Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2013, 21:01
matata
matata is offline
ik zou graag een stretch willen (4 mm)
ik ben een jongen zonder gaatje van 14 en mijn ouders mogen het niet weten
tips en ervaringen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2013, 21:54
Pluis
Pluis is offline
Klein beginnen en langzaam oprekken. Maar je ouders gaan zo'n oorbel wel zien want je moet zo'n ding continue dragen, anders rekt het niet.
Overigens past dit beter op lifstyle dus verplaats ik je topic even.
Oud 16-04-2013, 22:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je bedoelt dat je tunnels of plugs wilt. Zoiets moet je idd heel langzaam doen, maar als je denkt dat je ouders dat niet zien ben je wel een beetje dom. Die dingen zijn groter dan een oorbel en een oorbel valt al op.
Beter overleg je het met ze, zodat ze je in ieder geval vertrouwen, en als het niet mag van ze dan zit er niks anders op dan te wachten tot je oud genoeg bent. Of om het gewoon toch te doen met dikke ruzie tot gevolg.
Oud 17-04-2013, 10:57
Vowel
Vowel is offline
Hoe blind denk je dat je ouders zijn joh? Een oorbel gaan ze wel zien. Je kunt er natuurlijk gewoon eentje laten zetten, want ze gaan dat ding er echt niet uitrukken hoor, ook al zeggen ze van wel. Mijn ouders hebben daar ook mee gedreigd. Ze zullen even boos zijn, maar daar komen ze ook wel overheen.

Maar goed, ik moet je natuurlijk niet gaan aanmoedigen niet te luisteren naar je ouders, dus hier: je kunt ook gewoon nog even wachten, of proberen met ze te praten. Ouders zijn vaak niet zo stom als je denkt, hoor. En van wachten word je ook niet slechter.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 13:03
Prospect
Prospect is offline
Heb zelf in beide oren een 5mm stretch zitten.
Je moet eerst een gewoon gaatje laten schieten, na een week 6 mag dat antiontstekingsknopje (ben even de naam kwijt ) er dan uit. Echter zou ik dan nog niet meteen plugs erin doen, ik zou hier nog wel een week of 3, 4 mee wachten.

Klein beginnen (1,2 mm) en dan kun je iedere maand een stapje groter doen (2,5 - 3 - 4). Als je op die manier doet is de kans op een blowout of ontstekingen heel klein.

Ben zelf meteen van oorbelgaatje naar 3mm gaan, en twee weken later naar 4mm maar dit is niet aan te raden, grote kans op een blowout of een ontsteking. Heb zelf het geluk gehad dat het goed ging (ofja, twee dagen een blowout gehad maar dat was zo weer weg) maar ik zou het toch maar niet doen

Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 18:07
Verwijderd
Doe 'm bijvoorbeeld in je linkeroor en ga dan steeds met rechts richting je ouders staan. Als ze gaan lopen, loop je mee zodat je met de goede kant naar ze toe blijft. En als je ouders ver uit elkaar staan in dezelfde kamer, ga je met je oor tegen de muur staan dat merken ze nooit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten