Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind persoonlijk Schotland echt prachtig, maar daar ga je natuurlijk niet heen voor de warmte
![]()
|
Zwitserland is leuk maar wel duur. Vooral regio Berner Oberland vond ik mooi maar ik ben niet overal geweest. Oostenrijk is betaalbaarder en daar kan je ook leuk wandelen.
|
Denemarken kan ook heel leuk zijn! Vooral omdat het meestal niet zo toeristisch is. In Denemarken heb ik ook veel gewandeld, of er echt veel te beleven is op cultuurgebied betreft weet ik eerlijk gezegd niet.
|
Ik ben er nooit geweest, maar Noorwegen is ontzettend mooi. Wel een wat duurder land, dacht ik, maar wel heel gaaf. En het sluit aan bij avontuurlijkere dingen, lijkt me. Hoe het er met cultuur zit, weet ik niet.
|
Noorwegen is ook heel mooi ja
![]() ![]() ![]() Cultureel moet je denk ik een stuk meer naar het noorden, naar Lapland (Saami, niet Lappen), daar zijn ze traditioneler. En Noorwegen is wel erg duur ja. Hoge prijzen en hoge wisselkoers. Ook kan je na een uur of 8 in de avond geen alcohol meer kopen ![]() Denemarken vond ik trouwens nogal vlak en niet zo boeiend, meer om doorheen te rijden om in Zweden/Noorwegen te komen ![]()
|
![]() |
Hoi allemaal. Ja, Noorwegen is supervet. De Preikestolen vergeet ik nooit weer. Ik was met mijn zusje en mijn moeder gegaan. naar een noorse vriendin van mijn moeder. Het is best duur in Noorwegen maar wij gingen met de tent en toen viel het wel mee geloof ik. we hadden alledrie gespaart dus :-) . we waren zelfs heel luxe gaan vliegen want onze auto ging het niet helemaal trekken naar Noorwegen haha. Mijn moeder had in Belgie op www.goedkopevliegtuigtickets.be vliegtickets gevonden en al ver van te voren geboekt. Zo werd het een half luxe campingwandelvliegvakantie. Mega cool. en nou wil ik ook nog een keertje naar Finland. Wie heeft er tips voor ons?
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Australische Griep Type | 3 | 09-10-2002 22:26 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Psychologie |
Eenzaamheid.. onzekerheid.. verdriet [autobiografie] Pinkeltje | 5 | 15-12-2001 13:56 |