Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het beste is het eerlijk te zeggen. Ook wel eens meegemaakt. Zat enkele weken echt met het gevoel verliefd te zijn op een hele goede vriendin van me (ze had een relatie). Uiteindelijk ook eerlijk gezegt. Had toen verwacht dat het einde vriendschap zou zijn. Zij zelf wou dit niet en ik eigenlijk ook niet. Daarna als nog hechtere vrienden doorgegaan en de verliefdheid ging vanzelf voorbij. Ze heeft wel nog een speciaal plaatsje in mijn hart gekregen, eentje die alleen hele goede vrienden kunnen hebben bij mij. Dus ben eerlijk het is op het moment moeilijk maar als hij volwassen genoeg is, genoeg om jullie vriendschap geeft en enigzins begripvol is. Dan is dit volgens mij het slimste.
|
![]() |
|
Verliefd zijn is geen keus. Ik begrijp dat het een moeilijke afweging is, maar ik ben altijd van mening dat je gevoelens niet moet negeren. Uiteindelijk is verliefdheid ook het fijnste gevoel dat er is. Ik zou het iig vertellen aan de betreffende persoon
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar zij nog niet Verwijderd | 1 | 02-01-2017 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd, maar zou het niet willen zijn Chocolade1357 | 1 | 17-11-2016 17:53 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden, wil eigenlijk niet meer of toch wel? sebastiaan133 | 4 | 19-08-2015 05:57 | |
Liefde & Relatie |
verliefd maar niet wederzijds ikbenhetmiss | 7 | 27-10-2011 09:15 | |
Seksualiteit |
Lief voor iemand willen zijn (qua sex) = verliefd zijn? cotton candy666 | 14 | 24-12-2002 10:54 | |
Liefde & Relatie |
wel van houden maar niet verliefd zijn dolores_temp | 5 | 05-02-2002 23:04 |