Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2013, 07:24
mb93
mb93 is offline
Beste lezers,

Het wordt weer koud dus iedereen doet een sjaal om. Nou heb ik zn colsjaal gekocht, maar twijfel eigenlijk wel of dat ik het mooi vindt. Vrienden van mij hebben er ook een.

Maar nu was ik nieuwgierig wat jullie er van vinden?? Dus geef je mening en zeg wat je ervan vindt!!

Voor degene die niet weten wat ik bedoel:
http://www.google.nl/search?num=10&h....1.D7zUKGoEsrE

Bedankt !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2013, 07:40
Verwijderd
Heb je hem gekocht omdat je vrienden er één hebben?

Pfwa, ik heb er geen mening over eigenlijk. Ik vind het prima.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 13:21
Verwijderd
Beetje gay.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 13:23
Verwijderd
Ik vind het niet mooi bij mannen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 14:25
Daantjer
Daantjer is offline
Ik vind het nogal gay
Oud 09-01-2013, 14:40
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het zelf al ondingen, en bij mannen vind ik ze ook nog eens lelijk.
Oud 10-01-2013, 13:48
mb93
mb93 is offline
Nee kheb er geen gekocht omdat vrienden hem ook hadden, ik vond het wel leuk maar begin beetje terug te draaien haha
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 15:22
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Wat maakt het uit? Als 'ie maar lekker warm zit toch?
Oud 10-01-2013, 16:05
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik vind ze best oke. Als jij het leuk vind gewoon dragen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:07
Verwijderd
Hm. Ik zou het wel dragen als het koud is als ik er een heb.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 20:08
Verwijderd
Lijkt me wel praktisch
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 21:51
Verwijderd
prima. Niet heel leuk ofzo, maar wel prima.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 01:39
Baseend
Baseend is offline
Een sjaal heeft een functie van dat je nek warm blijft. Dit soort sjaals zijn in mijn ogen een stuk makkelijker http://www.deoranjegeneraal.nl/sjaal...je-sjaal-klein om om te doen dan dit soort sjaals. En over dat mensen het gay vinden vind ik maar domme reacties,want met de sjaal die ik laat zien en de colsjaal heb je met beide hetzelfde beeld omdat je ze allebei op dezelfde manier half onder je jas draagt. Dus is er met beide geen verschil.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 03:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat is dat toch met mannen en sjaals? Mijn collega zei ook altijd 'mannen met sjaals zijn homo'. Nee, mannen met sjaals willen gewoon geen kou lijden en niet ziek worden

Anyway, ja, ik vind een colsjaal bij mannen leuk Leuker dan arafatsjaals of praktische sjaals van dat nare materiaal. Maar je moet vooral doen wat je zelf wil en leuk vindt en waar jij je goed bij voelt.
Oud 11-01-2013, 05:23
MiBe
MiBe is offline
Ik heb niets tegen mannen die een shawl dragen, dat doe ik zelf ook als het koud is. Ik kan me wel storen aan mannen die mijn inziens vrouwelijke kleding dragen, wat hier dus het geval is. Het zou me ook niet verbazen als mensen zich ergeren als ik in een rokje over straat ging. Gaat die vergelijking op? Naar mijn idee wel.
Oud 11-01-2013, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat toch met mannen en sjaals? Mijn collega zei ook altijd 'mannen met sjaals zijn homo'. Nee, mannen met sjaals willen gewoon geen kou lijden en niet ziek worden
Duidelijk nog nooit met de brommer moeten rijden in de winter

Ik ook niet hoor maar ik zag altijd hoe mijn ex zich moest inpakken en dan nog compleet verkleumd van dat ding kwam ^^
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 11:00
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb niets tegen mannen die een shawl dragen, dat doe ik zelf ook als het koud is. Ik kan me wel storen aan mannen die mijn inziens vrouwelijke kleding dragen, wat hier dus het geval is. Het zou me ook niet verbazen als mensen zich ergeren als ik in een rokje over straat ging. Gaat die vergelijking op? Naar mijn idee wel.
Waarom zou deze sjaal in godsnaam vrouwenkleding zijn en een gewone sjaal niet? Je snapt dat wanneer je de uiteinden van een gewone sjaal aan elkaar naait, je een colsjaal hebt, toch? Dus een extra stukje draad maakt iets opeens een vrouwending? Wat een ontzettende onzin, zeg.

En trouwens, als je dat ding gewoon draagt, (half) onder je jas, of whatever, dan zie je niet eens het verschil met een gewone sjaal.

Oh en nog één dingetje: het kan me werkelijk aan m'n reet roesten of jij in een rok gaat lopen hoor, en ik denk dat ik dan voor bijna iedereen hier spreek.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Een shawl is dan weer wel een vrouwelijk kledingstuk (zie foto). Mogen mannen ook best dragen van mij, als ze dat leuk vinden, maar het lijkt me dat je 'sjaal' bedoelt, zoals het ook verder in het hele topic gespeld staat.

Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 13:36
mb93
mb93 is offline
Oke meningen zijn aardig verdeeld! haha
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 13:41
Verwijderd
Dat is echt een leukesjaal!! Helemaal niet gay vind ik dan maar weetje wat leuk is? Zo'n lange zwarte jas met twee rijen knopen you know? En dan die sjaal en een skinny jean<3 en een pet hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 14:50
Annalove
Annalove is offline
Ik vind het juist wel leuk omdat niet elke jongen het heeft
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 16:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het juist wel leuk omdat niet elke jongen het heeft
Best wel veel jongens dragen 't hoor. Ik zie er iig zat mee lopen.
Ik vind er ook helemaal niks mis mee. Als je 't leuk vind en 't zit lekker, gewoon dragen. Het is niet 'homo'.

Btw, er wat tegen hebben als mannen er een beetje vrouwelijk uitzien is echt zoooo vorige eeuw. Who fucking cares.
Oud 11-03-2013, 16:14
Annalove
Annalove is offline
Citaat:
Best wel veel jongens dragen 't hoor. Ik zie er iig zat mee lopen.
Ik vind er ook helemaal niks mis mee. Als je 't leuk vind en 't zit lekker, gewoon dragen. Het is niet 'homo'.

Btw, er wat tegen hebben als mannen er een beetje vrouwelijk uitzien is echt zoooo vorige eeuw. Who fucking cares.

Hahaha ik zie ze echt nooit hoor ;p
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 17:59
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat je het vaak niet ziet omdat je het niet meteen herkent als een colsjaal als iemand hem gewoon (half) in zijn jas draagt. Een colsjaal is dan ook niets anders dan een gewone sjaal waarvan de twee uiteinden aan elkaar zijn genaaid.

Niets mis mee inderdaad en sowieso niet gay.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 18:37
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Lol ik draag uggs als het echt koud is.
Maar ik vind het gewoon leuk staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2013, 05:22
Verwijderd
Ieeeuw uggs vind ik dan weer niet leuk, sorry
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 12:25
Heer Wil
Heer Wil is offline
DAnkzij dit topic weet ik dat er verschillende soorten sjaals zijn

Ik draag gewoon maar wat, of dat nou een blabla of een colsjaal is maakt nie uit...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten