Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
3000,- in nieuwe hardware pompen is onzin. Wat je nu voor dat geld koopt is volgend jaar in waarde gehalveerd, terwijl het je geen drastisch verschil in gebruiksduur gaat opleveren. Beter doe je gewoon zoiets bij een winkel die 't ook in elkaar kan zetten voor je en laat je de rest lekker op je spaarrekening staan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik raad je aan even deze post te lezen voordat je lukraak dingen gaan samenstellen voor veel te veel geld.
|
![]() |
Dat zou ik dan wel weer afraden.
Een 200 euro moederbord is echt van de zotte. 32GB aan ram is overdone 800W voeding voor een gtx 680? En dan nog met een low end fx-4170 processortje. Gaat alles nog wel lekker? Ik zou gewoon in dit topic kijken: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875976 en daar je build op baseren. edit: 't was niet heel lastig om je tweakers.net accountje te achterhalen aangezien je de pc in je tweakers.net account wenslijst had gezet en als ik dan naar dit topic kijk van jouw op tweakers.net : http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1519376/0 zou ik als ik de TS zou zijn niet echt een enorm groot vertrouwen aan je advies hechten. Laatst gewijzigd op 31-03-2013 om 13:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
-ssd, te duur, maar idd een goede keus, persoonlijke voorkeur is dat er een ssd in moet maar dat is niet noodzakelijk.
-intel is onstabiel, amd niet. -voeding kan inderdaad een beter certificaat hebben. -moederbord kan zeker 5 jaar mee zoals de TS vroeg. -ram is enkel zoveel omdat er over een half jaar games uitkomen die 8gb nódig hebben, ook dit moet 5 jaar mee kunnen |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als voormalig forumbaas op dit deelforum waardeer ik jouw enthousiasme, maar ga niet in tegen mensen die al pc's bouwden toen jij nog in de luiers lag en probeer je advies ergens op te baseren in plaats van lukraak met dure componenten aan te komen die totaal niet in verhouding staan met elkaar. De kunst van een goede PC samenstellen is de PC mooi uitgebalanceerd maken en onder andere daaraan ontbreekt het bij je momenteel.
|
![]() |
Weet niet of dit topic nog actief is aangezien het laatste bericht twee weken geleden gepost is, maar ik heb zelf wat voor je samengesteld ik kwam op ongeveer dit uit, voor 55 euro extra zet alternate de pc helemaal in elkaar hier kan je de voorlopige 6jaar wel mee vooruit
http://www.alternate.nl/html/configu...icleId=1024289 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik denk dat het ook lang duurt tot ik die overstap ga maken (als ze ergens rond de 2 TB voor een goede 100 euro zijn ) of als het echt niet anders kan omdat het laden van levels en programma's zo lang duurt dat ik rustig kan gaan poepen en sigaretje kan roken en nog op tijd terug ben. ik denk dat het hier belangrijker is om aan je eigen te vragen wat is voor mij belangrijker. snelheid of storage.
|
Daarom, een SSD voor je OS + games en traditionele hardeschijven voor de opslag. Een combinatie die mij meer dan prima bevalt en waar ik spijt van heb dat ik het niet eerder gedaan heb.
Voor opslag ga ik de komende jaren nog niet over naar SSD's inderdaad, wordt een duur grapje om 20TB te gaan vervangen.
||
Citaat:
|
Zelf ging ik voor deze samenstelling: http://tweakers.net/gallery/512715?w...#tab:wenslijst
werkt prima en kan volgens mij voorlopig nog prima mee met de tijd. Verder ook geen hoog prijskaartje voor wat het kan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou ook geen mobo nemen van 190 euro en die graka gaan...
-Je kan net zo goed voor een z77 moederbord gaan van rond de 100 euro, merk je vrij weinig van. -Voor enkel gamen zal een gigabyte hd 7970, die heeft een betere koeling en presteert een tikkeltje hoger Ik zou iets in de buurt van dit nemen: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/428506 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb zelf ook een 800 watt voeding in me systeem gegooit. deels omdat hij door een aanbieding maar een paar euro duurder was als de voeding die ik wou. en omdat het altij fijn is meer ruimte te hebben voor het geval je een zwaarder videokaart of een tweede kaart of iets in die richting er in zou stoppen.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gaming PC verkopen om depressie gevoel weg te krijgen? Tony1730 | 3 | 23-02-2017 04:17 | |
Games |
een pc kopen depress | 37 | 16-04-2012 21:18 | |
Software & Hardware |
Gaming pc help! Santuni1 | 8 | 13-11-2011 17:45 | |
Software & Hardware |
gaming pc SilverBlue | 40 | 08-08-2007 11:48 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] nieuwe PC D@mien | 199 | 02-04-2005 19:31 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Online-gaming problemen __ArjunRampal__ | 12 | 11-10-2004 18:56 |