Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2013, 20:33
Amber3
Amber3 is offline
Ik ken nu al ongeveer een halfjaar een jongen via een dierenforum. We chatten elke dag met elkaar. We vinden elkaar leuk. Ik zou graag een keer met hem graag in het echt willen zien. Hij zou dit ook wel graag willen maar hij durft niet zo goed. Hij is best verlegen in het echt ( ik ook) en hij is bang dat hij dan niks durf te zeggen.

Heeft iemand tips of iedeeen om misschien toch of te kunnen spreken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2013, 21:09
Verwijderd
belangrijkste is dat je zeker, of bijna zeker weet of de jongen ook de persoon is waarvan jij denkt hij is. Ik wil niet zeggen dat hij een oude man is maar een kleine zekerheid is altijd handig.
als je een foto hebt kan je hem door google afbeeldingen scannen. Dan weet je of de foto op internet staat.

Wat je ook kan doen. En wat ook helpt bij het praten om af te spreken te bellen. Kijken of het communiceren lukt.

Als je afspreekt. Doe dit op een druk station. En ga daar iets drinken. Cafeetje ofzo. En niet met hem meegaan. Je kent hem pas die dag.

Je kan hem proberen te overtuigen. Maar leren erop of er een relatie kan komen. Met afstanden enzo. En praat gewoon over elkaars achtergrond.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 21:17
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Hoe oud ben je?
Heb je hem ook via de webcam gezien?
Verder inderdaad afspreken op een drukke plaats, en mensen laten weten waar je bent.
Oud 06-03-2013, 22:37
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Als hij meer verlegen is dan jij bent, is het wellicht verstandig om af te spreken in de stad waar hij vandaan komt. Anders is hij verlegen, en ook nog eens in een onbekende stad. Zoals eerder gezegd, het is de eerste keer, dus spreek af om elkaar op het station te ontmoeten of in de stadcentrum, in ieder geval ergens waar ook andere mensen zijn.

Verder zal hij toch een keer gewoon moeten als hij wel wil, maar toch verlegen is. Het is altijd spannend, maar vooral de eerste 5 a 10 minuten.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 02:36
Verwijderd
Bel elkaar anders gewoon een keertje van tevoren, of skype.

En om je gerust te stellen: ik heb verschillende mensen van dit forum gemeet en nog nooit meegemaakt dat iemand met wie het hier klikte in het echt stom is. Soms is het even spannend, maar vooral leuk/gezellig.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 13:53
Heer Wil
Heer Wil is offline
Stel voor om voor de zekerheid dichtbij een internetcafé te gaan zitten, als jullie verlegenheid de overhand krijgt kunnen jullie gewoon daar ieder in een ander hoekje gaan zitten en via het forum verder praten
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 14:41
bloodyb
bloodyb is offline
Ergens afspreken waar veel mensen zijn. En als je dat toch een beetje eng vindt vragen of er een vriend of vriendin meegaat die na een kwartier weggaat als je hem vertrouwt.
Oud 09-03-2013, 00:04
tripster
tripster is offline
Zorg dan eerst dat je een goede band opbouwt via Skype of dergelijken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 14:44
Amber3
Amber3 is offline
Citaat:
Hoe oud ben je?
Heb je hem ook via de webcam gezien?
Verder inderdaad afspreken op een drukke plaats, en mensen laten weten waar je bent.
ik ben 16 jaar, nee nog niet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 14:46
Amber3
Amber3 is offline
[QUOTE=NaamInGebruik;33057934]Als hij meer verlegen is dan jij bent, is het wellicht verstandig om af te spreken in de stad waar hij vandaan komt. Anders is hij verlegen, en ook nog eens in een onbekende stad. Zoals eerder gezegd, het is de eerste keer, dus spreek af om elkaar op het station te ontmoeten of in de stadcentrum, in ieder geval ergens waar ook andere mensen zijn.

dat was ik al van plan
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 14:47
Amber3
Amber3 is offline
Citaat:
Stel voor om voor de zekerheid dichtbij een internetcafé te gaan zitten, als jullie verlegenheid de overhand krijgt kunnen jullie gewoon daar ieder in een ander hoekje gaan zitten en via het forum verder praten
bedankt voor je idee
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 14:48
Amber3
Amber3 is offline
Bedankt iedereen voor de tips enzo
meer tips of ideen zijn altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 22:07
Denkerius
Denkerius is offline
iets anders om elkaar te zien voordat jullie elkaar ontmoeten is zoiets als snapchat. je zend nog steeds berichten maar dan met een foto erbij, een soort tussenstap. zorgt ook niet voor rare stiltes.
Reageren

Regels voor berichten