Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 13:52
JustSaying
JustSaying is offline
ik heb binnen kort een intekings gesprek en ik moet een portfolio meenemen wat moet er allemaal in een portfolio in komen te staan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2013, 13:56
Verwijderd
Dat ligt er nog al aan waarvoor het precies is he. Een fotomodel heeft foto's in zijn portfolio, een schilder schilderijen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 14:05
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Dat ligt er nog al aan waarvoor het precies is he. Een fotomodel heeft foto's in zijn portfolio, een schilder schilderijen.
ik ga management studeren
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 14:42
Verwijderd

Hahahaha wat een onzin ik heb geen idee wat ze in dat geval in een portfolio verwachten.

Ik zou zeggen, informeer eens bij de opleiding zelf?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 17:10
Geality
Geality is offline
Sinds dit jaar doen wij ook intake gesprekken bij de opleiding die ik volg en ik heb een beetje stiekem zitten gluren hoe onze academie dat nu uit ging stippelen. Ook het idee van een portfolio is bij ons aan de orde gekomen. Binnen onze academie wouden ze dit heel vrij laten. Het aanpakken van zoiets zegt namelijk veel over wie je bent en hoe je bent, en hier is dus meteen heel veel interessante informatie uit te halen.

Tips: maak een persoonlijk portfolio (niet zakelijk!) met dingen zoals.. je gegevens, hobbies, waarom die studie, hoe ziet je toekomst eruit e.d.
Oud 10-04-2013, 18:57
Verwijderd
O grutjes. Een portfolio bij management lijkt me een personal business plan. Google dat maar.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:46
Martiño
Martiño is offline
Opmerkelijk dat ze je dan niet meer informatie geven.
Oud 11-04-2013, 23:50
meneergaar
meneergaar is offline
Sowieso.. portfolio bij management? Lijkt me dat je daar nou nog niet echt een heel uitgebreide portfolio over zou kunnen maken als student zijnde.. Correct me if I'm wrong :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten