hallo iedereen, ik ben gewoon een jongen van 15 (bijna 16) die doet aan mountainbiken, fitness regelmatig omdat ik later bij de marechaussee wil werken wil ik wel fit blijven, ik heb me nooit echt bezig gehouden met liefde/relaties sinds ik er niet erg in geinteresseerd was in zulke dingen etc, maar nu ik alweer bijna 16 ben en alleen maar verkering heb gehad toen ik rond de 10 jaar oud was en 3 maanden duren wat overigens niet echt heel serieus was, begin ik me er steeds meer in te verdiepen sinds ik verliefd ben op een meisje in de klas, het probleem is dat ik zo kapot erg verlegen ben, als ik sport en mijn dingen doe ga ik helemaal los, maar als het op het sociale vlak aankomt ben ik erg nerveus en verlegen

, Ik ben niet al te dik en te dun (1,82 en 60 kilo) en ik ben zeker ook niet zo onzeker over mezelf maar als ik steeds met haar praat val ik stil net als of ik verlamd ben en ik voel me dan echt als een sukkel daarna.
jullie kunnen wel zeggen dat het allemaal vanzelf komt maar als het zo doorgaat zie ik het zelf ook wel dat het er niet van gaat komen.
Ik heb redelijk veel vrienden en ga soms met hun naar de bioscoop of soms andere dingen zoals paintballen

Ik ben niet echt computer verslaafd of zo iets, ook heeft ze geen twitter of facebook net als mij dus dat word ook al lastig.
ik ben echt radeloos

sorry voor zoveel tekst en bedankt voor het lezen