![]() |
|
Verwijderd
|
Heee
Wat een klote joch, wtf! ik snap dat je je kut voelt, maar dit is niet wat je wilde je bent alles behalve een hoer!!! Hij dwong je als het ware, en je hebt er de klote van dat het is gebeurt. Goed van je dat je niet verder bent gegaan, Hij is fout, en jij niet! Sterkte nog! |
![]() |
||
Citaat:
hoer [zelfstandig naamwoord]• iemand die voor geld seksuele handelingen verricht vb:achter het raam met het rode licht zat een hoer zelfstandig naamwoord: hoer de hoer de hoeren het hoertje Gevonden: http://www.encyclo.nl/begrip/hoer |
![]() |
|
De Van Dale zegt er alleen iets nét anders over en dat is een iets officiëler woordenboek...
hoer (de; v; meervoud: hoeren) 1 (informeel) prostituee pros·ti·tu·ee (de; v; meervoud: prostituees) 1 vrouw die zich prostitueert; hoer zich pros·ti·tu·e·ren (wederkerend werkwoord; prostitueerde zich, heeft zich geprostitueerd) 1 voor geld geslachtelijke gemeenschap toestaan 2 ter wille van geld zich lenen voor iets Daaruit maak ik op dat het, volgens de 2e betekenis van 'zich prostitueren', niet per se betrekking heeft op seksuele handelingen. Blijft wel staan dat de gedane handelingen terugbetaald dienen te worden in de vorm van geld. Overigens betekent dit ook dat iemand die 'normaal' werk doet, eigenlijk ook een hoer is. |
![]() |
|
De TS is natuurlijk geen hoer, ze kwam in een onverwachte situatie en wist niet hoe ze moest handelen. Die jongen heeft daar gebruik van proberen te maken, en heeft deels zijn zin gekregen. Goed dat ze later toch duidelijk nee heeft gezegd, en (neem ik aan) weg gegaan is. Dit weerhoud haar er in de toekomst van om te snel dingen te doen waar ze nog niet klaar voor is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |