![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan beter één op zak hebben dan geen. Voor het geval er toch iets gebeurt. Voorzorgsmaatregelen enzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verwacht je nou serieus dat een random iemand aan je vraagt of je zin hebt in seks? Als dat gebeurt, wil ik het graag horen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, dat gebeurt. Voor seks hoef je over het algemeen niet heel veel moeite te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Je kunt natuurlijk een compromis sluiten en alleen condooms meenemen wanneer de kans bestaat. Zo lijkt het me nogal nutteloos om condooms mee te slepen wanneer je voor een pot boerenkool naar de supermarkt gaat, maar zou ik ze wel meenemen wanneer je uitgaat.
En zoals iedereen al zegt: het is niet slim condooms in je portemonnee te bewaren (zeker niet bij het kleingeld in) omdat ze dan kunnen scheuren zonder dat je het doorhebt, en als je seks hebt met een gescheurd condoom kun je het net zo goed zonder doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je ze altijd meeneemt, en ze er langer inzitten, is het natuurlijk niet slim.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
eerste x stefan888 | 8 | 08-02-2013 14:29 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Studeren |
University College #9 Verwijderd | 500 | 05-04-2012 09:17 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #45 Lethe | 500 | 14-03-2008 01:38 |