Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Stijl, krullend of haar met een klein beetje slag Boeit me niet.
Blond, bruin, zwart of rood Geen rood Blauw/grijze of bruine ogen Boeit me niet Nagellak of geen nagellak Boeit me niet Een meisje-meisje of een stoer meisje Geen van beiden Fel gekleurde kleding of pastelkleurige kleding Boeit me niet Zwart of witte kleding Boeit me niet Los haar of vast Boeit me niet Uggs? Boeit me niet Verlegen of brutaal Geen van beiden Broek met scheuren of zonder scheuren Niet te veel scheuren, voor de rest boeit het me niet Iemand die alleen maar op fb zit of iemand die een echt leven heeft ''echt leven'' Btb ring? Nee, maar zal me niet erg veel boeien Sportief of niet sportief Boeit me niet |
![]() |
|
haar met een klein beetje slag
Blond, bruin, rood haha, alles even leuk! Blauwe ogen geen nagellak Een ''er tussen in meisje'' die stoer kan zijn, maar ook meisje-meisje achtig ;-) Fel gekleurde kleding of pastelkleurige kleding, ook beide, beetje afwisseling witte kleding Los haar Geeeeen uggs! ![]() Verlegen/brutaal beide zonder scheuren iemand die een echt leven heeft Sportief JEAHHH x ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
(alleen voor jongens) Ik hb een paar vragen dezejongenn | 29 | 28-05-2009 23:16 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wi] Een paar vraagjes :) I love stars | 13 | 25-01-2008 14:06 | |
Muziek |
een paar vragen over trompet McMotion | 13 | 03-03-2005 13:01 | |
De Kantine |
Een paar vragen over wat jij vind over onze maatschappij! MoO | 54 | 29-01-2004 18:05 | |
De Kantine |
een paar vragen aan jou Fl@ppie! | 66 | 28-11-2002 09:18 |