Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2013, 15:35
UkBitches
UkBitches is offline
Hey,

Sinds een paar jaar kwam ik er achter dat ik de voeten van vrouwen heel erg opwindend vind.
Ik lees er veel op het internet enz, maar zijn er veel mensen die dat ook hebben of juist niet?
Ongemakkelijk vind ik het niet, ik kan er inmiddels toch niks aan doen. Maar als het zomer is en meisjes open schoentjes dragen of slippers heb ik er toch moeite mee om niet er naar te kijken. Ik zou wel eens aan vrouwen voeten willen likken of ruiken, maar ik ben nog 15, sommige meisjes en vrouwen vinden het raar, dat maakt het heel moeilijk voor mij.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:16
Vowel
Vowel is offline
Veel? Tja, wat is veel? Er zijn "veel" mensen met een fetisj en daarvan hebben er ook "veel" een voetfetisj zoals jij. Maar maakt het je echt veel uit of er veel mensen zijn die het ook hebben?

Natuurlijk vinden sommige mensen het raar, maar mensen vinden heel veel dingen raar. Dat betekent overigens niet dat ze het per se afkeuren. Ik heb absoluut niets met voeten, maar het zou me niet zoveel uitmaken als mijn vriend een voetfetisj had.

Daarbij moet je het ook kunnen relativeren. Er zijn mensen met veel extremere fetisjen en ik denk dat die van jou voor veel vrouwen echt niet "te raar" is (hiermee wil ik overigens niet zeggen dat er iets mis is met andere fetisjen, maar wel dat sommige makkelijker een plaats vinden bij mensen die er in principe niets mee hebben ).

Je moet nu in ieder geval niet wanhopig gaan zoeken naar meisjes die jou wel aan hun voeten willen laten likken, dat is namelijk ontzettend creepy en op die manier krijg je inderdaad de verkeerde reacties. Maar als je ooit een vriendin hebt moet je er wel gewoon eerlijk over zijn en er is een grote kans dat ze wellicht verbaasd is, maar er verder helemaal niet verkeerd op reageert.

Oh en kijken mag.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:54
UkBitches
UkBitches is offline
Citaat:
Veel? Tja, wat is veel? Er zijn "veel" mensen met een fetisj en daarvan hebben er ook "veel" een voetfetisj zoals jij. Maar maakt het je echt veel uit of er veel mensen zijn die het ook hebben?

Natuurlijk vinden sommige mensen het raar, maar mensen vinden heel veel dingen raar. Dat betekent overigens niet dat ze het per se afkeuren. Ik heb absoluut niets met voeten, maar het zou me niet zoveel uitmaken als mijn vriend een voetfetisj had.

Daarbij moet je het ook kunnen relativeren. Er zijn mensen met veel extremere fetisjen en ik denk dat die van jou voor veel vrouwen echt niet "te raar" is (hiermee wil ik overigens niet zeggen dat er iets mis is met andere fetisjen, maar wel dat sommige makkelijker een plaats vinden bij mensen die er in principe niets mee hebben ).

Je moet nu in ieder geval niet wanhopig gaan zoeken naar meisjes die jou wel aan hun voeten willen laten likken, dat is namelijk ontzettend creepy en op die manier krijg je inderdaad de verkeerde reacties. Maar als je ooit een vriendin hebt moet je er wel gewoon eerlijk over zijn en er is een grote kans dat ze wellicht verbaasd is, maar er verder helemaal niet verkeerd op reageert.

Oh en kijken mag.
Heey,

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!
Maar ik ben nu 15, stel ik heb een vriendin en ik vertel haar dat ik een voetenfetisj heb zal zij volgens mij niet zo best reageren (dat is wel bij meerdere puber meisjes). Ik ben niet op zoek naar iemand waarbij ik haar voeten zou willen likken, ik laat het wachten. Ik ben nu nog iets te jong vind ik!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben nu 15, stel ik heb een vriendin en ik vertel haar dat ik een voetenfetisj heb zal zij volgens mij niet zo best reageren
Hangt van het meisje af.
Citaat:
(dat is wel bij meerdere puber meisjes).
Tegen hoeveel meisjes heb je over je voetenverhaal verteld?
Citaat:
Ik ben niet op zoek naar iemand waarbij ik haar voeten zou willen likken, ik laat het wachten. Ik ben nu nog iets te jong vind ik!
Wat jij wil.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 17:17
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
als iemand echt van je houd kan je uiteindelijk best vertellen dat je een voetfetisj hebt hoor,
en anders kan je altijd naar van die rare hookup sites gaan?
nee jk beter van niet..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 19:59
David3392
David3392 is offline
Toen ik 15/16 was, had ik ook al een tijdje door dat ik een voetfetisj had en geloof me, ik ben er nu bijna 21 en ik heb ontdekt dat het helemaal niet zo raar is. Veel mensen kunnen hier van opgewonden raken, zowel meisjes als jongens. Maar om één of andere reden is het betrekken van de voeten bij seks niet zo mainstream aanvaard of bespreekbaar zoals pakweg pijpen, terwijl dat je toch ook vies en raar kan noemen als je dat zou willen. Maar het lijkt nu zo normaal omdat de maatschappij het bespreekbaar heeft gemaakt. Wat ik wil zeggen is dat je je absoluut niet raar of te jong moet voelen, je moet handelen naar wat jij als goed aanvoelt.

Wat meisjes betreft denk ik wel dat je inderdaad op een lastige leeftijd zit. Als ik het vroeger aan een meisje vertelde vond ze dat maar raar en het heeft inderdaad lang geduurd eer ik meisjes ontmoette die er voor open stonden en in mijn ervaring waren die al wat ouder en meer ervaren. Pubers kunnen soms nogal kwetsend zijn maar eens ze wat volwassener worden valt het reuze mee hoor om het ter sprake te brengen Ik hoop dat ik je niet heb ontmoedigd of zo, ik wou je gewoon een realistisch antwoord geven, ik hoop dat je er wat aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 15:06
meisjeJ
meisjeJ is offline
mijn ex vond voeten ook erg opwindend, zelfs als ik wat zweetvoetjes had..
eerst wat vreemd maar later vond ik het niet erg..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 15:58
David3392
David3392 is offline
'k Zou zo graag eens met haar voeten spelen,
ze eerst masseren en daarna strelen.
Kijken en horen hoe ze giechelt,
terwijl deze vent haar voeten kietelt.

Neem het van mij aan, 't is een waar genot,
ermee te mogen spelen, voor een voetenzot.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 16:07
Veloso
Veloso is offline
Iedereen is anders. De ene is meer van de voeten, de ander meer van het geslachtsdeel.
Oud 17-02-2013, 16:56
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
'k Zou zo graag eens met haar voeten spelen,
In de niet-Vlaamse betekenis mag ik hopen. In Vlaanderen betekent "met iemands voeten spelen" namelijk dat je iemand voor de gek houdt...
Oud 17-02-2013, 17:38
David3392
David3392 is offline
Citaat:
In de niet-Vlaamse betekenis mag ik hopen. In Vlaanderen betekent "met iemands voeten spelen" namelijk dat je iemand voor de gek houdt...
Kom zelf ook van Vlaanderen had er de dubbelzinnigheid met opzet ingestoken!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 18:35
Verwijderd
Ik denk dat er niks mis mee is
Lijkt me best wel lekker als iemand aan mijn voeten likt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 22:00
ExpoRules
ExpoRules is offline
Ik heb echt iets tegen voeten, niet die van mijn vriendin, maar als zij aan die van mij zou willen likken zou ik daarna niet meer willen zoenen met haar :/
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 14:26
UkBitches
UkBitches is offline
Ja, iedereen heeft wel iets in zich zelf dat die gene raar vindt.
Ik vind het heerlijk, niet eens meer raar :-D
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 15:33
meisjeJ
meisjeJ is offline
Citaat:
Ik denk dat er niks mis mee is
Lijkt me best wel lekker als iemand aan mijn voeten likt
best fijn ja
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 13:29
kevin89
kevin89 is offline
ik herken mezelf heel erg in jou verhaal. in het begin van mijn puberteit vondt ik het vreselijk dat ik een voetenfetish had, ook ik kon me ogen niet afhouden van mooie vrouwen voeten in open schoentjes in de zomer. het was raar, maar opwindend tegelijk. naarmate ik ouder werdt begon ik mijn fetish steeds meer te accepteren. in relaties heb ik het voorzichtig naar voren gebracht, en eigenlijk nooit rare reacties erop gehad. ik durfde er voor uit te komen, de schaamte verdween en leerde er makkelijker mee om te gaan. er zijn meiden die er niet tegen kunnen als er aan hun voeten wordt gezeten, maar de meeste hebben er geen probleem mee. sinsdien al heel wat vrouwenvoeten mogen ruiken, likken, masseren noem maar op.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 23:53
marijntje16
marijntje16 is offline
nix mis mee of raars aan hoor. Ik vind voeten ook leuk om te zien. zowel in mooie open schoentje, maar ook op kouse voetjes. Heb ook wel eens voeten geroken en gelikt
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 18:42
scholier206
scholier206 is offline
ik als meisje zou het niet erg raar vinden hoor. een beetje apart maar wel schattig eigelijk..;-)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 14:55
David3392
David3392 is offline
Citaat:
best fijn ja
Bericht aan MeisjeJ: ik kan je geen berichten meer versturen noch iets op je profiel posten, dus ik kan niet meer antwoorden op je berichtjes hopelijk lees je het!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 15:10
Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Naja... Het is beter dan een fetisj voor uitwerpselen enzo hebben toch...
En als ze je leuk vindt vind ze da vast niet erg
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten