Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor je reactie!
Ik ben naar verschillende opendagen gegaan. Hier heb ik dit nagevraagd en ook in studiekeuze gids staat dit aangegeven. Op vwo is economie geen vereiste, havo wel. Als ik natuurkunde had, zou het wel mogelijk zijn (ze konden me de reden niet geven waarom dan wel). Ook is het mogelijk met wiskunde B te doen, dus daar zit ik goed in. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, dat had je al bekeken. Goed zo
![]() Ik vind het lastig in te schatten voor de specifieke situatie natuurlijk, maar als de opleidingen genoegen nemen met wiskunde B, waarom dan niet op die basis de studie gaan volgen? Ben je bang dat je iets "mist"? Je zult wellicht bij enkele vakken wat harder moeten werken het eerste jaar, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit echt schokkend zal zijn. |
![]() |
|
Weet je zeker dat je economie moet hebben?
Ik ging ooit is bij een studie kijken waar wiskunde b verplicht was en ik had alleen wiskunde a. Toen ik verder ging informeren of er echt geen mogelijkheid was zonder wiskunde b, zeiden ze dat wiskunde b niet verplicht was, maar het er om ging dat je geen hekel aan wiskunde moest hebben. Dus ik zou dat eens persoonlijk gaan informeren. en als dat niet kan, kun je vragen of er toch een manier is om in september toegelaten te worden, zonder dat je nu eindexamen in economie doet. (door middel van een toelatingstest ofzo)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|