Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2013, 18:48
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Heeyy ik ben lo,

Nou ik ben verliefd op een meisje ik noem der nu even G, We zijn samen best wel close
We gaan samen naar de film we spreken bijna elke dag af.. Bijvoorbeeld laatst vroeg ze me mee naar het talenten show van der zusje en ze pakte me hand en ze zat helemaal tegen me aan. of als ze bij mij is dan zijn we aan het stoeien en liggen we op me bed dan lig ik op der borst, of dan ligt zij ineens op me rug XD najaaa kortom we zij close enzo.

Maar soms zegt ze ook ja ik vind je niet leuk ik zou je nooit leuk kunnen vinden dit en dat
en paar dagjes later zitten we hand in hand naast elkaar.

Der nicht denkt dat ze me wel leuk vind want ik en G waren een keer alleen buiten en der nichtje zag ons lopen en zei dat we heeel erg leken alsof we hadden. Misschien vind ze me wel leuk maar probeert zichzelf te dwingen om me niet leuk te vinden en btw ze weet al dat ik der leuk vind

Wat denken julli?

gr lo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2013, 20:27
Verwijderd
Ik denk dat je 12 bent maar desalniettemin gewoon even met haar moet praten over het hoe en wat als je daar zo geďnteresseerd in bent.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 20:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat je 12 bent maar desalniettemin gewoon even met haar moet praten over het hoe en wat als je daar zo geďnteresseerd in bent.
Dit ja. Zij weet het beste wat ze voelt en als je het vraagt zal ze vast wel eerlijk antwoorden. Als ze geen gevoelens voor je heeft maar wel zo close/ klef doet is dat voor jou natuurlijk heel verwarrend, erover praten kan veel duidelijkheid geven!
Oud 25-03-2013, 20:59
Tapir3
Tapir3 is offline
friends with benefits?
just putting it out there
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 18:31
Verwijderd
zij is misschien gewoon bang dat als jullie een relatie krijgen, en het later uit gaat, dat jullie vriendschap naar de klote is, en geloof me, dat gebeurt bijna altijd.
als jullie zo close zijn, denk ik dat je het er echt wel een keer met haar over kunt hebben!
good luck
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten