Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2013, 23:07
bjornmulder
bjornmulder is offline
Ik ben gisteren (valentijnsdag) voor het eerst verder gegaan dan zoenen en beetje voelen met mijn vriendin toen ik haar uiteindelijk aan het beffen was was zij de hele tijd in haar borsten aan het knijpen
Ik vraag me af is dit een teken dat ze het heel geil vond of juist dat ze het niet fijn vond en dat ze dat deed om het fijner te maken zijn er misschien meiden/jongens die heer ervaring mee hebben en tips over hebben

Alvast bedankt grts
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 23:08
Verwijderd
had ze ook haar ogen dicht en merkte je ook andere dingen?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 23:14
bjornmulder
bjornmulder is offline
Ze was wel heel zwaar aan het ademen en had haar ogen dicht ja
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 23:34
Pluis
Pluis is offline
als ze het echt niks vond had ze je hoofd wel weggeduwd. Als je het echt wil weten dan moet je gewoon vragen of ze het lekker vond.
Oud 15-02-2013, 23:37
Macrador
Macrador is offline
Ja gewoon nog wat leuker maken terwijl ze het al leuk vond dus.
Oud 16-02-2013, 01:11
bloodyb
bloodyb is offline
Als zij met haar borsten aan het spelen is, is ze aardig in de stemming!
Oud 16-02-2013, 01:19
Verwijderd
Er zijn genoeg meisjes die graag met hun borsten willen spelen of laten doen omdat die aanrakingen extra opwinding geeft. Maak je geen zorgen. En vraag anders naar haar commentaar.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 17:52
pink elephant
pink elephant is offline
Inderdaad gewoon vragen aan haar, dit zal misschien dom klinken: Enne, vond je het lekker?, maar dat is natuurlijk wel heel direct.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 18:42
bjornmulder
bjornmulder is offline
Dat vragen gaat er wss niet meer van komen aangezien ze me gisteren op nogal een zielige manier gedumpt heeft :-\
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 19:23
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ja ze vond het lekker. Zorg maar dat je volgende keer condooms hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 15:41
bjornmulder
bjornmulder is offline
Citaat:
Ja ze vond het lekker. Zorg maar dat je volgende keer condooms hebt.
condooms heb ik altijd in mijn beurs zitten
niet omdat ik van plan ben de eerst volgende meid te neuken maar gewoon voor als het er een keer op aan komt
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 16:56
Verwijderd
Waarom zou ze in haar borsten knijpen als ze het niet geil vond? Ongetwijfeld zijn er effectievere manieren om dat over te brengen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 19:58
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
condooms heb ik altijd in mijn beurs zitten
niet omdat ik van plan ben de eerst volgende meid te neuken maar gewoon voor als het er een keer op aan komt
Slechtste plek om ze te bewaren.. gewoon thuis bewaren als je geen vaste relatie hebt, op die leeftijd zou je niet echt een one-night stand moeten verwachten.
Oud 19-02-2013, 20:14
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Slechtste plek om ze te bewaren.. gewoon thuis bewaren als je geen vaste relatie hebt, op die leeftijd zou je niet echt een one-night stand moeten verwachten.
Wat een faalpost.

Je kan beter één op zak hebben dan geen. Voor het geval er toch iets gebeurt. Voorzorgsmaatregelen enzo.
Oud 19-02-2013, 22:04
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Wat een faalpost.

Je kan beter één op zak hebben dan geen. Voor het geval er toch iets gebeurt. Voorzorgsmaatregelen enzo.
En ze dan maar daar in? Kans op scheuren wordt er niet kleiner op eh..
Oud 19-02-2013, 22:55
bjornmulder
bjornmulder is offline
Citaat:
En ze dan maar daar in? Kans op scheuren wordt er niet kleiner op eh..
Waar moet ik ze dan laten de hele dag in mijn hand houden of op mijn voorhoofd vastplakken zowat elke gozer die ik ken heeft een condooms in zijn beurs dat is tenminste iets dat je elke dag bij je hebt
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 22:57
tripster
tripster is offline
Maak er niet zo'n probleem van.

Waarschijlijk vond ze het gewoon fijn, ze gaat echt niet tijdens seks met jou in haar borsten knijpen omdat ze jou niet goed genoeg vond hoor

Laatst gewijzigd op 19-02-2013 om 23:30.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 23:16
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Waar moet ik ze dan laten de hele dag in mijn hand houden of op mijn voorhoofd vastplakken zowat elke gozer die ik ken heeft een condooms in zijn beurs dat is tenminste iets dat je elke dag bij je hebt
als je ze maar uit de buurt van je muntgeld houdt, anders kunnen ze lek raken.
Oud 19-02-2013, 23:21
aniN
aniN is offline
Kans is heel groot dat ze ervan genoot/genoten heeft

volgende keer kun je haar naar afloop vragen hoor, heeft mijn eerste vriendje destijds ook bij mij gedaan. Het is leuk om er achteraf even over te praten (vin ik persoonlijk).
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:

En dan, als je ineens de kans hebt, moeten zeggen ''Heb geen conjo bij me''. Gouden tip dit weer.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 21:26
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:

En dan, als je ineens de kans hebt, moeten zeggen ''Heb geen conjo bij me''. Gouden tip dit weer.
Weet je wat, ik zou zeggen, luister niet naar mijn tip.. succes als het fout gaat

Verwacht je nou serieus dat een random iemand aan je vraagt of je zin hebt in seks? Als dat gebeurt, wil ik het graag horen
Oud 20-02-2013, 22:09
Verwijderd
Ga je wel eens uit? Of weetikveelwaarheen waar ook vrouwen zijn. Of iemand die je al kende die je ineens vraagt om wat te komen drinken ofzo. Er zijn zoveel opties. Je kan het maar beter bij je hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat, ik zou zeggen, luister niet naar mijn tip.. succes als het fout gaat

Verwacht je nou serieus dat een random iemand aan je vraagt of je zin hebt in seks? Als dat gebeurt, wil ik het graag horen
Ik vind het niet echt een goede tip om iemand af te raden condooms mee te nemen omdat er een kans bestaat dat ze sneller scheuren. Jij gaat toch ook niet minder naar buiten omdat de kans bestaat dat je onder een auto terecht komt?

En ja, dat gebeurt. Voor seks hoef je over het algemeen niet heel veel moeite te doen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 00:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het niet echt een goede tip om iemand af te raden condooms mee te nemen omdat er een kans bestaat dat ze sneller scheuren. Jij gaat toch ook niet minder naar buiten omdat de kans bestaat dat je onder een auto terecht komt?

En ja, dat gebeurt. Voor seks hoef je over het algemeen niet heel veel moeite te doen.
Nouja een beetje een punt heeft hij natuurlijk wel, het wordt algemeen afgeraden condooms in je portemonnee te bewaren omdat ze (ongemerkt) kunnen scheuren, wat nogal nare gevolgen kan hebben. Vooral als je het niet door hebt. Dat neemt niet weg dat de suggestie dat je dan beter helemaal geen condooms mee kunt nemen natuurlijk vrij dom is.
Oud 21-02-2013, 04:11
Vowel
Vowel is offline
Je kunt natuurlijk een compromis sluiten en alleen condooms meenemen wanneer de kans bestaat. Zo lijkt het me nogal nutteloos om condooms mee te slepen wanneer je voor een pot boerenkool naar de supermarkt gaat, maar zou ik ze wel meenemen wanneer je uitgaat.

En zoals iedereen al zegt: het is niet slim condooms in je portemonnee te bewaren (zeker niet bij het kleingeld in) omdat ze dan kunnen scheuren zonder dat je het doorhebt, en als je seks hebt met een gescheurd condoom kun je het net zo goed zonder doen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 08:16
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Je kunt natuurlijk een compromis sluiten en alleen condooms meenemen wanneer de kans bestaat. Zo lijkt het me nogal nutteloos om condooms mee te slepen wanneer je voor een pot boerenkool naar de supermarkt gaat, maar zou ik ze wel meenemen wanneer je uitgaat.

En zoals iedereen al zegt: het is niet slim condooms in je portemonnee te bewaren (zeker niet bij het kleingeld in) omdat ze dan kunnen scheuren zonder dat je het doorhebt, en als je seks hebt met een gescheurd condoom kun je het net zo goed zonder doen.
Dit probeerde ik dus duidelijk te maken.
Als je ze altijd meeneemt, en ze er langer inzitten, is het natuurlijk niet slim.
Oud 21-02-2013, 11:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zo lijkt het me nogal nutteloos om condooms mee te slepen wanneer je voor een pot boerenkool naar de supermarkt gaat

Regels voor berichten