Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar afgezien daarvan begrijp ik het ook wel. Waar jij het over hebt is dus één soort uitgaan. Harde muziek, dansende mensen, ja knikken terwijl je iemand niet verstaat, dat verhaal. Heb je al eens geprobeerd om een rustige kroeg te bezoeken? Of een loungecafé waar je eventueel een potje kan poolen? Ik zeg niet dat je nu meteen op pad moet gaan en net zolang naar binnen moet lopen bij verschillende zaken tot je wat ontdekt, maar blijf er wel voor open staan. Je hoeft echt geen liefhebber te zijn van keiharde muziek om het s'nachts leuk te hebben in de stad, zolang je maar probeert en onderzoekt. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet of je nog bij je ouders woont..? Het is ook goed voor je sociale contacten om in een studentenflat/huis te gaan wonen. Gezellig samen uitgaan en uitstapjes organiseren. En al jouw huisgenoten hebben ook weer toffe vrienden. Ik ga regelmatig uit met mijn huisgenoten en er worden ook regelmatig uitstapjes georganiseerd.
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Is dit wel eerlijk gegaan? meningen zijn zeer welkom. Risbeer | 6 | 02-07-2015 09:35 | |
Studeren |
Studeren in Engeland Lotta_JPMorgan | 9 | 04-06-2015 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
Business Game (enquete voor hoge school / uni studenten..) _Moby_ | 2 | 09-06-2008 01:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Socrates ontmoet Jezus Folkmann | 18 | 10-07-2005 19:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Algemene schoolzaken |
Studentencongres handicap + studie Saela | 5 | 13-10-2003 10:01 |