Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2013, 14:58
fapaap
fapaap is offline
Goeiemidagg,

Ik zit in die vreselijke friendzone. Ik zat vorig jaar bij dr in de klas toen zijn we vrienden geworden. Nu zit ik niet meer bij haar in de klas en nu spreek ik haar gewoon in mijn eigen tijd. Ik realiseer me nu dat ik haar vreselijk leuk vind. Ze had van vorig jaar tot wat maanden geleden een vriendje, dat is nu uit. (Ik had een tijdje geleden ook een meisje waar ik wat mee rotzooide enzo maar haar heb ik ook gezegt dat ik haar nooit leuk heb gevonden. Wat ook echt zo is!). Veel jongens vinden haar leuk dus ik denk dat ik geen kans maak.... Ik flirt nu wel met haar en raak ik haar soms aan op haar knie enzo, maar het probleem is dat ze 20 km hiervandaan woont. Op whatsapp heb ik ook wel gesprekken met haar maar dat loopt niet altijd zo lekker. Laatst vertelde ze me wel heel persoonlijke dingen over haar liefdesleven... (over whatsapp) ik denk dat dit heel erg friendzone-achtig is hahah. Ik heb ook wel eens een vriend van me een beetje laten polsen hoe onze ''relatie'' is. Ze antwoordde wel van; Jaa hij is echt mn maatje enzo maar soms flirt ze ook wel met mij. dus ik weet niet of ze nou tegen mn vrienden dat zegt omdat dat echt mijn vrienden zijn die het vragen.. Dus hoe kan ik het nou een beetje voor elkaar krijgen dat die friendzone minder wordt??

Groetennn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2013, 15:18
Elin3
Elin3 is offline
20 km is toch niet zo'n groot probleem, dat kan als het moet gewoon op de fiets (als je haar maar leuk genoeg vindt is dat vast geen punt). Probeer wat meer in real life met haar om te gaan, dan merk je vaak beter hoe ze tegenover jou staat, ga bijvoorbeeld samen wat drinken/ een hapje eten/ iets sportiefs doen/ een film kijken.

Laat je geen angst inpraten door de term "friendzone", elk meisje is anders, zo is de een heel open over haar liefdesleven (misschien ook wel tegenover potentiële vriendjes) en praat de ander er helemaal niet over. Als je jou verteld over een eerdere relatie kan het best zijn dat ze interesse in je heeft en gewoon open is. Maar als ze verteld over een jongen die ze nu leuk vindt, dan heb je gelijk met je "friendzone"-verhaal en ziet ze je gewoon als vriend.
Oud 02-04-2013, 15:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vraag eens of ze wat wil gaan doen, als je tenminste die barre tocht van 20km denkt te kunnen overleven.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 15:29
fapaap
fapaap is offline
Dankje wel voor de eerste reactie, hier heb ik gelijk al wat aan en gelukkig is dat wat je in de laatste zin zegt niet gebeurt! haha
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 15:34
fapaap
fapaap is offline
Citaat:
Vraag eens of ze wat wil gaan doen, als je tenminste die barre tocht van 20km denkt te kunnen overleven.
Ja al eens wat voor gesteld (dan zei ze ook wel; ja kan wel) alleen dan ben ik niet zelfverzekerd genoeg denk ik om daar op door te gaan en dan is het misschien weer als vriend..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 15:45
WolterB
WolterB is offline
Dus je hebt wel voorgesteld om wat leuks te doen, maar het vervolgens niet gedaan? Lekker handig, want op die manier verdwijnt bij haar het vertrouwen dat wanneer het, als je het nu weer voorstelt, ook wel echt doorgaat.

Heeft wat mij betreft niets met zelfverzekerdheid te maken, eerder met doorzettingsvermogen en daar lijkt het dus aan te ontbreken.

Met andere woorden heb je haar dus al een keer laten zitten en blijkbaar vind je haar dus niet echt leuk genoeg om er echt vol voor te gaan.
Oud 02-04-2013, 15:51
fapaap
fapaap is offline
Nee zo moet je het niet zien het ging zo: kunnen wij ook wel eens film kijken? Zij: ja is goed. Toen ging ik weer door over de film die ik toen keek dus niet een datum geprikt ofzo snap je?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 16:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Kom eens met een concreet voorstel dan. Als ze dan geen zin heeft of met smoesjes komt weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 16:05
fapaap
fapaap is offline
Ja oke zal ik doen dankje!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten