beste forummers,
ik zit met een probleem, er is mij gevraagd om op mijn stageplaats de digitale televisie te verzorgen. dit houdt dus in dat er ongeveer iets van 30 ruimte's voorzien moeten worden van digitale televisie. het probleem is ik weet hier niet al te veel vanaf en mijn collega's dus ook niet.
wat ik weet is dat we het signaal van upc krijgen en dit wordt ontvangen op een server van/voor phillips (als ik het goed heb) die het door stuurt naar de bedside terminals hiermee kunnen patienten dus televisie en radio ontvangen.
alleen er is dus nog geen oplossing gezocht voor de normale schermen die ze hier ook mee willen voorzien. nu heb ik een amino a140 gekregen vanuit het bedrijf dat de schermen plaatst maar het bedrijf weet zelf ook niet veel van dit model set top box af.
het lastige is dat deze set top box eigenlijk maar heel weinig toelaat zonder dat je daarvoor betaalt aan amino. nu is mijn vraag zijn er hier mensen die mij tips kunnen geven mischien een ander model set top box die wel wat vrijer is qua instellen of gewoon tips waar ik op moet letten bij de opzet.?
sorry voor het hele verhaal. ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest.