Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2013, 09:29
Amycansjoe
Amycansjoe is offline
Ik zelf loop aan iedereen te vertellen dat ik over hem heen ben, maar dit is absoluut niet zo. Ik mis hem geweldig veel. Ik probeer het te onderdrukken, maar het lukt niet. Haast niet. Aangezien hij degene is die het uit heeft gemaakt, en ik nog niet echt een reden weet. Ik wil graag weten hoe ik me hier het beste overheen kan zetten..

Hebben jullie dit probleem ook, of wel eens gehad? Aangezien ik echt tips nodig heb..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2013, 10:16
hookee
hookee is offline
Citaat:
Aangezien hij degene is die het uit heeft gemaakt, en ik nog niet echt een reden weet.
Niet echt? Of misschien toch wel een beetje?
Als jongens het uitmaken en er vaag over zijn, ga er dan maar van uit dat hij een ander meisje heeft gevonden. Da's lullig maar komt rond jullie leeftijd erg veel voor.
Vervloek hem en ga door met je leven, er komt wel weer een ander leuke jongen voorbij die jou wèl kan waarderen. Ga er maar van uit dat het niet aan jou lag.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 10:24
WolterB
WolterB is offline
Zoiets kost tijd en is bij iedereen verschillend hoe lang het duurt. Ik heb mensen meegemaakt die na 3 jaar nog niet over hun relatie heen waren, terwijl de relatie misschien net een jaar duurde.
Oud 21-03-2013, 10:30
Verwijderd
Proberen geen contact meer met hem te hebben is toch echt de snelste manier om er overheen te komen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 12:52
Verwijderd
Twee maanden al? Poeh poeh.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 09:42
Verwijderd
Heb je nog contact met hem? Verbreek dat dan. Ik heb een keer meer dan een jaar met mijn ziel onder mijn arm rondgelopen over een relatie die amper 3 maanden heeft geduurd, het is pas over gegaan toen ik iemand anders ontmoette. Je kunt dus niet voorspellen hoe lang zoiets zal, moet of mag duren. Bij de ene voel je je na een week al beter, bij een ander duurt het jaren. Rottig, maar het is zo. Het beste advies dat ik heb is het contact te verbreken zolang je er niet overheen bent en afleiding te zoeken in andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 21:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zoals mensen al zeggen, contact vermijden.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 16:49
Verwijderd
ja zeker herkenbaar
ga geen contact met hem opzoeken, ook niet heletijd op facebook en twitter enzo kijken wat die doet.
veel leuke dingen gaan doen
een lijstje maken met de slechte eigenschappen van hem
foto's verbranden
opzoek gaan naar andere lekkere jognens, tis misschien nogal snel, maar als je andere jognens ziet, wie weet zie je een knappere, en ben je sneller over je ex heen!
succes
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 18:43
henk001
henk001 is offline
Ik heb ook maanden lang in een kut periode gezeten om een meisje.
Mijn ervaring ermee is dat je het voor jezelf af moet kunnen sluiten, bij mij uiteindelijk gelukt omdat we ruzie kregen.
Bij jou zou het zo zijn dat je de reden wilt weten, als je die hebt is het allemaal makkelijker
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 23:50
otacilio
otacilio is offline
2 maanden is nog niet héél lang hoor, ik kan je vertellen dat het lang kan duren. vaak blijf je die pijn voelen tot je weer iemand hebt. De mens wil geliefd zijn, dat mis je vooral. verder kan ik je zeggen dat het wel goed komt en je je geen zorgen moet maken. Ik heb dit zelf zeker wel gehad en vooral de eerste keer is heel heftig. Ik kan je wel tips gaan geven, maar verwerken is voor iedereen anders. het enige dat vaak écht helpt is tijd.

succes!
Reageren

Regels voor berichten