Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Denk er dus goed over na! Als je denkt dat je het echt niet gaat kunnen is het misschien verstandig het niet te kiezen, dat kan je een hoop (misschien tevergeefse) moeite besparen. Kijk ook eens op deze website (klik) en dan vooral bij de onderdelen die bij wiskunde B aan bod gaan komen (wat je gaat krijgen kun je vinden op pagina 4 van de wiskunde B eindexamen syllabus, klik) Dan kun je alvast zien wat er van je verwacht wordt en of je het moeilijk vindt. Maar zoals T78 al zei, bespreek eerst eens met je decaan wat de mogelijkheden zijn zonder wiskunde B. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had in de 3e klas hetzelfde probleem als jij. Ik heb er heel lang overna gedacht om wiskunde A te gaan doen, ik dacht zeker te weten dat ik geneeskunde wilde doen en daar had je toch geen wiskunde B voor nodig. Ik heb uiteindelijk toch voor wiskunde B gekozen, met de gedachte dat ik waarschijnlijk toch binnen een jaar wiskunde A zou gaan doen omdat t te moeilijk zou worden. Nu zit ik in de 6e en ben ik dolblij dat ik wiskunde B heb, omdat ik nu weet dat ik scheikunde ga studeren, bovendien bleek ik het wel aan te kunnen (ga waarschijnlijk slagen met een 8). Ik zou zeggen probeer het gewoon, kijk of je het wat vindt of niet. Je kan altijd nog wisk A gaan doen maar andersom gaat lastiger.
Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wiskunde A of B kiezen? charlottekaas | 2 | 05-01-2016 07:23 | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Examendag 5: Wiskunde A/B en Duits Juultjeh | 4 | 17-05-2013 22:04 | |
Studeren |