Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2013, 19:36
TheHighLife
TheHighLife is offline
Hi,

Heb iets gekocht via paypal, en diegene heeft me gelijk geband op het programma wat ik gekocht heb. Nogal een naaistreek voor 40 eu..

Screenshot:

Wat gebeurt er op 12 maart? Krijg ik mn geld terug?

Ik heb echt geen idee,

Thx in advance voor antwoord

Laatst gewijzigd op 11-03-2013 om 19:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2013, 20:05
TheHighLife
TheHighLife is offline
BUMP

I need to know this.

Het is bijna 12 maart..
Oud 11-03-2013, 20:13
Verwijderd
Waarom zou je je geld terugkrijgen? Paypal is een betaalsysteem en niet meer dan dat.

Volgens mij staat Paypal bekend om rentetrekken, ofte wel jij hebt geld gestort op 6 maart en zij schrijven dat pas op 12 maart bij op je rekening (vandaar "niet-verrekend") zodat ze 6 dagen rente kunnen vangen. Je betaling in dollars gebeurt in dat geval ook pas op de 12e.

Waarom ben je geband? Kan het zijn dat de verkoper zijn geld nog neit heeft vanwege bovenstaand verhaal en je daarom geband heeft?

Wat krijg je te lezen als je op "niet-verrekend" klikt?

Waarom "need to know" je "this"? Je zult morgen wel zien wat er gebeurt. Op een magische terugstorting van je geld zou ik niet rekenen overigens.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 20:26
TheHighLife
TheHighLife is offline
Bedankt voor de reactie,

Geband om niks, het zijn dicks die alleen op geld uit zijn en geen f*ck om service en support geven.

Dit staat op niet-verrekend, je kan er niet op klikken.

Spoiler

Word het geld gelijk naar hem gestuurd als het op mn paypal rekening staat?

Thanks
Oud 11-03-2013, 21:11
Verwijderd
Pffft wat er staat is toch letterlijk de uitleg ik snap niet wat je nou nog vraagt.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 10:48
MakeMoney
MakeMoney is offline
Citaat:
Hi,

Heb iets gekocht via paypal, en diegene heeft me gelijk geband op het programma wat ik gekocht heb. Nogal een naaistreek voor 40 eu..

Screenshot: [afbeelding]

Wat gebeurt er op 12 maart? Krijg ik mn geld terug?

Ik heb echt geen idee,

Thx in advance voor antwoord
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt; kort geleden. Ik kocht een programma met informatie, betaalde, en vervolgens kon ik helemaal niet inloggen. Na een half uur proberen en contact met de helpdesk (u kunt wel inloggen hoor mevrouw..) was ik het zat. Ik heb de aankoop geannuleerd, en aangegeven dat ik een refund wilde.
Nu heb ik nog steeds mijn geld niet terug geboekt gekregen bij paypal. Ondertussen ben ik met ze in gesprek, over waarom het niet terug komt. Misschien kun je ook gewoon even contact opnemen met paypal, en kunnen zij je verder helpen.

Bij mij ging het (maar) om 7 euro, maar principieel vind ik dat ze dat wel terug moeten storten. Als ik het geld terug heb ontvangen, zal ik nog ff posten of dat contact met paypal nu geholpen heeft of niet.. Alles gaat enorm traag..
Reageren

Regels voor berichten