Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2013, 15:04
kreitgebeuren
kreitgebeuren is offline
hallo iedereen, ik ben gewoon een jongen van 15 (bijna 16) die doet aan mountainbiken, fitness regelmatig omdat ik later bij de marechaussee wil werken wil ik wel fit blijven, ik heb me nooit echt bezig gehouden met liefde/relaties sinds ik er niet erg in geinteresseerd was in zulke dingen etc, maar nu ik alweer bijna 16 ben en alleen maar verkering heb gehad toen ik rond de 10 jaar oud was en 3 maanden duren wat overigens niet echt heel serieus was, begin ik me er steeds meer in te verdiepen sinds ik verliefd ben op een meisje in de klas, het probleem is dat ik zo kapot erg verlegen ben, als ik sport en mijn dingen doe ga ik helemaal los, maar als het op het sociale vlak aankomt ben ik erg nerveus en verlegen , Ik ben niet al te dik en te dun (1,82 en 60 kilo) en ik ben zeker ook niet zo onzeker over mezelf maar als ik steeds met haar praat val ik stil net als of ik verlamd ben en ik voel me dan echt als een sukkel daarna.
jullie kunnen wel zeggen dat het allemaal vanzelf komt maar als het zo doorgaat zie ik het zelf ook wel dat het er niet van gaat komen.
Ik heb redelijk veel vrienden en ga soms met hun naar de bioscoop of soms andere dingen zoals paintballen
Ik ben niet echt computer verslaafd of zo iets, ook heeft ze geen twitter of facebook net als mij dus dat word ook al lastig.
ik ben echt radeloos
sorry voor zoveel tekst en bedankt voor het lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2013, 15:54
thesombrero
thesombrero is offline
Zit ze vlakbij jou in de klas? Zo ja, dan kun je naar haar toelopen heb je antwoorden van Frans, scheikunde, etc. Gewoon dingen verzinnen waardoor je bij haar in de buurt kan komen.

En als dat jou eenmaal gelukt is, gewoon een praatje maken. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze niet naar je luistert. Maar dan weet je ook meteen dat je het niet hoeft te proberen.

Maar als ze erop ingaat... Dan kan maak je wel kans, vraag wat zei doet in haar vrije tijd. Vertel vervolgens wat jij doet, etc.

Het gaat inderdaad niet vanzelf.... Je moet er wel wat voor doen. Niet de scheithaas zijn en gewoon op haar aflopen!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 16:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je kan eens peilen of zij interesses met je deelt. Vraag bijvoorbeeld eens of zij ook zo'n hekel heeft aan krakers.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 18:27
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Gewoon een leuk gesprek hebben met haar, misschien haar nummer vragen een tijdje later en als dat goed verloopt haar een keer mee uitvragen!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 19:38
Verwijderd
Ik weet niet wat dat hele gelul over dat je paintbalt en van mountainbiken houdt ook maar ergens mee te maken heeft maar begin eens met vragen of ze zin heeft om wat te doen. Ja, ik weet dat je het eng vindt, nee dat verandert niets aan het feit dat je het alsnog moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten