Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2013, 10:58
Koen123
Koen123 is offline
Beste allemaal,

Mijn naam is Koen en ik ben student aan de Fontys Economische Hogeschool te Tilburg. Op dit moment zit ik in het laatste jaar van de opleiding SPECO (Sport, Marketing en Management ) en schrijf ik een afstudeerscriptie over de opkomst van de sport/fitness fiets.
Een sport/fitness fiets is een fiets die zowel als stadsfiets, woon-/werkfiets, racefiets als mountainbike gebruikt kan worden.

De enquête zal ongeveer 5 minuten van uw tijd vragen. Verder is de enquête geheel anoniem en onder de respondenten worden er 4 sportieve prijzenpakketten verloot t.w.v. €50, -, €25, -, €15, - en €10, -.

De prijzenpakketten worden verloot bij het volledig invullen van de enquête.

Hieronder is de link van de enquête te vinden,
https://www.surveymonkey.com/s/JW8H5FF

Alvast bedankt voor uw reactie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2013, 11:23
Verwijderd
"Hoeveel bent u bereid voor een sportieve fiets te betalen?" en dan is het hoogst mogelijke 1000 euro. Ik vind dat echt raar, als iemand een racefiets koopt met alles er op en er aan is zij/hij al gauw een veelvoud kwijt.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 14:12
Koen123
Koen123 is offline
Dat klopt inderdaad.
Als je een racefietsen of een mountainbikes wilt kopen ben je inderdaad veel meer kwijt dan 1.000 euro. Alleen de verschillende fiets merken bieden de sport/fitness fietsen goedkoper aan. Aan de hand daarvan heb ik de vraag samengesteld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten