Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2013, 20:36
boss?
boss? is offline
Dag iedereen, ik ben een normale jongen met niet veel vrienden ofzo en niet zo populair...
Meiden zijn neutraal tegenover me en andere(populaire) jongens doen irritant,
Op een dag kwam er een zeer irritante populaire jongen naar me toe en zei dat ik te lelijk was en nooit een meisje zou krijgen(het was net uit met men vriendin) ik zei dat hij dat ook nooit zou krijgen als hij zig zo gedraagt...
Uiteindelijk kregen we een weddenschap dat ik er "stoer" uit kon zien als ik daar men best op deed,
Dus na goed slapen haar met gel pet op footbal Jersey aan en daar was ik, de stoere coole versie van mij, ik liep naar em toe en hij gaf toe dat ik er stoer uit kon zien....

Uiteindelijk zijn ze er ook achter gekomen dat ik zeer gespierd ben(omkleden na gym)
Mijn probleem
Jongens doen agressiever dan normaal tegen me vanwegehet feit dat ik een "lozer" ben die er goed uitziet(ook lichamelijk) en dit betekent dat ze gevechten willen uitlokken om aan de meiden te laten zien dat zei nog steeds de stoerste zijn...

De meiden op hun beurt vallen me ook lastig met van alles
Mag ik je sixpack voelen? Span je spieren een aan?
Irritant... Hoe kom ik hier van af? En waar gedragen ze zich zo?

(Het lijkt alsof ik heel arrogant ben maar ik ben heel nederig... Het is gewoon het verhaal)
Oud 13-03-2013, 08:34
DAH
DAH is offline
Je spelling doet pijn aan mijn ogen, maar dat is een ander verhaal.

Als je het irritant vindt dat meiden vragen of ze je spieren mogen voelen zeg dan gewoon 'nee'. Na een tijdje zullen de meiden het niet meer vragen. Over de vechtende jongens... geen idee. Sla ze in elkaar? Ik heb hier geen idee voor, aangezien dit een psyche is waar ik mij niet in heb verdiept nog me er graag in zou willen verdiepen. Succes!
Oud 13-03-2013, 12:19
Silvano08
Silvano08 is offline
Negeer die gozers gewoon en laat naar een weekje lekker sporten 1 keer je sixpack zien en span je spieren aan. Ik denk dat ze dan wel ophouden en je gelijk een vriendin (of meerdere) hebt om aan die jongen te laten zien dat je wel een vriendin kunt krijgen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 12:28
Verwijderd
Ze doen agressief tegen jou omdat jij op ze in gaat en niet goed met ze weet om te gaan. Het heeft niets te maken met je vermeende fysiek. Ik denk dat als je je wat volwassener gedraagt dat ze je ook sneller met rust zullen laten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 10:49
hookee
hookee is offline
Wat een raar volk zit er bij jou op school. Negeer mensen die zich zo kinderachtig gedragen, het is blijkbaar besmettelijk. Een weddenschap aangaan wie er het stoerst uit kan zien
V.w.b. de meisjes, vraag anders ook eens of ze het normaal zouden vinden als jij zou vragen of je even aan haar tieten mag voelen...
Één tip; negeer, blijf jezelf, laat je niet verleiden tot dierlijk gedrag.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 13:41
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Ja wat reverend zegt. En btw je had die weddenschap niet moeten aangaan zo laat je alleen zien hoe kinderachtig jij ook bent die gozers doen alleen agressief tegen gozers die ook net als hun zijn of erbij hoort. Als je er niet bij hoort laten ze je eigelijk gewoon met rust. Ga niet te veel met ze om en praat ook niet met ze. Eigelijk kan je de tijd ook niet echt omdraaien als ze eenmaal begonnen zijn zullen ze niet echt snel stoppen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 14:01
koosvriendloos
koosvriendloos is offline
Doe wat chuck norris zou doen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 16:04
Verwijderd
Wil je echt antwoord op de vragen op het eind van je post? Of wil je vooral je verhaal delen en je daardoor nog beter over jezelf voelen?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 16:38
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wil je echt antwoord op de vragen op het eind van je post? Of wil je vooral je verhaal delen en je daardoor nog beter over jezelf voelen?
Dit is precies wat ik dacht toen ik het las.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten