Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat doe je er dan aan, Eye? Ik ben meestal nogal bang om in slaap te vallen omdat ik heel bang ben dat er 's nachts iets met me gebeurd (dat ik niet meer wakker wordt, dat ik mezelf ineens niet meer kan bewegen en dat soort dingen) en dat er dan niemand is die dat op tijd opmerkt. Ik schrik heel vaak wakker op het moment dat ik zeg maar merk dat ik aan het wegvallen ben.
|
![]() |
|
Mutant heeft me narcose uitgelegd. Lijkt me heerlijk om er even niet te zijn. Gewoon even weg, nergens aan denken
![]() Niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ik zou er niet van wakker liggen (huhu) als het nodig zou zijn.
|
Maar dat van die tijdsprong kan ik me wel herinneren; als je gaat slapen gaat je gevoel voor tijd gewoon "door" (bij de een wat correcter dan bij de andere), bij narcose was het echt oogjesdichtoogjesopen.
||
Citaat:
![]()
|
Dat doet me denken aan toen ik mn rugblessure had en er n avond was dat niemand thuis was en ik moest ik plassen; toen ben ik vanuit mn bed naar de badkamer gekropen/getijgerd over de grond, al semi-hilarisch lachend, deels door de pijn en ook deels door het besef dat het er waarschijnlijk ontzettend debiel uit moest zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gedachte: Ik ben bang dat ik niet wakker word. Mijn hart kan er ineens mee ophouden, of ik kan ineens stoppen met ademen. Tegengedachte: Ik ben al 26 jaar, ik ben nog elke ochtend wakker geworden. Ik ben 'gezond' er is geen actieve reden waarom mijn hart er vannacht ineens mee ophoud, ademen doe ik ook al jaren, dus dat zal ook wel door blijven gaan. -- Mocht het echt zo erg zijn, dat ik ga zweten of mijn gedachten echt te ver gaan, dan ga ik ff uit bed, en dan ga ik even op de bank zitten (geen TV oid aan) maar gewoon ff ergens anders zijn. na een kwartier/half uu probeer ik het weer opnieuw. verder probeer ik vaak nog iets anders wat bij mij heel goed werkt, maar het klinkt heel maf. Als je wilt weten kan ik je wel een PM sturen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()