Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2013, 16:24
maria kurdi
maria kurdi is offline
hallo iedreen,

Mijn vraag is moet je elke boekverslag van het zelfde taal in een map doen? of moet je elke boek in een aparte map doen.

Mij andere vraag is kan je alle boekverlagen en werkstukken samen in een brief/doos verzenden?

Hoe lang is een gemiddelde boekverslag hoeveel A4tje is de inhoud?

Ik doe staatsexamen ik kan het aan niemand vragen

en weet iemand een site die je kan uitleggen hoe een grafische rekenmachine werkt?

Heel erg bedankt allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2013, 16:30
Martiño
Martiño is offline
--> Algemene Schoolzaken
Oud 26-03-2013, 19:23
Nonny
Nonny is offline
grafische rekenmachine zijn wel boekjes van op internet, miss wel handig om te vermelden wat voor soort je hebt (casio, TI84 of 84 oid.)
Over de boekverslagen bij staatexamen weet ik niet zoveel van, om de middelbare school is het zo dat je per vak een leesdossier hebt, met snelhechters erin, en in elke slechter zit een apart boek. Ik had tussen de 8 en 14 blz'es gemiddeld, ligt ook aan hoe dik het boek is & hoe de verhaallijn s (kort, eenvoudig, lang, uitgebreid)
succes
Oud 27-03-2013, 17:30
Tink*
Tink* is offline
In principe zou je prima al je verslagen in een pakket kunnen doen en kunnen opsturen d.m.v. pakketverzending.

Mijn boekverslagen waren zo'n blz of dertig, maar op mijn middelbare school moest je naast samenvatting en eigen mening je ook een X aantal recensies van de literom erbij doen en dan een overzicht van positieve en negatieve punten die je uit de recensie had gehaald. Dus dan loopt het aantal bladzijden wel op. Dus wat moet er precies in bij jou?
Oud 30-03-2013, 17:55
maria kurdi
maria kurdi is offline
bedankt iedreen , hier kom ik met een andere vraag.
Wie weet voor wie tweede fase geldt? want ik moet ticktets gaan boeken ik kom er niet uit

Is tweede fase voor mensen van vorig jaar die een vak overmoeten doen ?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 18:32
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
bedankt iedreen , hier kom ik met een andere vraag.
Wie weet voor wie tweede fase geldt? want ik moet ticktets gaan boeken ik kom er niet uit

Is tweede fase voor mensen van vorig jaar die een vak overmoeten doen ?
De tweede fase is de manier waarop het onderwijs in de bovenbouw (in elk geval op VWO) sinds een aantal jaar vormgegeven is. Dat heet gewoon de "tweede fase". (De invloed die "de tweede fase" heeft; bepaalde stof is sinds de invoering van de tweede fase uit het examenprogramma van het gehaald, andere stof is hier voor in de plaats gekomen.)

Misschien kan iemand die al een tijd in het onderwijs werkzaam is dit iets beter uitleggen...
Oud 31-03-2013, 11:11
maria kurdi
maria kurdi is offline
tweede fase is alleen 3 dagen ik moet mijn vluchttickets boeken als ik die tweede fase niet hoef te doen dan kan ik gewoon in juni weer naar huis tot mijn mondeling in juli daarom vraag ik me af is tweede fase voor die van vorig jaar herkansing moeten doen of een vak overmoeten doen wie doet allemaal examen in de tweede fase :*( en iedreen bedankt voor hun antwoord
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 11:21
maria kurdi
maria kurdi is offline
oops ik bedoelde tweede tijdsvak ik weet niet hoe ik aan tweede fase kom
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 18:23
Nonny
Nonny is offline
tweede tijdvak is inderdaad als je gezakt bent op 1 vak of als je nog een cijfer omhoog wilt halen, dat is dus de herkansing.
Oud 01-04-2013, 13:38
maria kurdi
maria kurdi is offline
Heel erg bedankt en sorry voor de verwarring ik lees zoveel dingen van de DUO waar ik niet uit kom en in de war door raak dat ik het ook in me hoofd heel erg mix it daar door
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten