![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik 15/16 was, had ik ook al een tijdje door dat ik een voetfetisj had en geloof me, ik ben er nu bijna 21 en ik heb ontdekt dat het helemaal niet zo raar is. Veel mensen kunnen hier van opgewonden raken, zowel meisjes als jongens. Maar om één of andere reden is het betrekken van de voeten bij seks niet zo mainstream aanvaard of bespreekbaar zoals pakweg pijpen, terwijl dat je toch ook vies en raar kan noemen als je dat zou willen. Maar het lijkt nu zo normaal omdat de maatschappij het bespreekbaar heeft gemaakt. Wat ik wil zeggen is dat je je absoluut niet raar of te jong moet voelen, je moet handelen naar wat jij als goed aanvoelt.
Wat meisjes betreft denk ik wel dat je inderdaad op een lastige leeftijd zit. Als ik het vroeger aan een meisje vertelde vond ze dat maar raar en het heeft inderdaad lang geduurd eer ik meisjes ontmoette die er voor open stonden en in mijn ervaring waren die al wat ouder en meer ervaren. Pubers kunnen soms nogal kwetsend zijn maar eens ze wat volwassener worden valt het reuze mee hoor om het ter sprake te brengen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik herken mezelf heel erg in jou verhaal. in het begin van mijn puberteit vondt ik het vreselijk dat ik een voetenfetish had, ook ik kon me ogen niet afhouden van mooie vrouwen voeten in open schoentjes in de zomer. het was raar, maar opwindend tegelijk. naarmate ik ouder werdt begon ik mijn fetish steeds meer te accepteren. in relaties heb ik het voorzichtig naar voren gebracht, en eigenlijk nooit rare reacties erop gehad. ik durfde er voor uit te komen, de schaamte verdween en leerde er makkelijker mee om te gaan. er zijn meiden die er niet tegen kunnen als er aan hun voeten wordt gezeten, maar de meeste hebben er geen probleem mee. sinsdien al heel wat vrouwenvoeten mogen ruiken, likken, masseren noem maar op.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
De Kantine |