent19 | 146 | 02-04-2005 13:22 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |