![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Ik ben momenteel bezig met het bouwen van een website in html. Bij de foto pagina stuitte ik op een probleem, ik was van plan van alle foto's een miniatuur neer te zetten en deze met lightbox klikbaar en uivergrootbaar te maken. Ik kwam er echter al snel achter dat zodra je nogal veel foto's hebt, de site al snel vast loopt. Ik ben daarom op zoek naar een andere manier waarop bezoekers door de foto's kunnen bladeren, ik zat te denken aan een manier als hier gebruikt wordt, maar ik vind het erg lastig om deze codes er allemaal uit te vissen. Dus weet iemand het algemene script van deze foto "viewer"? Of heeft iemand misschien een ander script dat ik kan gebruiken? Alvast bedankt voor het meedenken, Tico van der Laan |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wanneer je echt de viewer van die site wil gebruiken, dan moet broncode kopieeren en in eigen site verwerken.
Nee, houd het eenvoudig, kijk wat rond op bijvoorbeeld Dynamicdrive.com. Zie je een leuke, dan vind je ook meteen een handleiding hoe je deze op je site kan gooien.
||
![]() |
Citaat:
Maar ik wel verder gezocht, nu heb ik "WOW slider" gevonden, deze ben ik nu uit aan het proberen en het ziet er in ieder geval best goed uit! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grafschennis in Bilzen Verwijderd | 43 | 29-11-2004 00:09 | |