Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2013, 19:31
MMollie
MMollie is offline
Helaas... het einde van WIDM nadert... Maar de leuke donderdag-avond-TV houdt niet op! De EO komt met een nieuwe editie van...

>>> De Pelgrimscode! <<<

In de derde editie van De Pelgrimscode reizen tien BN’ers door het eerste christelijke land van donker Afrika: Ethiopië. Bert Kuizenga, Kim Feenstra, Wim Kieft, Pernille La Lau, Sjoerd Pleijsier, Marian Mudder, Leo Alkemade, Aukje van Ginneken, Christijan Albers en Monique Samuel binden met elkaar de strijd aan voor de felbegeerde Pelgrimsschat ter waarde van €10.000 voor een zelfgekozen goed doel. Die schat bevindt zich in de heilige stad Jeruzalem. Maar wie die eindstreep wil halen moet stevige ontberingen doorstaan, zowel fysiek als emotioneel. Een spannende afvalrace met uitgesproken persoonlijkheden door het onbekende landschap van Afrika en het Midden-Oosten.

Het andere forum waar ik lid van ben draait volledig om realityprogramma's, dus ook om de pelgrimscode. Op dit forum heb ik al wel een spoiler over een exit gezien... Niet klikken als je het niet wilt weten.

Spoiler
Oud 22-03-2013, 08:57
Nemo
Nemo is offline
Ik vind het een leuk programma , maar ik vind die Christijan Albers echt een ongelofelijke zeiksnor en ik hoop dat hij er heel snel uit vliegt!

Spoiler

Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 09:25.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 15:09
O RLY
O RLY is offline
Ik twee afleveringen gezien van de Pelgrimscode maar ik vond de vorige seizoenen eerlijk gezegd een stuk leuker. Voor het seizoen dat ze de route volgende van de kruisvaarders en het seizoen met Henk Schiffmacher. Van mijn mag het programma eigenlijk ook wel wat informatiever, iets meer achtergrond informatie + de historische feiten.
Oud 24-03-2013, 21:49
Nemo
Nemo is offline
Citaat:
Ik twee afleveringen gezien van de Pelgrimscode maar ik vond de vorige seizoenen eerlijk gezegd een stuk leuker. Voor het seizoen dat ze de route volgende van de kruisvaarders en het seizoen met Henk Schiffmacher. Van mijn mag het programma eigenlijk ook wel wat informatiever, iets meer achtergrond informatie + de historische feiten.
Ik snap wat je bedoelt Ik kijk nu ook die oude afleveringen en ik vind die informatie tussendoor heel interessant en ook vind ik dat ze daar een stuk respectvoller omgaan met de bevolking/cultuur en meer genieten van alles wat ze zien
Oud 28-03-2013, 21:34
thesombrero
thesombrero is offline
Het zijn ook nog maar 2 afleveringen. Cristiaan is er al uit, wat ik wel jammer vind eigenlijk. Vond hem wel een van de slimsten.
Nou maar hopen dat Bert er lang in blijft...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 10:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat is de presentator, gaat vast lukken Hoewel dat in een seizoen juist een probleem was, kan ik me herinneren. Hoe dan ook, ik haal die Berten door elkaar en vind het jammer dat Monique er meteen uit ging want had wel meer over haar willen weten.
Meer achtergrondinformatie is inderdaad welkom, over die bizarre tijdrekening bijvoorbeeld!
Ik zat gisteren helemaal klaar om het terug te kijken, was het niet geweest...
Reageren

Regels voor berichten