![]() |
||
Verwijderd
|
Klik.
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het valt me gewoon op dat ik bij die specifieke AH altijd tegen dingen aanloop waar ik in een andere winkel misschien een enkele keer last van heb, dus tja. En ik ga niet op een standaard dag op tijdstip, ik ben onvoorspelbaar wat dat betreft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik bedoelde meer dat het schokkend is dat het nog zo kort geleden werd gedaan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, eh in die psychiatrie natuurlijk, maar misschien is OPZ Rekem niet helemaal duidelijk, psychiatrisch ziekenhuis dus. Die hebben nog wat dingen over hoe de psychiatrie een tijd geleden werkte. Foto's, spelletjes, papieren, medische instrumenten, geld dat de opgesloten mensen kregen dat ze niet uit konden geven buiten het centrum...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
de psychiatrie heeft sowieso ernstig achtergelopen op andere medische gebieden wat betreft evidence-based werken en nouja, dingen. Nog wel, al is er de afgelopen dertig jaar hard gewerkt aan de inhaalslag. Je kunt hersenen ook zo moeilijk echt fysiologisch onderzoeken. Je kunt wel dode hersenen in plakjes snijden, maar daar kom je niet zo ver mee.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik was verbijsterd toen ik dat zag, het is een experiment waar ze in Leuven mee bezig zijn. Ze hadden haar gewaarschuwd dat ze kon sterven bij het installeren, maar ze zag geen andere uitweg meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het was inderdaad heel interessant! Sommigen konden het echter niet verdragen. Ze hadden ook de maaginhoud van een patiënt met pica, zoiets dus: ![]() Ik geloof dat er een scheermesje tussen zat. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou wel een keer naar dat museum willen. Liever dan naar het Dolhuys, dat is volgens mij wat minder gericht op rauwe geschiedenis en curiosa en wat meer op 'IEDEREEN IS WEL EEN BEETJE RAAR, OF NIET DAN!!!11!!'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ze dat kunnen perfectioneren, man, volgens mij is het dan afgelopen met de psychiatrie! Als je met wat instellingen een mens zo compleet kunt veranderen, dat is echt gewoon wow. Ik had toen zoiets van, als ze dat een beetje beter op punt hebben, doe het mij onmiddellijk! |
![]() |
|
Overigens schijnt het bij mij ook zo'n verschil van dag en nacht te zijn geweest toen ik een infuus prednison kreeg. Ik werd erg angstig en verward opgenomen, ik kreeg het infuus en ik weet nog dat ik toen eerst een heel lang telefoongesprek heel hard jankend met mijn moeder had en na het tweede infuus kon ik niet meer stoppen met praten en lachen. Daarna werd ik nog ontzettend boos om bijna niets (ik liet het niet heel erg merken, maar ik had me nog nooit zó woedend gevoeld, was in staat om van alles kapot te maken maar ik kon me gelukkig nog inhouden) en daarna normaliseerde het zich en mocht ik naar huis.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: