Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2013, 01:37
bassiebe
bassiebe is offline
Als je twitter hebt ken je hem vast wel... @Mounirtweets volgens hem: "de grootste nederlandsepersoonlijke twitteraccount".
Afgelopen donderdag vercheen er een blog over deze Mounir en wie hij nou echt is. Wat bleek... Hij geeft alleenmaar om geld nie eens zn followers, het maakt hem niks uit of je neppe of slechte producten verkoopt hij bedriegt zijn followers ervoor, hij koopt nepfollowers (zodat hij meer geld kan verdienen van de adverteerders. Bovendien is het zielig). En uiteindelijk heeft hij de schrijver vannde blog bedreigt (hiernaar is natuurlijk aangifte gedaan) en moet dus tijdelijk zijn blog afsluiten (plus de bogschrijver zijn twitter account die opeens enorm bekend werd met (wel) echte twitteraars).
http://prijsthee.wordpress.com (de mounir artikels liggen er vanwege bedreigingen en dwang uit, zodra er goed wordt ingegrepen door de politie worden de artikels weer online gehaald)
Nu blijkt dus zelfs dat deze alterego misschien op GTST komt... wat vinden jullie hiervan
Advertentie
Oud 07-04-2013, 01:40
Verwijderd
je punt is?

waar mensen zich al niet druk om kunnen maken,, als meneer mocro op deze manier een harde E-penis krijgt moettie het vooral doen
Oud 07-04-2013, 01:41
Verwijderd
Ik zal er geen seconde minder om slapen. Ik zit ook niet op twitter, dat scheelt.
Oud 07-04-2013, 02:43
Verwijderd
Wat.
Oud 07-04-2013, 02:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
1) Ik heb twitter en heb nog nooit van die kerel gehoord.
2) Ik snap geen klote van je verhaal. Hij betaalt om meer followers te krijgen? Nou en, als hij geld wilt uitgeven aan zoiets debiels dan doet hij dat toch lekker.
3) Wat is het practisch nut van dit topic?
Oud 07-04-2013, 07:39
Verwijderd
Nou ja, het is misschien zij idool en nu is hij geleurgesteld dat idolen ook maar mensen zijn. Ik heb geen twitter, ik ken die kerel niet, maar ik ben hier niet verbijsterd over. Als hij al echt bestaat en niet gewoon een verzinsel is van iemand om geld te verdienen.
Oud 07-04-2013, 07:54
Verwijderd
Oh ik ken hem wel. Komt af en toe voorbij als iemand 'm heeft geretweet.
Oud 07-04-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
2) Ik snap geen klote van je verhaal. Hij betaalt om meer followers te krijgen? Nou en, als hij geld wilt uitgeven aan zoiets debiels dan doet hij dat toch lekker.
Ja, precies dit
Oud 07-04-2013, 11:32
Loner
Loner is offline
Je druk maken om Twitter :')
Oud 07-04-2013, 11:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom is dit topic eigenlijk nog open
Oud 07-04-2013, 11:36
Vowel
Vowel is offline
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat.

*heeft geen Twitter*

Maar lekker belangrijk zeg. Iemand geeft niet om zijn 'followers'. OHNOES.
Oud 07-04-2013, 11:38
Verwijderd
In dat blog ging het er om dat hij zich liet betalen door oplichters om dingen op twitter te zetten, terwijl hij wist dat het oplichters waren. Dikke business, dat twitter.
Oud 07-04-2013, 11:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat een consternatie.
Oud 07-04-2013, 11:46
Verwijderd
Citaat:
In dat blog ging het er om dat hij zich liet betalen door oplichters om dingen op twitter te zetten, terwijl hij wist dat het oplichters waren. Dikke business, dat twitter.
Nee, nee hij kreeg betaald om producten aan te prijzen!
Oud 07-04-2013, 11:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit.
Oud 07-04-2013, 12:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tijd voor een slotje, zie ik

Regels voor berichten